Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kleine budget smartphone met relatief goede camera?

 
Profiel   

De titel zegt het al, ik ben opzoek naar een niet al te dure smartphone, het liefst met Android 10 en een voor de prijs goede camera. Verder vind ik het formaat belangrijk.
Ik heb nu een Huawei p smart uit 2018 en ik wil niet al te veel groter. En liever geen Huawei meer.
Zelf kom ik op alle sites uit op de Samsung galaxy a41.
Maar wellicht dat bokt nog goede opties heeft. Budget is 200 met een uitschieter naar 250 als het echt de perfecte telefoon is...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 11:55 



 

Ik heb de moto g8 power en vind hem erg fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 11:58 



 
Profiel   

Ik zou inderdaad naar de Samsung A-lijn kijken.
Ik vind mobiel.nl een fijne site om verschillende met elkaar te vergelijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 11:58 



 
Profiel   

brokjes schreef
Ik heb de moto g8 power en vind hem erg fijn.


Hoe groot is ie daadwerkelijk, ik vind daarvan verschillende formaten of diverse sites...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 11:59 



 

16,5 cm lang en 8,5 cm breed

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:00 



 
Profiel   

Ik heb een Google pixel, in de goedkopere categorie één van de beste camera's. Ben er erg tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:01 



 
Profiel   

Samsung galaxy A6+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:03 



 
Profiel   

Samsung Galaxy A20e of de Samsung Galaxy A41. Deze 'A' serie is het budgetmodel en kwalitatief een erg goed toestel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:03 



 
Profiel   

Of de Xiaomi mi 10 lite?
Deze is wel iets groter dan die wat je nu hebt.
Mijn man is zeer tevreden over Xiaomi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:04 



 
Profiel   

brokjes schreef
16,5 cm lang en 8,5 cm breed


Ja das toch echt wel een stuk groter. Vind deze al zo groot maar er is in de lagere prijsklasse zo weinig kleins te vinden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:09 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Ik heb een Google pixel, in de goedkopere categorie één van de beste camera's. Ben er erg tevreden over.


Hier hetzelfde! Google Pixel 3a, ben erg tevreden over de camera. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:12 



 

Ik wilde eerst ook per se een kleine telefoon maar als je eenmaal een grote hebt wil je niks anders meer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:34 



 
Profiel   

Ik heb de nieuwe google pixel 4a en jm ben zoooo blij met de camera (en de software :+ )! Echt geweldig! De avondfoto's zijn beter dan in real life :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:37 



 
Profiel   

De pixel 4a zie ik niet binnen mijn budget, helaas

Maar brokjes, waar laat je 'm dan? Ik vind deze al nauwelijks in mijn broekzak passen. Werk op een kinderboerderij dus veel beweging ed. Dan lijkt groter mij echt in de weg zitten.
Wat maakt een grote telefoon dan zoveel fijner?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:39 



 

Grote telefoon vind ik fijn omdat ik het comfortabeler lezen vind, maar kan ook komen doordat mijn ogen niet zo goed zijn.
Filmpjes kijken vind ik ook fijner.

Waar ik hem laat: achterzak van mijn broek, jaszak of in mijn tas. Klopt wel dat je hem niet meer in je broekzak kan doen. Maar dat kon ik met mijn kleine smartphone al nooit. Broekzakken in vrouwen broeken zijn zo klein!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:49 



 
Profiel   

Ja idd, dat is ook zo. Deze steekt bij veel broeken al uit idd. En op de fiets bv gaat ie ook al in de jaszak...

Maar toch twijfel ik wel of ik 't wil... Kijk niet veel filmpjes op de telefoon en lezen geen problemen mee..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:51 



 

Het is wel fijn hoor! Ook met typen, extra ruimte. Zie eigenlijk geen nadelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:52 



 
Profiel   

Ik heb de samsung a41 en hij bevalt me erg goed.

Ik wilde ook een kleine telefoon, maar dat is tegenwoordig erg lastig. Dit was het dichtste wat ik bij mijn eisen kon vinden, ook bij een ruimer budget (tot 500 euro, maar excl. iPhone en Sony).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 13:22 



 
Profiel   

Mizora schreef
Ik heb de samsung a41 en hij bevalt me erg goed.

Ik wilde ook een kleine telefoon, maar dat is tegenwoordig erg lastig. Dit was het dichtste wat ik bij mijn eisen kon vinden, ook bij een ruimer budget (tot 500 euro, maar excl. iPhone en Sony).


Ah kijk dat is goed om te horen.
En hoe vind je de foto kwaliteit? Hoewel ik een goede camera heb hecht ik daar toch enigzins waarde aan.

MN moeder heeft 'm sinds gisteren en heeft me net wat foto's gestuurd en eerlijk gezegd vind ik die belabberd. Maar dat kan ook aan haar fotografie kwaliteiten liggen natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 13:33 



 
Profiel   

Samsung M21 of M31 :)

Ik heb zelf de M31 en erg tevreden over!


Laatst bijgewerkt door Skessa_ op 23-11-20 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 13:39 



 
Profiel   

Je kan van een budgettoestel ook niet verwachten dat deze boven verwachting goede foto's maakt.

De camera van een Samsung Galaxy A41 achterop is een triple-camera met een 48 megapixel hoofdlens, 8 megapixel groothoeklens en een 5 megapixel dieptelens. De front-camera telt 25 megapixel. Dat is heel prima voor een budgettoestel, maar wil je meer en beter, moet je het hogerop zoeken met een Samsung Galaxy A51, A71 of de S-serie - en dus ook een aanzienlijk hogere prijsklasse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 13:39 



 
Profiel   

Ik heb sinds de Samsung Galaxy Xcover 4s. Rechttoe rechtaan toestel, lekker degelijk, 14,5cm lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 13:42 



 
Profiel   

Ik heb sinds een paar dagen de Samsung A51 en die bevalt goed. Hij is wel wat groter dan mijn vorige (Samsung J7 2016).
Bij Mediamarkt, Coolblue en mobiel.nl valt hij binnen je (uitschiet)budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 13:46 



 
Profiel   

mocht je er voor openstaan; met een refurbished telefoon kun je mogelijk iets beter met een kleiner budget. Het is het overwegen waard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 14:11 



 
Profiel   

Ik vind de a lijn van Samsung hele fijne toestellen, maar de camera ben ik niet weg van. Dit is 2e toestel uit die lijn die ik heb en in alles vind ik ze super fijn, lange batterij duur, in die tijd werkte hij beter als de s lijn die vrienden hadden, behalve de camera.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 14:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen