Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dashcam, maar welke?

 
Profiel   

Hi,

Ik ben op zoek naar een goede maar betaalbare dashcam. Heeft iemand tips of ervaringen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 13:08 



 
Profiel   

Ik kom even je topic omhoog schoppen want ik ben (ook) op zoek voor mijn nieuwe auto. En er is zo veel op de markt dat ik ook even niet goed weet wat goed is en wat niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 09:51 



 
Profiel   

Naar aanleiding van tips hier op Bokt heb ik verleden jaar deze set met een voor- en achtercamera gekocht en ben er heel tevreden over.
https://www.bol.com/nl/p/azdome-dashcam ... androidapp

De achtercamera kan je eventueel aansluiten op je verlichting zodat er ledjes gaan branden zodra je de auto in zijn achteruit zet.

De bijgeleverde bedrading is lang genoeg om alles netjes weg te werken en er zitten een paar zelfklevende kabelbindertjes bij.

Ook fijn: de camera heeft een parkeerstand waardoor hij bij beweging automatisch aan gaat en opnames maakt. Het nadeel is dat je hiervoor een powerbank in de auto moet hebben omdat de accu niet sterk genoeg is om lange tijd zonder stroomtoevoer te werken. Zodra je de auto start, gaat de camera aan en krijgt hij direct stroom van de auto.

Ik heb de bedrading weggewerkt achter de afdekkappen (geen idee hoe die heten) en het headboard. Langs de paarse lijn lopen beide kabels, langs de rode lijn loopt de kabel van de voorcamera en tevens stroomkabel met usb plug en de kabel voor de achtercamera loopt langs de blauwe lijn over het headboard.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 11:23 



 
Profiel   

Ik heb ondertussen de Nextbase 222 gekocht en bevalt prima! Alleen die draden moet ik nog wegwerken.

https://www.bol.com/nl/p/nextbase-222-d ... 9128/?s2a=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 12:00 



 
Profiel   

Ik geef dit topic even een schopje in plaats van een eigen topic te openen.

Ik ben op zoek naar een dashcam en wellicht heeft iemand een goede tip voor mij.
Wat ik zoek:
- WiFi verbinding
- scherp en breed beeld
- bevestiging met een zuignap (ivm gebruik in verschillende auto’s)
- liefst eentje die ook een uurtje of 2 zonder kabel kan opnemen.
- liefst zo onopvallend mogelijk!

Iemand suggesties?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 13:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen