Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

To do app

 
Profiel   

Ik ben echt de grootste plan nachtmerrie -O- ik vergeet altijd wat en overzie de boel niet.
Ik ben nu opzoek naar de meest ideale to do app voor mij. Ik heb geen idee of deze bestaat. Ik gebruik nu Ticktick, maar ook deze sluit niet helemaal aan bij wat ik zoek.

- Ik hou van kleurtjes :') ik kijk liever naar iets wat er vrolijk uitziet en wat ik met kleurtjes kan ordenen. Meeste vind ik zo'n grijze saaie boel.
- Ik wil werken op basis van prioriteit (of op de A-, B-, C- groep manier van plannen)
- Ik wil subtasks erin kunnen maken.
- ik wil tijdsduur aan tasks/subtasks kunnen koppelen
- liefst wil ik ook iets van uiterlijke deadline eraan kunnen koppelen
- liefst wil ik ook op bepaalde manier kunnen delen met andere (of beter gezegd mijn vriend de mogelijkheid geven om er extra dingen op te zetten als ik weer eens wat vergeten ben :') )
- bonuspunten als het een widget heeft op de iPhone zodat ik het makkelijk zie.
- en heel stom, maar het maakt mij extra happy als ik zie wat ik doorgestreept heb, dus dat de taak niet eruit verwijderd wordt na afronden :')

wie oh wie helpt mij. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 23:54 



 
Profiel   

Misschien een beetje buiten het gangbare, maar ik gebruik zelf Trello.

Een kaart voor ieder hoofddoel, subdoelen met vervaltijd, alles te klikken en slepen (Ik heb zelf hoofdlijsten met must/should/would/could), kleurtjes, labels, alles kan.

Kan je later evt. wel een voorbeeld sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 23:56 



 
Profiel   

Misschien klinkt het heel dom maar ik hem dus dit jaar weer een papieren agenda gekocht, lekker strepen als iets gedaan is en mooi overzichtelijk. Ik kreeg er zelfs een cursus plannen bij, dat hielp ook wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 23:59 



 
Profiel   

Polly schreef
Misschien klinkt het heel dom maar ik hem dus dit jaar weer een papieren agenda gekocht, lekker strepen als iets gedaan is en mooi overzichtelijk. Ik kreeg er zelfs een cursus plannen bij, dat hielp ook wel


Papieren agenda werkt voor mij helaas heel slecht. Zodra ik begin te stelen of fouten maak en daardoor niet 'netjes' staat krijg ik gelijk chaos in mijn hoofd := Heel neurotisch en extreem.. maar is bij mij beetje alles of niets :')

Zag net Asana, kwam best fijn overeen, maar kan daar weer niet de tijdsduur van iets eraan koppelen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 00:03 



 
Profiel   

Sokje_6 schreef
Misschien een beetje buiten het gangbare, maar ik gebruik zelf Trello.

Een kaart voor ieder hoofddoel, subdoelen met vervaltijd, alles te klikken en slepen (Ik heb zelf hoofdlijsten met must/should/would/could), kleurtjes, labels, alles kan.

Kan je later evt. wel een voorbeeld sturen.



Ben er even aan spieken, maar ziet er wel heel fijn uit! Maar wat ik zo mis ik dat je aan een taak duidelijk een tijdsduur kan koppelen. Of is dat wel mogelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 00:13 



 

Ik gebruik Any.do! Wellicht een optie voor je :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 00:14 



 
Profiel   

Trelloooooo!
Je kunt aan taken en subtaken deadlines koppelen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 00:35 



 
Profiel   

Wildgirl schreef
Trelloooooo!
Je kunt aan taken en subtaken deadlines koppelen :j


Trello ben ik nu aan neuzen en vind ik wel wat, maar klopt het dat je pas deadline aan subtaken kan koppelen als je versie van 12€ per maand hebt?

Vind het absoluut niet erg om voor een app te betalen, maar vind dat flink wat

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 00:47 



 
Profiel   

Voor mij werken to-do lijstjes op de telefoon totaal niet.. Ik vergeet er naar te kijken :=

Ik heb een groot krijtbord opgehangen, mooi ingedeeld, en de belangrijkste taken zet ik daar op. Elke keer als ik er langs loop kijk ik er even naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 05:46 



 
Profiel   

Ik heb gewoon to do van Microsoft. Was eerst wonderlist en dat werd toen vervangen. Werkt voor ons prima met gedeelde lijstjes die je af kan vinken. Zitten ook nog wel andere opties op maar we gebruiken niet alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 06:54 



 
Profiel   

Ik heb je topic verplaatst naar [HTT] Huis, Tuin en Techniek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 09:10 



 
Profiel   

Todoist werkt ook heel fijn! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 09:24 



 
Profiel   

Gianti schreef
Wildgirl schreef
Trelloooooo!
Je kunt aan taken en subtaken deadlines koppelen :j


Trello ben ik nu aan neuzen en vind ik wel wat, maar klopt het dat je pas deadline aan subtaken kan koppelen als je versie van 12€ per maand hebt?

Vind het absoluut niet erg om voor een app te betalen, maar vind dat flink wat

Hm, durf ik niet te zeggen. Dacht eigenlijk dat dat gratis zou zijn, maar ik gebruik het via werk dus geen idee eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 09:25 



 
Profiel   

Todoist en die snapt ook nog taal. Dus volgende week maandag m'n vader bellen @phone #verjaardagsfeestmama.
zet hij in het "project/de lijst : verjaardagsfeest mama
Geeft hij een herinnering in je vandaag lijst op maandag
En zet hij het ook nog in het lijstje phone ( of telefoon of wat jij ervan maakt )

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 09:39 



 
Profiel   

Neehoor in (mijn) de gratis variant kan dat ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 09:45 



 
Profiel   

madeliefw schreef
Ik heb gewoon to do van Microsoft. Was eerst wonderlist en dat werd toen vervangen. Werkt voor ons prima met gedeelde lijstjes die je af kan vinken. Zitten ook nog wel andere opties op maar we gebruiken niet alles.


Ik vind dit ook een hele fijne app. Je hebt bij deze app ook de optie dat je voltooide to-do activiteiten kan blijven zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 10:05 



 
Profiel   

Ik gebruik microsoft to-do en ik vind het ideaal werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 10:11 



 
Profiel   

Bij Trello kan je aan een taak van een checklist geen datum zetten met de gratis versie. Als je de checklist op zou delen in losse labels, dan wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 10:15 



 
Profiel   

Gianti schreef
Papieren agenda werkt voor mij helaas heel slecht. Zodra ik begin te stelen of fouten maak en daardoor niet 'netjes' staat krijg ik gelijk chaos in mijn hoofd := Heel neurotisch en extreem.. maar is bij mij beetje alles of niets :')
Hier net zo. Wat voor mij fijn werkt zijn gewoon losse blaadjes waarop ik een lijst maak en dan wegstreep. Ik print ze uit en werk ze bij als dat nodig is. Gebruik kleuren om aan te geven wat prioriteit heeft wat die week niet is gelukt schuif ik dan eventueel door. Zet er ook belangrijke afspraken op die afwijken van mijn normale routine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 10:24 



 
Profiel   

Todoist gebruik ik zowel voor werk als privé. Zelfs de gratis versie is heel fijn, hoewel ik de betaalde versie heb vanwege de integraties die je dan ook kunt gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 09:29 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Ik ga even de apps bekijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 09:33 



 
Profiel   

Ik gebruik Planner Pro, durf niet met zekerheid te zeggen dat alles wat je wilt mogelijk is, maar je kunt ernaar kijken.
Ik vind het fijn dat ik dingen kan ordenen in ‘event’, ‘task’ en ‘note’. Ik weet sowieso dat je kunt werken met verschillende prioriteiten en deadlines. De subtaken durf ik niet met zekerheid te zeggen.
De taken kun je als t goed is doorhalen, dus ze zijn volgens mij niet meteen weg. Ik heb verschillende kleurtjes voor verschillende dingen: privé, werk, school, etc.

Wellicht is het het kijken waard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 09:40 



 
Profiel   

Ik heb een account bij Toodledo, ik vind dat fantastisch!
Heb zelfs een tweede voor mijn werk (had geen zin om ze bij elkaar te stoppen, kan wel).
Deze heeft ook een app voor de telefoon, maar die werkt voor mij iets minder. Ik maak graag mijn eigen selecties.
Dat kan op je telefoon weer heel mooi met de app ultimate to do. Die synchroniseert met Toodledo.
Ik heb widgets op mijn telefoon voor allerlei lijstjes, bijvoorbeeld boodschappen en niet vergeten.
Is wel even knutselen allemaal hoor, je moet wel een beetje handig zijn.
Via Stacksocial kan je een goedkope licentie aanschaffen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 09:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen