Fun-da deel 3!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:21

EllyC schreef:
Met een stuk er tussenuit slopen kun je er een leuk woonhuis van maken met alsnog veel opslag, Relaxed. Wel jammer van recht van overpad


Ja aan beide kanten idd.. Mijn ouders hebben jaren getwijfeld, mijn vader wil er echt niet wonen, mijn moeder wel (maar dat is vooral vanuit emotie omdat ze er geboren is) Maar nu in deze markt en ook wetende dat het geen standaard woning is hebben ze toch besloten het te verkopen.
De 1e bezichtiging stond gisteren al gepland terwijl hij er pas tegen 17.00 uur op stond :')

Moon10
Berichten: 372
Geregistreerd: 30-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:27

Relaxed schreef:
Zocht er nog iemand een mooie kluswoning? :+

https://www.funda.nl/koop/ruinen-gem-de ... estraat-3/

Het huis van mijn opa staat erop :D Heel benieuwd hoe het gaat lopen..


Wat leuk! Ik ben daar wel eens geweest samen met de destijds buurvrouw Renate. Tijdens het Ruinerfeest voor een pitstop :-)

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:28


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:28

Moon10 schreef:
Relaxed schreef:
Zocht er nog iemand een mooie kluswoning? :+

https://www.funda.nl/koop/ruinen-gem-de ... estraat-3/

Het huis van mijn opa staat erop :D Heel benieuwd hoe het gaat lopen..


Wat leuk! Ik ben daar wel eens geweest samen met de destijds buurvrouw Renate. Tijdens het Ruinerfeest voor een pitstop :-)


Haha jaa, hij staat in het bruisende centrum van Ruinen :D

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:38


Ibbel

Berichten: 49132
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:38


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:39

Maar dan woon je in Elim :')

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:57

Hier staat ook weer een leuk huisje te koop. Is pas net 3 jaar terug door deze mensen gekocht.
Het huisje en vooral de achtertuin zijn echt heel leuk, maar het is zo belabberd gelegen aan een best wel hele drukke 60-weg, waar eigenlijk iedereen altijd te hard door rijdt. Op foto 3 kun je zien hoe het huis staat t.o.v. de weg :+
Zit echt nog geen 10 cm tussen. Zo zonde! Alleen daarom al zou ik het nooit willen hebben.

https://www.funda.nl/koop/haarlo/huis-4 ... sesteeg-7/

Die tuin is wel top, veel privacy, je kijkt uit over weilanden (meestal gras soms aardappelen, maar dan kun je nog mooi weg kijken). Zwembadje erbij, heerlijk!

Caesar
Berichten: 9303
Geregistreerd: 20-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 09:00


Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 09:04


hiphorse

Berichten: 1033
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 10:36

Sure_lee schreef:
Voor als je een berg schuurruimte zoekt:
https://www.funda.nl/koop/elim/huis-888 ... gtswijk-6/


Die ga ik vrijdag kijken
Waren eigenlijk niet meer opzoek maar deze leek wel wat :o
Dus toch maar een afspraak gepland, al maken we hoogst waarschijnlijk toch geen kans gezien er al biedingen binnen waren zonder dat er bezichtigt is :')

Die in meppel is ook echt mooi <3

lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 10:43

Oh wat spannend en leuk! Ik vind die in Elim ook erg leuk, idd wel even kijken naar het recht van overpad maar is wel een tof huis!

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 10:45

Spannend Hiphorse!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 10:58

Merexa schreef:


Hoe is de omgeving? Buitenrijden?
Als dit in Drenthe stond kon er 2 ton bij vraagprijs op denk ik

Mooi gebouwd, netjes onderhouden, tuin ook maar waarom dan ook niet iets mooiere meubels

EllyC

Berichten: 8124
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:04

Sure_lee schreef:
Voor als je een berg schuurruimte zoekt:
https://www.funda.nl/koop/elim/huis-888 ... gtswijk-6/

wat een onhandig perceel
Huisperceel is gedeeltelijk, dan stuk naast huis en een stuk bijna los van beide andere percelen.
Recht van overpad --- brrrr en dan nog 3.
En agrarische bestemming.
Laatst bijgewerkt door EllyC op 17-09-21 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:06

hiphorse schreef:
Sure_lee schreef:
Voor als je een berg schuurruimte zoekt:
https://www.funda.nl/koop/elim/huis-888 ... gtswijk-6/


Die ga ik vrijdag kijken
Waren eigenlijk niet meer opzoek maar deze leek wel wat :o
Dus toch maar een afspraak gepland, al maken we hoogst waarschijnlijk toch geen kans gezien er al biedingen binnen waren zonder dat er bezichtigt is :')

Die in meppel is ook echt mooi <3



Wij zijn ook zoekende.
Mag dat dan biedingen voordat de bezichtigingen beginnen?

MarjanB

Berichten: 16449
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:06

Je mag altijd een bod doen, zelfs al staat het niet te koop.

Brainless

Berichten: 29740
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:09

loriene schreef:
Wij zijn ook zoekende.
Mag dat dan biedingen voordat de bezichtigingen beginnen?

Je mag altijd een bieding doen, ook als je niet kan komen kijken.
Hier is dat ook in de buurt gebeurd.. je hebt (als het bod wordt geaccepteerd) 3 dagen bedenktijd en dan kun je gaan kijken en het huis laten taxeren.

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:14

Dus als ik het goed begrijp kun je gewoon een bod doen voordat de bezichtigingen beginnen.
En wanneer dat bod zo hoog is en de verkopers accepteren jou bod kan de makelaar alle bezichtigingen afzeggen?

Brainless

Berichten: 29740
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:17

loriene schreef:
Dus als ik het goed begrijp kun je gewoon een bod doen voordat de bezichtigingen beginnen.
En wanneer dat bod zo hoog is en de verkopers accepteren jou bod kan de makelaar alle bezichtigingen afzeggen?

Ze zullen de bezichtigingen niet afzeggen.. want mss dat iemand meer biedt.
En ze willen kopers achter de hand hebben indien de koop niet door gaat.

Maar stel (puur theoretisch): Ze krijgen een mega hoog bod (zonder voorbehoud en ze kunnen gelijk contant betalen) of een familielid wilt het onverwacht kopen (die ze het gunnen).
Dan kunnen ze alsnog gewoon de bezichtigingen afzeggen.

Gebeurd nog wel dat er 2 kijkdagen zijn met meerdere dagen ertussen en het bij de eerste wordt verkocht
Laatst bijgewerkt door Brainless op 17-09-21 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:19

loriene schreef:
Dus als ik het goed begrijp kun je gewoon een bod doen voordat de bezichtigingen beginnen.
En wanneer dat bod zo hoog is en de verkopers accepteren jou bod kan de makelaar alle bezichtigingen afzeggen?


Yes!
Toen wij zochten vorig jaar, waren we eigenlijk te laat met bezichtigen (1 uur na funda haha).
Wij hebben toen ongezien een bod gedaan en alsnog mogen bekijken.
Dat lag al 20K boven de vraagprijs. Uiteindelijk is het voor een ton boven de vraagprijs verkocht en hebben wij het ook niet gekocht :)

Voor ons huidige huis zijn er ook bezichtigingen afgezegd omdat de verkopers blij waren met ons bod. En was t weg :D

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:22

lies_sparkle schreef:
loriene schreef:
Dus als ik het goed begrijp kun je gewoon een bod doen voordat de bezichtigingen beginnen.
En wanneer dat bod zo hoog is en de verkopers accepteren jou bod kan de makelaar alle bezichtigingen afzeggen?


Yes!
Toen wij zochten vorig jaar, waren we eigenlijk te laat met bezichtigen (1 uur na funda haha).
Wij hebben toen ongezien een bod gedaan en alsnog mogen bekijken.
Dat lag al 20K boven de vraagprijs. Uiteindelijk is het voor een ton boven de vraagprijs verkocht en hebben wij het ook niet gekocht :)

Voor ons huidige huis zijn er ook bezichtigingen afgezegd omdat de verkopers blij waren met ons bod. En was t weg :D



Ik vindt zulks best wel vervelend,wij moeten soms best wel ver rijden voor een bezichtiging en kost ook nog veel tijd.
Snap dat de kopers achter de hand willen houden maar leuk is het niet.

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:30

loriene schreef:
Dus als ik het goed begrijp kun je gewoon een bod doen voordat de bezichtigingen beginnen.
En wanneer dat bod zo hoog is en de verkopers accepteren jou bod kan de makelaar alle bezichtigingen afzeggen?


Ik zal je sterker vertellen, een kennis heeft gewoon kopen zonder kijken gedaan. Zijn dochter zocht een huis en haar vader had genoeg middelen om het zo neer te leggen. In de buurt stond een huis en hij is direct naar de makelaar gegaan en heeft zonder kijken gezegd, voor die prijs koop ik het van je en zeg je alle bezichtigingen af. Verkopers gingen hier mee akkoord en hun zagen het huis pas bij de overdracht. De markt is knetter gek, hoe meer geld je kan besteden en hoe brutaler je bent... Het is echt zuur.

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:34

tirzasarah10 schreef:
loriene schreef:
Dus als ik het goed begrijp kun je gewoon een bod doen voordat de bezichtigingen beginnen.
En wanneer dat bod zo hoog is en de verkopers accepteren jou bod kan de makelaar alle bezichtigingen afzeggen?


Ik zal je sterker vertellen, een kennis heeft gewoon kopen zonder kijken gedaan. Zijn dochter zocht een huis en haar vader had genoeg middelen om het zo neer te leggen. In de buurt stond een huis en hij is direct naar de makelaar gegaan en heeft zonder kijken gezegd, voor die prijs koop ik het van je en zeg je alle bezichtigingen af. Verkopers gingen hier mee akkoord en hun zagen het huis pas bij de overdracht. De markt is knetter gek, hoe meer geld je kan besteden en hoe brutaler je bent... Het is echt zuur.



Ja jammer hoor.
Toen wij indertijd ons huis kochten zijn we 2 keer langs geweest te bezichtigen.Meer dan 10 jaar geleden :o
Wij zijn dat niet gewend.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 14:17

Brainless schreef:
Maar stel (puur theoretisch): Ze krijgen een mega hoog bod (zonder voorbehoud en ze kunnen gelijk contant betalen)...

Huizen mogen niet contant afgerekend worden.