Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 88 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

 
Profiel   

Ik zit ook bij KPN door een actie geloof dik jaar terug dat ze er een Samsung interactieve tv bij deden met niet eens zoveel bijtelling bij het abonnement. Anders had ik nooit een nieuwe tv gekocht :+ kijk vrijwel nooit tv maar vond het een beetje l*llig voor mijn zoon. Dus tv zou er nu ook wel weer afkunnen maar dat is maar 10 Euro per maand, voor het abonnement (zit bij KPN Hussel). Betaal Wifi, interactieve tv plus tig zenders iets van 55 Euro per maand. Mobiele telefoon betaal ik 25 Euro.
Maar heb echt stabiel internet nodig ivm mijn werk (als ik online les geef) en ik weet dat het nog wel iets goedkoper kan, laatst ook weer alles uitgezocht, kan ik plm 20 Euro per maand besparen. Maar wil geen haperende beelden of daar stress van dus tja dan heb ik het geld er wel voor over.

Citaat
ijn zoon begint nogal een eigen smaak te ontwikkelen.
Zwarte shirts, merk met weinig opdruk. Broeken donkerblauw of zwart. En zwarte Nikes.

Heerlijk he zo'n smaak <<) :)) had mijn zoon ook een poos. Gelukkig is het ondertussen weer wat fleuriger geworden :))

Nou dure dagen hoor hier := . Vanochtend naar Ikea geweest, moet je dus eigenlijk gewoon niet doen. Kwam natuurlijk weer met dingen thuis die ik eigenlijk niet nodig heb maar wat is het zálig gewoon weer ff te shoppen O:) en heb nog nieuwe slippers gekocht, die ik ook op het strand goed aankan / bij pootje baden etc.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:25 



 
Profiel   

Merkte zojuist op dat er deze maand 5 weken tussen het loon zit. Vandaar dat het anders uitkwam dan anders.

Vorige maand op vrijdag 21 mei loon en nu op donderdag 24 juni.
Volgende maand precies 4 weken.

Scheelt toch net een week boodschappen etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 23:04 



 
Profiel   

Ik heb vandaag 5€ gevonden in de ikea. En daarna uitgegeven aan een ijsje en milkshake bij de Mac :')

Shoppen bij ikea is toch leuker met een zakelijke bankpas := gaat toch altijd hard daar, tis net de action.
Extra bureau voor mijn man gekocht zodat hij niet meer gaar gestoofd wordt boven tijdens het werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 23:10 



 
Profiel   

Nou, ik ga in het vaccinatiecentrum werken dames. Behalve dat het me echt heel leuk lijkt om te doen en dat het zowat pal om de hoek zit wordt er toch echt wel een vergoeding voorzien. Ik kan aardig wat uren doen naast mijn gewone job wat best wel interessant is als extraatje zeg maar. Vanmiddag de papieren in orde maken en als ik de inloggegevens heb eens kijken om mezelf in te plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 06:57 



 
Profiel   

Ah dat is fijn Verakej, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 07:14 



 
Profiel   

O gefeliciteerd Varekaj!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 07:47 



 
Profiel   

Goed bezig! Dat is wel een tijdelijk iets of kun je dat langer doen? Wel fijn dat je dan zelf kunt bepalen wanneer je werkt. En een fijne extra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 08:42 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Varekaj!
Hier weer niet kunnen sparen komende tijd. Teveel toeslagen ontvangen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:23 



 
Profiel   

Wat fijn Varekaj, en fijn dat je eigen uren kunt bepalen.
Mijn man krijgt morgen ook Zijn loon weer met vakantiegeld, loonsverhoging en 2 keer over gewerkt. Zal mij benieuwen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:39 



 
Profiel   

Het is tot begin of half september ongeveer, dan zou iedereen geprikt moeten zijn in de 5 gemeentes die onder dit centrum vallen. Dat is dan aan 5 dagen/week en 15u/dag openingsuren. Maar goed, ik kan het zo gek maken als ik zelf wil. Ik werk in vast verband 20u/week aan 4u/dag, altijd 9-13 of 13-17. In het centrum begin je ten vroegste om 6.30 en stop je ten laatste om 22.15, wat maakt dat ik makkelijk 2 shiften/dag zou kunnen doen bovenop mijn gewone uren. Kortom, als ik echt wil kan ik weken draaien van 40u vaccinatie en 20u normale job. Niet dat ik dat van plan ben, maar zo kan je aardig bijverdienen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:10 



 
Profiel   

Helaas kan ik niet zomaar bijverdienen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:13 



 

Varekaj, ideaal zo even extra verdienen!

Ik heb gister niet zo bespaard. Zag dat de dessertclub weer open gaat. Dus snel een avond gereserveerd (september pas plek). En gelijk 2 nachten hotel erbij geboekt. Oeps :+

Gelukkig nog even weg, dus potjes zijn nog aan te vullen voor die tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:46 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Het is tot begin of half september ongeveer, dan zou iedereen geprikt moeten zijn in de 5 gemeentes die onder dit centrum vallen. Dat is dan aan 5 dagen/week en 15u/dag openingsuren. Maar goed, ik kan het zo gek maken als ik zelf wil. Ik werk in vast verband 20u/week aan 4u/dag, altijd 9-13 of 13-17. In het centrum begin je ten vroegste om 6.30 en stop je ten laatste om 22.15, wat maakt dat ik makkelijk 2 shiften/dag zou kunnen doen bovenop mijn gewone uren. Kortom, als ik echt wil kan ik weken draaien van 40u vaccinatie en 20u normale job. Niet dat ik dat van plan ben, maar zo kan je aardig bijverdienen :j

Is dit dan als flexi ingeschreven? En wat brengt het ong op als ik mag curieus zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 14:21 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Merkte zojuist op dat er deze maand 5 weken tussen het loon zit. Vandaar dat het anders uitkwam dan anders.

Vorige maand op vrijdag 21 mei loon en nu op donderdag 24 juni.
Volgende maand precies 4 weken.

Scheelt toch net een week boodschappen etc.

Daarom dat ik mijn boodschappen budgetteer op 5 weken. Veel maanden hou ik dan wat extra's over en dat kan ik dan voor wat duurdere boodschappen gebruiken (wasmiddel ofzo) of het gaat op de spaarrekening. Werkt voor mij heel goed op deze manier.

Ik bedenk me net dat ik een klein buffertje op mijn auto onderhoud spaarrekening maak. Ging uit van januari/februari onderhoud en APK, maar nu met nieuwe auto verschuift dat naar deze periode van het jaar. En de rijklaar beurt van de koop volgt nog (de garage had het te te te druk en dan zou ik lang op mijn auto hebben moeten wachten). Die heb ik dus feitelijk al betaald in het aankoop bedrag en dan kan ik dus extra sparen voor volgend jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 18:04 



 
Profiel   

@Purny wat een tegenvaller... balen zeg! Het is soms ook zo lastig in te schatten met die toeslagen...
@Varekaj klinkt goed! En lekker zelf inplannen. Fijn zeg!
@Danseresje kijk dat zijn weer meevallertjes :j

Ik merk dat ik onderhand moe ben van het extra werken. Het vanaf december flink extra uren gedraaid, daar dus ook goed van kunnen sparen en dat is mooi. Maar nu ik mijn doel soort van behaald heb en het lekker weer is om buiten bezig te zijn zakt de motivatie / heb ik er eigenlijk voor nu niet zo'n zin meer in :o

Vanmiddag heerlijke middag met vriendin doorgebracht nog 'corona style' dus zelfgemaakte lunch en wandeling, ik denk toch dat dat een blijvertje is. Want was gewoon weer super gezellig en het bespaart echt...


Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 22-06-21 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:20 



 
Profiel   

Ik ben zojuist last minute vertrokken naar België (nadat mijn test negatief was natuurlijk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:25 



 
Profiel   

Gelukkig kan ik het in termijnen betalen. Maar met mijn stomme hoofd vergeten door te geven dat ik meer ben gaan verdienen.
Alles bij elkaar is het toch wel 1000 euro...
Dus maar even geen gekke dingen doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:04 



 
Profiel   

Danseresje schreef
PSvanLot schreef
Merkte zojuist op dat er deze maand 5 weken tussen het loon zit. Vandaar dat het anders uitkwam dan anders.

Vorige maand op vrijdag 21 mei loon en nu op donderdag 24 juni.
Volgende maand precies 4 weken.

Scheelt toch net een week boodschappen etc.

Daarom dat ik mijn boodschappen budgetteer op 5 weken. Veel maanden hou ik dan wat extra's over en dat kan ik dan voor wat duurdere boodschappen gebruiken (wasmiddel ofzo) of het gaat op de spaarrekening. Werkt voor mij heel goed op deze manier.

Ik bedenk me net dat ik een klein buffertje op mijn auto onderhoud spaarrekening maak. Ging uit van januari/februari onderhoud en APK, maar nu met nieuwe auto verschuift dat naar deze periode van het jaar. En de rijklaar beurt van de koop volgt nog (de garage had het te te te druk en dan zou ik lang op mijn auto hebben moeten wachten). Die heb ik dus feitelijk al betaald in het aankoop bedrag en dan kan ik dus extra sparen voor volgend jaar



Ik heb gewoon alles op een maand staan. Of eigenlijk niet eens. Op de avond voordat mijn loon gestort wordt maak ik de lopende rekeningen leeg naar de spaarrekening en dan komt er de dag erna weer 'vers' geld op.

Nu dus wat minder wegzetten omdat de maand wat langer is haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:12 



 
Profiel   

Luxorvalkje schreef
Ik ben zojuist last minute vertrokken naar België (nadat mijn test negatief was natuurlijk)


Veel plezier.

Purny, wat klote... Toch zuur geld.

Ik hoop dat de mensen snel weer feestjes gaan vieren. Mijn vriend werkt buiten zijn gewone werk als DJ en dat levert een behoorlijk leuk zakcentje op. Nu is het echt alweer een tijd geleden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:12 



 
Profiel   

O zonde is dat, als je terug moet betalen.
Komt ook altijd op het verkeerde moment, zo’n rekening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:32 



 
Profiel   

Dat is zuur Purny, Ik verwacht binnenkort juist een flinke smak zorgtoeslag terug :D Geen idee wanneer ik het kan verwachten.
maar zet altijd mijn inkomen veel en veel te hoog, mijn inkomen is ook niet stabiel dus het is totaal niet in te schatten wat ik verdien op jaarbasis, maar ik weet wel zeker waar ik niet aan kom haha, zo hoef ik zeker weten nooit terug te betalen en op maandbasis red ik het ook wel zonder hoge toeslag, krijg nu iets van €25 in de maand, dan zou je al bijna 30.000 bruto moeten verdienen in een jaar om daar overheen te gaan, dat haal ik nog niet als ik jaar rond 50 uur in de week werk :+ dus zit sowieso safe, en wat ik terug krijg is mooi meegenomen :j

Mijn kitten is rebels.. Wat een draakje haha, maar zo ontzettend lief.
Afgelopen week op 2 katjes gepast voor mensen die op vakantie waren, elke dag na werk even langs gegaan, ook een leuk zakcentje, dat heb ik maar doorgesluisd naar mijn spaarrekening voor de studie straks, studeren is zo ontzettend duur.. Dat geeft toch wel een drempel om er aan te beginnen merk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:03 



 
Profiel   

Ja dat was ik nou vergeten door te geven… omdat ik dus vorig jaar een fikse loonsverhoging kreeg.
Gelukkig heb ik mijn vakantie bijna betaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:26 



 
Profiel   

Vandaag manlief zijn loon binnen met vakantie geld en loonsverhoging en overwerk. Overgeboekt naar spaarrekening.
Het weekend waren we te fietsen, kwamen we bij een autozaak langs, waar een mooie audi a6 van 2015 te koop stond. Een diesel. Thuis prijs opgezocht. Viel ons beide mee. Even uitgerekend wat de wegenbelasting doet. Is 50 euro in de maand duurder. Dan de golf die we hebben, maar wel een mooie auto

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:45 



 
Profiel   

Hier een slechte dag :’) ticket Werchter besteld. Rits laarzen kapot en heb niets anders om mee te rijden terwijl ze weg zijn dus nieuwe petries gekocht. Kom ik thuis is de wasmachine stuk. Is het al morgen? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:53 



 

Bijna Poes :+

Ik haal dit jaar waarschijnlijk m'n doelstelling. Maand extra loon :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 22:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 88 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen