Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een nieuwe telefoon... zucht.

 
Profiel   

Mijn iPhone 7plus is een tijdje terug gesneuveld, en ik heb ik de oude Samsung A6 van mijn broertje.

Ik geef nooit zoveel om de looks van telefoons, wel om kleur en ik word niet geprikkeld als Apple weer een peperduur toestel uitbrengt.. Maar deze A6 is het niet voor mij. En na dat er een barst in het scherm is gevallen waar ik mij onwijs aan irriteer wist ik het weer... Ik wil een nieuwe telefoon. :x

Maarja, in deze oververzadigde telefoonmarkt zie ik even door de bomen het bos niet meer.
iPhone, Samsung, Huawei, Oppo, Motorola en ga zo maar verder. Ze zijn allemaal hetzelfde op een andere manier? :=

Dus misschien als ik hier opnoem wat ik zoek, kan een Bokker mij misschien helpen :)) ?

Ik zoek een telefoon met een overzichtige agenda, simpel in gebruik, een goede camera, grote opslag ennnn een wat groter formaat.

Rara, wat zoek ik? :')


Laatst bijgewerkt door michelle___ op 24-04-21 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 20:38 



 
Profiel   

Samsung galaxy A52 of A72. Kwalitatief goed en niet mega duur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 20:40 



 
Profiel   

Samsung a72? Dat gaat in elk geval de opvolger worden van mijn telefoon. Heb nu de a70, erg fijne telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 20:41 



 
Profiel   

Ik volg mee!
Een goede batterij duur is ook wel fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 20:41 



 
Profiel   

Refurbished iPhone? Ik heb een refurbished iPhone 8 en ik ben er erg tevreden over :) Niet te groot, naar mijn idee best valbestendig (plakplaatje nog niet hoeven te vervangen), opladen gaat snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 20:42 



 
Profiel   

Jintexx schreef
Ik volg mee!
Een goede batterij duur is ook wel fijn!

Ohja idd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 20:46 



 
Profiel   

iPhone SE 2020
Dat ding is niet dood te krijgen en met iOS besturing. Lekker duidelijk en overzichtelijk en niet zo duur!


De Android gestuurde telefoons kan ik niet mee overweg :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 20:50 



 
Profiel   

Ik zweer bij Huawei :j Ook al ben ik wel bang ervoor dat ooit Android ervan verwijderd gaat worden voor telefoons in de toekomst ( of dat probleem was al opgelost?)

Bij Samsung vond ik na 1 jaar al dat je accu behoorlijk achteruit ging en je telefoon snel leegliep. Bij deze Huawei die ik heb gaat de accu nog mee alsof die nieuw is en volgens mij heb ik deze nu straks een jaartje of 2?

Ik ga nooit weer terug naar Samsung in ieder geval. Als Huawei niet meer ondersteund wordt door Android ga ik over op Apple. Ook heeft Huawei van zichzelf meer geheugen en kan er ontzettend veel op staan.

En niet kapot te krijgen hoe vaak ik deze wel niet heb laten vallen :') Nog geen barsten in het scherm in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 20:57 



 
Profiel   

Ik heb een Oppo Reno 2z, fijn toestel. Goede camera, agenda. Snel veel geheugen. Ruimte voor 2 simkaarten en een SD kaart als je aan 128 GB niet genoeg hebt.
Grote batterij,gaat met gemak een dag mee.
Mijn dochter heeft de Oppo a72. Is er ook heel tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:07 



 
Profiel   

Ik zit nu al jaren bij OnePlus!

Echt super fijne telefoons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:08 



 
Profiel   

lies_sparkle schreef
iPhone SE 2020
Dat ding is niet dood te krijgen en met iOS besturing. Lekker duidelijk en overzichtelijk en niet zo duur!


De Android gestuurde telefoons kan ik niet mee overweg :+


Deze wilde ik ook roepen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:08 



 
Profiel   

Hier ook een Huawei fan.
De P30 wordt nog wel ondersteund, en vanaf de P40 niet neer.
Ik heb de P40 lite (prijs rond de 200 euro) en heb alle apps via een simpel omweggetje toch kunnen downloaden. De camera is werkelijk subliem. De besturing is gebaseerd op een iPhone

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:10 



 
Profiel   

Huawei p30 pro.
Goede batterij, goede kwaliteit foto's.
Ik ben er heel erg tevreden over.
Zo'n 8 jaar terug vond ik huawei verschrikkelijk in gebruik, maar vind ze nu toch een van de besten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:14 



 
Profiel   

lies_sparkle schreef
iPhone SE 2020
Dat ding is niet dood te krijgen en met iOS besturing. Lekker duidelijk en overzichtelijk en niet zo duur!


De Android gestuurde telefoons kan ik niet mee overweg :+

Die wilde ik ook aanraden idd. Mijn moeder heeft em, heerlijke telefoon. En omdat je al van Apple komt kun je gewoon weer op je icloud inloggen en heb je al je contacten en agenda's enzo weer erop staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:20 



 
Profiel   

Ik heb van de week de Samsung A51 gekocht nadat mijn Nokia 7.2 is wezen zwemmen. Ben niet helemaal fan van van een Samsung vind vooral de logo's van de apps er wat lomp uit zien. Maar verder wel prima voor deze prijs.vond het lastig om een goed mobieltje te vinden rond de 300 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:31 



 
Profiel   

Recent de Samsung Galaxy A12 aangeschaft, voldoet aan je wensen en is vrij goedkoop! Ik ben er super blij mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 21:44 



 
Profiel   

Iphone 12, 256gb.
Best wel prijzig maar een fijn toestel. Batterij gaat lang mee, de agenda is heel fijn duidelijk.
Maakt super foto’s.
Ook heel fijn dat je opslag kunt bijkopen in de icloud!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 22:20 



 
Profiel   

Ik heb 2x een honor gehad dat is een zusje van Huawei. Die had ik genomen vanwege de goede camera. Maar helaas ondersteund Android en Google die niet meer met nieuwe toestellen.
Dus ik ben nu een paar dagen over op de Samsung S21. En die camera is gewoon wauw!
Hij is snel en makkelijk. Ik heb met 256GB genomen en ik was 720 euro kwijt en ik kreeg er gratis air pods bij. Die heb ik nog niet ontvangen maar zijn onderweg.
Nog geen seconde spijt gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 22:47 



 
Profiel   

Qua prijs misschien te duur maar nadat mijn iPhone SE de geest gaf na zes jaar de IPhone 12 mini gekocht. Een telefoon moet in mijn broekzak passen en dan niet in de kontzak. Hele fijne telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 22:55 



 
Profiel   

One plus Nord :) super fijne telefoon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 23:06 



 
Profiel   

Ik heb een Samsung Galaxy S10 en ik ben er mega blij mee :j voldoet ook aan je eisen. Mijn werktelefoon is een Iphone SE 2020 en is ook top! Zelf ben ik wel meer van de Android :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 23:08 



 
Profiel   

Ik wil nooit meer anders als een Sony Ericsson. Met een dun, redelijk flexibel hoesje eromheen, en een plak scherm van de media markt erop voor barsten in het scherm, houdt hij het al 2-3 jaar met me uit. En hij valt VAAK. Oja en hij kan ook onder water :+

De rest van je eisen vind ik vrij standaard, dit is voor mij wel de belangrijkste, houdbaarheid :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 00:29 



 
Profiel   

Ik ben zelf van de iphone en kan echt niet overweg met android maar mijn vriend heeft een xiaomi. Die draait op android maar heeft wel veel weg van de iphone. Niet duur, goede camera en de batterij gaat lang mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 01:49 



 
Profiel   

Sony Xperia

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 07:29 



 
Profiel   

Ik heb pas een motorola gekocht, onder de €200, groot, super veel geheugen en batterij en doet prima wat ie moet doen :) .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 07:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen