Wat is nu een tuinset wat echt lekker zit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noviceh

Berichten: 4784
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:54

Sakura789 schreef:
@noviceh; als ik op de site van Buitenhof kijk, zie ik alleen maar vuurtafels van dat merk. Buitenhof staat wel op de lijst om te gaan bezoeken. Dus we gaan het zeker even navragen.

Via de website kan je ook de brochure van de huidige collectie downloaden en inzien: https://www.buitenhof-tuinmeubelen.nl/i ... -brochure/

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-21 16:11

Afbeelding

Dit is hem geworden... in ieder geval voor onder de overkapping.

Stoelen en tafel daar gaan we nog even goed over nadenken. We hebben al op heel veel gezeten, maar nog niet dé stoel gevonden helaas. Na twee dagen rondspeuren zetten we de zoektocht even on-hold := >;)

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Wat is nu een tuinset wat echt lekker zit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:04

Mooie set!

Mocht je toch de zoektocht nog een keertje voortzetten, ik heb een aantal jaar terug ook echt bij alle mogelijke winkels tuinsets, stoelen, lounge banken en van alles uitgeprobeerd.. uiteindelijk bij Obelink in Winterswijk heel goed geslaagd.
Ruim assortiment, verkopen bekende en minder bekende merken en hele fijne service.

Je kunt je daar echt uren vermaken, het is een enorme winkel met van alles, van campers tot zonnehoedjes zeg maar haha.
Alleen rekening houden met vrije dagen in Duitsland, want dan is die winkel echt niet te doen :').

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wat is nu een tuinset wat echt lekker zit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-21 20:42

Ah toevallig een regio waar we altijd nog zoiets van hebben, ‘daar willen we wel eens een weekend heen’. Die schrijf ik iig even op!

We zijn er even klaar mee, maar een tafel en stoelen daarvoor, staan nog wel op de planning.