Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Apparatuur merken en tuin verlichting

 
Profiel   

Loei schreef
Ik werk op de Service Afdeling in een keukenzaak dus als je mijn advies wilt;

Ik zou 100% voor AEG kiezen, is gewoon een heel goed degelijk merk met de beste service van alle andere merken. Daar krijg je gewoon veel voor elkaar als je apparaat (net buiten garantieperiode) kapot is, zij doen niet moeilijk en de apparaten zijn gewoon netjes in orde.

Etna, pelgrim en Atag zijn zusterbedrijven van elkaar, behoren allemaal tot Atag Benelux en hebben dan ook de zelfde service. Ik heb daar een vervelende nasmaak bij en ik zou zelf nooit geen apparaat van dat merk nemen. Ik krijg er veel klachten over en de service buigt niet fijn mee.

Bauknecht, Whirlpool, Indesit en KitchenAid behoren ook allemaal tot de Whirlpool Corporation en ook zelfde service. Ik hoor wel vaak foutmeldingen van ovens en magnetrons, maar mijn collega's hebben allemaal Whirlpool omdat het prijstechnisch gewoon stuk goedkoper is en de apparaten echt wel degelijk zijn. Ik zou zelfs eerder Whirlpool kiezen dan een apparaat van de Atag Benelux.

Verder hebben we Siemens, Neff, Bosch en Gaggenau. Deze behoren allemaal tot de BSH groep. Dus daar hangt ook dezelfde service aan. Die zijn goed en trekken de klant geen poot uit mocht er iets zijn. Deze apparaten staan bekend als goede degelijke apparaten waar je vaak weinig tot nooit last of storing bij hebt. Let op: Gaggenau is een heel duur merk, je betaald alleen voor de naam en verder zitten daar dezelfde onderdelen en chips in de apparaten verwerkt die ook in de Siemens en bosch apparaten zitten.

Wil je voor kwaliteit gaan, kies dan een merk uit de BSH groep.

Tip: Neem al je apparaten van het zelfde merk. Dan krijg je verlengde garantie tot 5 jaar. En hoef je na de eerste 2 jaar alleen de voorrijkosten te betalen mocht er een monteur nodig zijn.

Iedereen heeft natuurlijk weer zijn eigen ervaringen met een bepaald merk, dus volg vooral je gevoel!!


Oke, dank je wel. Van verschillende merken wist ik wel dat ze van hetzelfde waren. Maar service niet zoveel ervaring mee.

Alle apparaten van zelfde merk gaat niet. Vaatwasser hebben we al en koelkast wordt weer een Amerikaan en ik neig naar de LG of Samsung. Hadden 8jr een Haier en nooit problemen, maar die heeft niks momenteel zover ik ze tegenkom.

Oven keuze is nog een ding. De keus was; combi magnetron en de complete oven met zelf schoonmaak functie.
Maar heb maar 2x ooit de oven van de magnetron en de oven tegelijk aan gehad. Maar sowieso erg weinig functies van de oven gebruikt. Ben een slechte kok. Kan een lasagne,quiche, een ovenschotel en een appeltaart maken, maar dat is het wel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 13:07 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Het opwarmen in de stoomoven gaat best snel, niet zo snel als een magnetron, maar het gaat wel gelijkmatig en je eten smaakt lekkerder. Echt zoals het vers gemaakt is.
In 10-15min is een grote schaal weer opgewarmd.
Ik was bang de magnetron te missen, maar nog geen moment eigenlijk.

We hebben trouwens die van neff, niet van gaggenau. Staat er een beetje gek nu.


Ja, precies. We hebben nu al 1,5jr geen magnetron en gaat prima. Gebruikte hem zelf nooit, maar in vorige woonplaats werkte mijn man ook veel tot laat en dan wilde hij wel snel opwarmen. Onverwachts dan, want anders doe ik dat in een pannetje of oven.

En volgens mij wil hij gewoon weer popcorn uit die zakjes kunnen laten ploffen. Dat was wel een vast ding in weekend; tv aan en zo een zak popcorn. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 13:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen