Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Duitse equivalent van Funda?

 
Profiel   

Omdat we in de binnenvaart langs zoveel prachtige stadjes varen, hebben we al enige jaren plannen om zelf een 'object' (huis, ferienwonung, appartement) aan één van de Duitse rivieren te kopen.

Ik vind het echter ontzettend lastig zoeken naar koopobjecten, ook via internet en een Duitse (variant van) Funda heb ik tot nu toe niet gevonden.
Wie helpt me verder, want de plannen stokken eigenlijk elke keer op dit punt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 07:25 



 
Profiel   

www.immobilien.de

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 08:00 



 
Profiel   

Die site ken ik idd wel, maar je moet daar eigenlijk al beginnen met het opgeven van een dorp of stad. Ik zou dat juist graag open willen houden en kunnen zoeken op 'aan de rivier' of 'aan het water' oid.

(Zie nu dat Funda deze uitgebreide zoekfunctie ook niet meer heeft. Vroeger volgens mij wel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 08:27 



 
Profiel   

Funda heeft de uitgebreide zoekactie nog wel maar je met eerst een brede zoekactie ingeven en dan kan je zoeken op ligging, bouwperiode etc. Misschien werkt dat ook zo wel bij de Duitse immobiliën?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 08:31 



 
Profiel   

immowelt.de
immobilienscout24.de

hoe het zoeken werkt weet ik niet. Meestal zoek je toch in een landkreis of stad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 08:34 



 
Profiel   

Zijn er nog meer aanraders van Funda voor andere landen? Zelf kijk ik bijvoorbeeld graag op rightmove.co.uk

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 08:37 



 
Profiel   

Oehlala schreef
immowelt.de
immobilienscout24.de

hoe het zoeken werkt weet ik niet. Meestal zoek je toch in een landkreis of stad.

De immobilienscout24 bekijk ik ook wel eens, maar ik vind dat er ontzettend weinig op staat en wat er staat zit voornamelijk in de grote steden en zeer weinig in de dorpjes.

Ik ben niet gebonden aan een landkreis, het gaat mij om een object aan de rivier (Rhein, Main, Moezel) op een aantrekkelijke plaats met mooi uitzicht, natuur en 'licht toeristisch' (ivm eventueel vakantie-verhuur of huizenruil)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 09:36 



 
Profiel   

_Anneruth schreef
Funda heeft de uitgebreide zoekactie nog wel maar je met eerst een brede zoekactie ingeven en dan kan je zoeken op ligging, bouwperiode etc. Misschien werkt dat ook zo wel bij de Duitse immobiliën?

:)* eerst het grove werk dus, en daarna filteren. Ik ga eens proberen. Vaak moet je idd eerst filteren op vloeroppervlakte, bouwperiode, hoeveel kamers etc maar dat boeit me voorlopig niet. De ligging (niet zijnde plaatsnaam) van het huis of appartement is bepalend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 09:40 



 
Profiel   

Ebay-kleinanzeigen worden ook immobilien aangeboden.
Ik zelf kijk ook dagelijks op bovengenoemde sites.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 09:55 



 
Profiel   

Ik kwam vandaag via google 'huis kopen langs de moezel' op www.immohu.eu uit, daar kon ik wel wat mee. Morgen de auto ff aan land zetten en een huisje bekijken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 17:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen