Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke zacht blijvende handdoeken?

 
Profiel   

Hey :D
Op mijn werk (opvang voor dieren) zijn ooit handdoeken gedoneerd, en die zijn zo lekker zacht, en ze zijn na vele wasbeurten nog altijd zo zacht... Zonder droger, en ook zonder wasverzachter! Dit lijkt mij geweldig om thuis ook te hebben maar het is niet te achterhalen van wie de handdoeken zijn geweest (ik kan het niet meer navragen) of van welk merk, of wat voor materiaal het is. Ze zijn vrij vol, dik, en blijven dus ook zonder moeite zacht.

Komt iemand dit bekend voor, heeft iemand een idee wat ik zoek?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 20:52 



 
Profiel   

Misschien Walra ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 20:58 



 
Profiel   

Nou hier ben ik ook wel benieuwd naar, stipje.
(Walra blijft niet zacht zonder droger)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 21:00 



 
Profiel   

Ik weet het niet, maar ik wil het wel heel graag weten! Ik haat harde handdoeken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 21:09 



 
Profiel   

De witte Lietaer wellicht? Mijn ouders hebben die, en ze blijven zacht, ook na tig keer wassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 21:12 



 
Profiel   

Zijn ze wel van katoen? Of van bamboe of synthetische materialen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 21:21 



 
Profiel   

Egyptisch katoen?
Wel :$ , maar ' “The quality is remembered long after the price is forgotten.”. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 19:30 



 
Profiel   

Optidee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 20:10 



 
Profiel   

Hoi allemaal :D
Volgens mij ben ik er achter, ik heb online wat dingen opgezocht en gelezen en ik kwam uit bij microvezel. Om te testen of het wat is heb ik er een paar besteld, ik heb ze inmiddels 3x gewassen geloof ik en ze zijn nog steeds fluffy. Ik ben er blij mee <3

Het zijn deze geworden, microvezel kappershanddoeken van Neweco, de prijs vond ik ook wel meevallen
https://www.neweco.nl/microvezel-badtex ... anddoeken/


Egyptisch katoen heb ik overigens ook gekocht en getest maar die kan ik bijna rechtovereind neerzetten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 22:35 



 
Profiel   

Hier gaan de handdoeken meestal wel even in de droger maar als ik het een keer niet doe, merk ik dat de Hema handdoeken het zachtste blijven. Je zoekt vast iets anders maar het is het proberen waard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 22:50 



 
Profiel   

Ik heb een aantal maanden terug de hotel kwaliteit handoekken van action gehaald 2 om is uit te testen. En die blijven ook mooi dik en zacht. Alleen wel beperkte kleur keuze helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 01:39 



 
Profiel   

Sinds ik gelezen heb dat o.a. microvezel zorgt voor microplastics in het milieu (spoelen uit tijdens het wassen) heb ik al mijn microvezel producten in de ban gedaan.

Ik heb hele fijne katoenen handdoeken met bamboe van de Action. Die blijven ook zacht maar zijn helaas uit het assortiment.
Ik heb om uit te proberen nu ook sinds een paar weken zo'n hotelkwaliteit handdoek. Die lijkt tot dusver ook goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 22:06 



 
Profiel   

Ik heb een aantal handdoeken gekregen van het merk Van Dyck en dan het ranger model.
Geen idee hoe oud ze zijn maar die zijn zacht en dik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 22:42 



 
Profiel   

Roodvos schreef
Sinds ik gelezen heb dat o.a. microvezel zorgt voor microplastics in het milieu (spoelen uit tijdens het wassen) heb ik al mijn microvezel producten in de ban gedaan.


Ik heb ook eigenlijk nog geen handdoeken gevonden die - ook na tig keer wassen - zacht blijven. Ze zijn zacht als ze redelijk nieuw zijn en wanneer ze compleet versleten zijn, maar daartussenin zijn ze toch tamelijk stevig.

Ik zoek liefst niet te kleine, ecologische en ook nog betaalbare handdoeken die zacht blijven... Iets met bamboe schrijf je?

Nog meer merken/ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 23:04 



 
Profiel   

Heb zelf de karlstad handdoeken van Jysk.

Blijven lekker zacht en dik

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 23:56 



 
Profiel   

Roodvos schreef
Sinds ik gelezen heb dat o.a. microvezel zorgt voor microplastics in het milieu (spoelen uit tijdens het wassen) heb ik al mijn microvezel producten in de ban gedaan.

Deze speciale waszak heb ik nog niet maar die gaat er wel komen :j
https://guppyfriend.com/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen