Lego

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 14:15

Ik wil voor manlief een lego technic set kopen voor de kerst. Twijfel nog even welke, ben al een poos aanbiedingen aan het speuren en pas ook op hoog Catherijne in de lego shop geweest.

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 14:25

Ik wil nog steeds de BD-1 met verlichtingsset kopen als kerstcadeau voor mijn man maar de prijzen blijven stijgen momenteel. Hij is inmiddels al ruim €20 duurder dan normaal. Ik vermoed dat hij op Black Friday met een "fantastische" korting te koop is voor de originele prijs van twee maanden geleden. :')

Floortje88
Berichten: 1565
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 16:40

Bij intertoys heb je nu wel goede aanbieding van de modulars. Ik heb van de week pacman gekocht bij Lego met korting :o

ontherun
Berichten: 4968
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 16:48

Ja maar die heb ik dus al O:) behalve de jazz club maar die vind ik mwah…

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78539
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 20:20

Doorgaans worden die modulars/icons gebouwen alleen maar duurder en zijn niet snel in de aanbieding. Zijn toch wel verzamelaars items en niet jaren verkrijgbaar. Jazz club is toch best leuk zo in het rijtje.
Hier is de vuurtoren afgelopen week gebouwd, geweldig.
Minder geweldig dat we de nieuwe gebouwenset al even in pre-order hebben en er nu 60 euro korting op de pre-order is. -:(-

Justme_Lisaa

Berichten: 2172
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 08:18

Neonlight schreef:
Minder geweldig dat we de nieuwe gebouwenset al even in pre-order hebben en er nu 60 euro korting op de pre-order is. -:(-


Is het die museum die in januari uitkomt? Waar heb je heb toevallig met korting gezien? :D :o

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70652
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 08:45

Neonlight schreef:
Doorgaans worden die modulars/icons gebouwen alleen maar duurder en zijn niet snel in de aanbieding. Zijn toch wel verzamelaars items en niet jaren verkrijgbaar. Jazz club is toch best leuk zo in het rijtje.
Hier is de vuurtoren afgelopen week gebouwd, geweldig.
Minder geweldig dat we de nieuwe gebouwenset al even in pre-order hebben en er nu 60 euro korting op de pre-order is. -:(-

Preorder anders annuleren en opnieuw bestellen? 60,- vind nogal een flink bedrag.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78539
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:24

Justme_Lisaa schreef:
Neonlight schreef:
Minder geweldig dat we de nieuwe gebouwenset al even in pre-order hebben en er nu 60 euro korting op de pre-order is. -:(-


Is het die museum die in januari uitkomt? Waar heb je heb toevallig met korting gezien? :D :o


Op de Lego site met lidmaatschap.

Justme_Lisaa

Berichten: 2172
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 11:52

Neonlight schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Is het die museum die in januari uitkomt? Waar heb je heb toevallig met korting gezien? :D :o


Op de Lego site met lidmaatschap.


Ik zie hem helaas op de Lego website alleen voor de normale prijs staan -O-

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78539
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:00

Afbeelding

Ik zie nu dat het op de 10255 set is, dacht op de nieuwste. De 10255 hebben we al lang opgebouwd staan.

Zebrastreep

Berichten: 9800
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:42

Lidmaatschap is gratis , je hoeft alleen een account aan te maken. Super handig je kan dan ook vip punten sparen met je nieuwe gekochte sets.

Ik heb nu heel wat dozen liggen wat ik nog in elkaar kan zetten. Misschien dat ik straks een begin ga maken

Luxorvalkje
Berichten: 1942
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:58

ontherun schreef:
Ik wil het home alone huis... Alleen gaat die echt nooit in de aanbieding geloof ik. En als er een modulair gebouw een goede aanbieding heeft zal ik daar ook wel voor zwichten vrees ik _O-


20% korting op shopdisney.eu, daar kost die nu 240

D_akota

Berichten: 676
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 16:09

Luxorvalkje schreef:
ontherun schreef:
Ik wil het home alone huis... Alleen gaat die echt nooit in de aanbieding geloof ik. En als er een modulair gebouw een goede aanbieding heeft zal ik daar ook wel voor zwichten vrees ik _O-


20% korting op shopdisney.eu, daar kost die nu 240


Vorig jaar was er wel een BF aanbieding. Toen heb ik hem gekocht voor €199,-. Ik verwacht niet dat die dit jaar weer in de aanbieding komt. Maar wie weet….

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70652
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:58

Ik hoop er stiekem wel op :))

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70652
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 01:22

Jammer genoeg had de Lego site weinig interessante sets in de sale, wel gebruik gemaakt voor de 5,- korting voor weinig punten. Heb nu 15,- aan kortingsbonnen voor een volgende keer dat ik daar wat wil gaan kopen.

Bol heeft ook wat Lego sets in de aanbieding, heb net toch de Sanctum gekocht, afgeprijsd naar 149 en ik betaalde 144,95 door een Select punten bon. Laagste prijs ooit dus ik kon het toch niet laten.

Gaan jullie nog wat Lego scoren met de Black Friday?

D_akota

Berichten: 676
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 07:57

Ik twijfel aan de hocus spocus, is nu een goede aanbieding bij bol

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70652
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 08:56

Daar twijfel ik ook over :))

nevica

Berichten: 1021
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 08:58

Ik zit nog te twijfelen over wat dingen maar heb tot nu toe de tranquil garden, hogwarts and grounds en 3 speed champions besteld. :o

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70652
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 09:02

Ik heb net toch de Hocus Pocus huis gekocht, kon het niet laten voor dat bedrag. Beiden gaan vandaag bezorgd worden. Nu alleen nog ruimte ergens gaan creëren :')
Je hebt ervoor gezorgd dat ik de tranquil garden nu ook op mijn lijstje heb gezet, die ziet er wel erg mooi uit op de foto.

nevica

Berichten: 1021
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 09:03

Ja ik heb hem bij Intertoys gehaald gisteren en zie nu dat die bij Bol weer goedkoper is dus wel goed kijken waar je iets haalt. :') _O-

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 09:33

Ik twijfel ook over die Hocus Pocus set. Die is echt wel heel erg gaaf hoor. Weten jullie toevallig of daar ook zo'n licht set voor te krijgen is?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37288
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 09:41

Ik heb dankzij de tips hier toch wat besteld bij bol zojuist. De rustgevende tuinen (die is stevig goedkoper dan elders vandaag, ik zag daarna dat er ook een tweedehands set was voor nog minder -O- ) en de miniplantjes in reservering. Ik kwam erachter dat ik nog een hele stapel bol kado bonnen had die opmoesten voor ze verliepen. :oo daardoor budget voor deze twee. Twee sets voor de prijs van de goedkoopste. :)) altijd fijn.

D_akota

Berichten: 676
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:17

C_arola schreef:
Ik heb net toch de Hocus Pocus huis gekocht, kon het niet laten voor dat bedrag. Beiden gaan vandaag bezorgd worden. Nu alleen nog ruimte ergens gaan creëren :')
Je hebt ervoor gezorgd dat ik de tranquil garden nu ook op mijn lijstje heb gezet, die ziet er wel erg mooi uit op de foto.


Ik heb hem ook besteld :+

Indy_Mouse_9

Berichten: 2127
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:19

Himeji lonkt naar me met de laagste prijs ooit, maar ik ben er nog niet uit.
Mijn zoontje had zijn zinnen op de Destiny’s Bounty van Ninjago, die is momenteel ook onder de €90 gegaan. Maar dan moet hij wel ff spaargeld tellen :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70652
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:03

nevica schreef:
Ja ik heb hem bij Intertoys gehaald gisteren en zie nu dat die bij Bol weer goedkoper is dus wel goed kijken waar je iets haalt. :') _O-

Brickwatch vind ik daar ideaal voor, heb ook sets aan mijn wishlist toegevoegd waardoor je daar een emailnotificatie van krijgt wanneer de prijs naar beneden gaat.

Tazzey schreef:
Ik twijfel ook over die Hocus Pocus set. Die is echt wel heel erg gaaf hoor. Weten jullie toevallig of daar ook zo'n licht set voor te krijgen is?

Geen idee, volgens mij ben ik het wel tegengekomen maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

karuna schreef:
Ik heb dankzij de tips hier toch wat besteld bij bol zojuist. De rustgevende tuinen (die is stevig goedkoper dan elders vandaag, ik zag daarna dat er ook een tweedehands set was voor nog minder -O- ) en de miniplantjes in reservering. Ik kwam erachter dat ik nog een hele stapel bol kado bonnen had die opmoesten voor ze verliepen. :oo daardoor budget voor deze twee. Twee sets voor de prijs van de goedkoopste. :)) altijd fijn.

Ideaal met bonnen erbij. De rustgevende tuin is weer in prijs wat omhoog gegaan bij bol zag ik op Brickwatch. Daar twijfel ik nog even over.

D_akota schreef:
C_arola schreef:
Ik heb net toch de Hocus Pocus huis gekocht, kon het niet laten voor dat bedrag. Beiden gaan vandaag bezorgd worden. Nu alleen nog ruimte ergens gaan creëren :')
Je hebt ervoor gezorgd dat ik de tranquil garden nu ook op mijn lijstje heb gezet, die ziet er wel erg mooi uit op de foto.


Ik heb hem ook besteld :+

Haha, leuk!

Indy_Mouse_9 schreef:
Himeji lonkt naar me met de laagste prijs ooit, maar ik ben er nog niet uit.
Mijn zoontje had zijn zinnen op de Destiny’s Bounty van Ninjago, die is momenteel ook onder de €90 gegaan. Maar dan moet hij wel ff spaargeld tellen :D

Kerstcadeau erbij :))

Ik ga toch even kijken of de lego verlichting ook ergens mee doet met de black friday. Blijft mij aanspreken maar ik vind 1/3 - 1/2 van de lego prijs voor verlichting wel erg veel in verhouding.