Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Windows 11 is uit!

 
Profiel   

Mijn hardwarespecificaties zijn dan wel niet goed, moet helaas op Windows 10 blijven, maar zijn er al Bokkers die hun PC gaan of hebben geüpgraded naar Windows 11? (bij mij is nét de CPU het hete hangijzer. Te oud blijkbaar!) ;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:21 



 
Profiel   

Misschien aankomend weekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:26 



 
Profiel   

Bij mij staat het dat mijn PC niet geüpdatet kan worden bij Windows Update...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:28 



 
Profiel   

Ja als je CPU het niet aankan, moet je het zeker niet proberen. Dan heb je alleen maar problemen.
Maar maakt niet uit. Windows 10 gaat toch nog zeker 4j ondersteunt worden.
Tegen dan zit de gemiddelde gebruiker van winkelpc's al op een nieuw model

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:30 



 
Profiel   

Wat ben je modern! Ik drijf mijn zoon en man tot waanzin omdat ik nog steeds gebruik maak van windows 7 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:32 



 
Profiel   

Brainless schreef
Wat ben je modern! Ik drijf mijn zoon en man tot waanzin omdat ik nog steeds gebruik maak van windows 7 :+

OEI! Sinds 2020 wordt het al niet meer ondersteund! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:34 



 
Profiel   

Brainless schreef
Wat ben je modern! Ik drijf mijn zoon en man tot waanzin omdat ik nog steeds gebruik maak van windows 7 :+


oei. Dat zou ik nu ook niet aanraden. Daar was de laatste update 14 januari 2020, en dat is wel een beveiligingsrisico. Daar zou ik toch naar een upgrade gaan kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:35 



 
Profiel   

Alles is hier goed beveiligd hoor, ik heb geen rechtstreekse verbinding naar buiten maar via een server die wel volledig is geupdated en rondom is beveiligd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:38 



 
Profiel   

Die van mij kan de update naar 11 niet bolwerken. Dus dat wordt m even niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:13 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Brainless schreef
Wat ben je modern! Ik drijf mijn zoon en man tot waanzin omdat ik nog steeds gebruik maak van windows 7 :+


oei. Dat zou ik nu ook niet aanraden. Daar was de laatste update 14 januari 2020, en dat is wel een beveiligingsrisico. Daar zou ik toch naar een upgrade gaan kijken

Dat is wel erg (oud ) want 7 wordt niet meer ondersteund.
"Windows 7 kan nog steeds worden geïnstalleerd en geactiveerd na het einde van de ondersteuning. Het wordt echter kwetsbaarder voor virussen en andere beveiligingsrisico's omdat je geen beveiligingsupdates meer ontvangt. Microsoft raadt u aan na 14 januari 2020 Windows 10 te gebruiken in plaats van Windows 7.14 jan. 2020"

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:14 



 
Profiel   

Hier gaat het hem ook niet worden. Mijn laptop trekt het niet en om er nou een nieuwe voor aan te schaffen, neuh..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:16 



 
Profiel   

Klopt helemaal.. maar ik vind Windows 10 helemaal niks.. daarom "mag/moet" ik alleen via de server (die rondom is beveiligd) op het internet, maar ik weet wel dat ik een x over moet...
Maar heb nog geen zin om alles opnieuw in te moeten gaan richten :o
Binnenkort maar een laptop erbij en die langzaam maken zoals ik het wil.

Deze laptop is nl antiek (ik heb er al een losse toetsenbord en scherm bij omdat die van de laptop al zijn gesneuveld..) }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:17 



 
Profiel   

Net even gekeken, maar hier kan het ook niet. Tja dan niet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:19 



 
Profiel   

Interessant, ik wist wel dat hij eraan zat te komen maar zo snel had ik hem nog niet verwacht, ik ga zo eens kijken!
Heb je een pc of laptop ts? Als je een pc hebt dan kan je je cpu wellicht (laten) upgraden als je erg graag je windows wilt kunnen updaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:23 



 
Profiel   

Ik blijf hier ook nog op windows 10 tot er een nieuwe laptop\pc komt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:25 



 
Profiel   

Oh bah die vormgeving van windows 11 vind ik echt niks, lijkt echt weer zo'n leuk hip systeem wat ontworpen is voor tablets, flink afgekeken van apple en android, zal mij benieuwen of dat prettig werkt op een pc of laptop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:29 



 
Profiel   

Ik laat het mooi bij Windows 10, bevalt me prima :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:45 



 
Profiel   

Te oude spullen voor W11, tegen de tijd dat ik een nieuwe laptop moet kijken we wel weer opnieuw.
Ik heb wederhelft met zijn laptop van 9 jaar oud dit jaar eindelijk naar W10 gekregen, dus daar hoef ik helemaal niet naar te kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:04 



 
Profiel   

Mijn hardware mist de ingebouwde TPM 2.0 beveiliging, omdat hij er niet op zit kan ik hem ook niet activeren.
Wat is dit klantonvriendelijk zeg, mijn hardware is nog geen 2 jaar oud en dit was een moderne middenklasser toen ik de boel kocht -O- Reken maar dat ik geen heel nieuwe pc ga kopen, dat vind ik echt verspilling :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:16 



 
Profiel   

Mijn laptop is ook niet geschikt, vanwege een i5 processor, terwijl de i3 van dezelfde generatie blijkbaar wel wordt ondersteund }:0 :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:23 



 
Profiel   

dierliefde schreef
Mijn laptop is ook niet geschikt, vanwege een i5 processor, terwijl de i3 van dezelfde generatie blijkbaar wel wordt ondersteund }:0 :?


Even wachten dan. Volgens wat ik volg op de forums kan je later manueel upgraden met de cpu's die het wel afkunnen maar niet ondersteund worden. Je wil trouwens nooit bij de eerste release bij zijn :Y) Laat iemand anders maar bug catcher zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:31 



 
Profiel   

The_Cat schreef
dierliefde schreef
Mijn laptop is ook niet geschikt, vanwege een i5 processor, terwijl de i3 van dezelfde generatie blijkbaar wel wordt ondersteund }:0 :?


Even wachten dan. Volgens wat ik volg op de forums kan je later manueel upgraden met de cpu's die het wel afkunnen maar niet ondersteund worden. Je wil trouwens nooit bij de eerste release bij zijn :Y) Laat iemand anders maar bug catcher zijn :D


Haha, ik was ook zeker niet van plan om het direct te downloaden. Bij de overgang naar windows 10 heb ik t in de laatste week dat ik het gratis kon doen pas gedaan. Ik vind het gewoon raar dat i3 wel kan en de i5 versie niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:33 



 
Profiel   

Zit al te kijken naar de Linux distro Zorin OS als vervanging voor WindHoos...
https://zorin.com/os/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:40 



 
Profiel   

[ img ]

Ja, daar was ik al bang voor _O- Ik roep nu al even dat ik dat ding volgens mij moet upgraden omdat het gamen niet meer soepeltjes ging :')
Mijn computer is nog maar 2 jaar oud, dus daar wil ik toch serieus naar gaan kijken. Om nu al een nieuwe compu aan te schaffen vind ik ook weer zoiets :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:45 



 
Profiel   

Tigress schreef
[ Afbeelding ]

Ja, daar was ik al bang voor _O- Ik roep nu al even dat ik dat ding volgens mij moet upgraden omdat het gamen niet meer soepeltjes ging :')
Mijn computer is nog maar 2 jaar oud, dus daar wil ik toch serieus naar gaan kijken. Om nu al een nieuwe compu aan te schaffen vind ik ook weer zoiets :p


[ img ]
Same story...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen