Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, mijn man is een snurker!

 
Profiel   

ellepel schreef
heeft je vriend al een slaaponderzoek gehad?
wel doen hoor,er kan een medische oorzaak zijn die misschien wel te verhelpen valt :j
ik heb een vriend gehad die snurkte,dieheeft slaaponderzoek gehad.
daar bleek het te maken t hebben met allergie(weet niet meer zeker)
hij kreeg daar neusspray voor en toen was het snurken zo goed als over.

Precies. Als mijn man zijn neusspray niet gebruikt scheelt dat tig decibel. Ik zou naar de huisarts gaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 11:10 



 
Profiel   

Maar moet je vriend ook zo rechtop slapen? Dat klinkt namelijk ook niet als een ideale slaaphouding. Als hij gewoon 'plat' op zijn rug ligt, is het snurken misschien wel te doen? En anders zou ik eerst eens een hoofdband proberen die de mond dicht houdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 11:51 



 
Profiel   

Mond dicht plakken met strookje hansaplast .


ervaring 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 12:18 



 
Profiel   

Ik gebruik beclometason. Dat is een neusspray die mijn neusslijmvliezen dun houdt.
Ik ben voor veel zaken allergisch en dan scheelt dat al best bij mij. Dit is wel door de arts voorgeschreven.

Laatst vroeg ik mijn man; hoe hard snurk ik dan?
Deed hij het voor; ik adem gewoon zwaar en langzaam.... Goh. Dat hoort écht bij de ontspanning van slapen.
Maar dat geluid trekt hij niet dus hij gebruikt ook oordoppen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 12:19 



 
Profiel   

Arethe schreef
Je hebt speciale snurk beugels. Dit heeft bij ons heel erg geholpen. Via de tandarts is dit toen gegaan.


Dit heeft mijn vriend ook. Helpt erg goed. Zonder dat ding kan ie buiten gaan liggen wat mij betreft.

Ik heb op maat gemaakte oordoppen en van die waxdopjes. Maar die zijn niet genoeg als hij echt begint te zagen. Dat gaat door alles heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:43 



 
Profiel   

Mijn man snurkt ook enorm.
Dwars door mijn oordoppen heen hoorde ik hem.

Na jaren zeuren is hij via de huisarts bij een slaapkliniek terecht gekomen.
Een nachtje meten en hij bleek zeer zware slaapapneu te hebben.
Hij heeft een slaapmasker. Hij slaapt goed, valt niet meer overdag in slaap.
En ik kan snurkvrij slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:34 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Wat bij mij trouwens ook helpt, maar ook ongezellig is: zorgen dat ik slaap voor hij naar bed gaat. Dan slaap ik er zelf makkelijker doorheen.


Dit doe ik ook, maar met 2 jonge kinderen die nog niet doorslapen kom ik helaas wel op het punt waarop ik weer in bed stap als hij al/weer/nog ligt te snurken.

En de irritatie van het snurken, ohh alleen al daarvan kan ik niet slapen -O-

Ik kruip nu regelmatig bij de oudste (3) in bed. Als ik er dan toch uit moet voor haar om dr een aai over dr bol te geven dan mag ik van mijzelf daar ook wel een paar uurtjes slaap pakken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:41 



 
Profiel   

herriestoppers gebruik ik! heeft me een echtscheiding gescheeld :P nee hoor gekheid. ook ga ik altijd net even eerder op bed als mijn man. niet altijd gezellig maar wel effectief *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:43 



 
Profiel   

Last van overgewicht misschien? Bij mijn vader is het zo goed als over gegaan nadat hij flink wat overgewicht kwijt raakte. Daarnaast is drank ook een trigger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:51 



 
Profiel   

anca schreef
Mond dicht plakken met strookje hansaplast .


ervaring 8-)

_O- In het kader van dit soort oplossingen:

-Kussen op zijn kop werkt hier over het algemeen beter dan op mijn hoofd. :j
-een elleboog werkt hier dan weer wel maar mijn man kan wel op zijn zij slapen.
-neusspray!!
-Zou je man nachtshiften kunnen gaan draaien? :+ Die oplossing is hier nl. erg effectief alleen slaap je dan niet samen.

Ik lees hier verder mee, hier ook een man die echt hard kan snurken. Ik kan niet eens op de zetel gaan liggen (enfin kan wel maar heeft geen zin.) want wij zitten in verbouwing en de "woonkamer" is dus tegenover de slaapkamer. :+ Dan erger ik me alsnog aan 'm én ik lig oncomfortabel. :=

Slapen voor hij slaapt heeft hier geen zin. Ik ben een bizar lichte slaper. Als hij om half zeven thuis komt en ik slaap er al eens door dan word ik gewoon wakker van zijn gesnurk. Het is ook zo'n bloedirritant geluid waar je gewoon moordzuchtig van wordt. :=
Als de honden snurken slaap ik dan weer wél door. :+
Als het hier weer eens raak geweest is en ik heb niet gepord omdat ik dat meestal ook zielig vind voor hem (meestal kom ik daar wel overheen naarmate het langer duurt. :o ) dan zegt ie altijd "maar waarom duw je dan niet?"

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:29 



 
Profiel   

Hahaha ik moet echt super hard lachen om sommige reacties hier, ik zie mezelf al stiekem pleisters verstoppen in mijn nachtkastje :') :') :')

Porren ed werkt hier maar 10 seconden, en dan is ie zo weer vertrokken. En de volgende ochtend wss ook niet zo goed gehumeurd :') Mocht het werken, zou ik het wel doen hoor haha. Vroeger gaf ik wel eens een ruk aan het deken, dan deed ik alsof ik dat per ongeluk in mijn slaap deed, maar eens hij weer slaapt snurkt hij weer gewoon verder.

Ik vind hem ook veel te rechtop zitten/liggen, maarja, zo wilt hij nu eenmaal slapen.
Ikzelf lig, als ik op mijn rug lig, helemaal plat, onder mijn hoofdkussen - ook als hij niet snurkt. Op mijn zij wil ik wél een kussen.

Nachtshiften zullen hem niet worden haha. Hij staat wel regelmatig on call, en als hij dan 's nachts moet uitrijden denk ik "mmm.. heerlijk slapen..." :')

Overgewicht is het sowieso niet :)

Eerder gaan slapen - werkt niet. Nu ja, eerst wel, ik slaap snel in - maar ik word daarna gewoon wakker van zijn gesnurk. Dus helaas...

Mri jaa, je word echt compleet gestoord van die irritatie he! Ik erger me rot aan die herrie haha, eens hij vertrokken is moet ik instant het volume van mijn band/oortjes meteen tot het uiterste drijven - liever dat dan dat gesnurk te moeten aanhoren!

Neusspray zal hem niet worden - hij is zo'n vent die NOOIT medicatie neemt, ook niet als hij eens scheel ziet van de hoofdpijn -O- Ik zou het ook niet erg aanraden, om eerlijk te zijn - ik ken meerdere mensen die hun slijmvliezen kapot gekregen hebben op die manier, en allemaal een operatie nodig hadden omdat ze niet meer zonder spray konden.

Morrie misschien is dat de oplossing, en moet ik doof worden :') Maar dan zou ik mijn audioboeken wel erg missen!

Pmarena zo doe ik het nu, eigenlijk. Ik ga slapen met mijn band, en heb de oortjes bij de hand :j Maar het zou makkelijker zijn als hij minder hard zou snurken haha.

Ik hoor hem momenteel snuffen, as we speak. Dat belooft voor vannacht :')
Dit is overigens uitzonderlijk hoor, hij is zelden ziek (3x op 6 jaar ofzo), dus het ligt niet aan verkoudheden oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:02 



 
Profiel   

Af en toe krijg ik zere oren van mijn oordopjes, dan grijp ik n kussen en n deken en ga lekker op de bank verder pitten.
Inmiddels snurkt mijn Rottweiler nog harder dan mijn man. :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:31 



 
Profiel   

Als eerste naar de huisarts voor onderzoek en als daar niks uit komt naar de tandarts voor een bitje

Als medicatie het kan verhelpen zou ik het daar wel over hebben. Het is ook niet de bedoeling dat jij elke nacht wakker bent. Het minste wat hij voor jou kan doen is dit onderzoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:32 



 
Profiel   

Ik slaap altijd op m’n linkerzij en heb alleen rechts een oordopje in, met links lig ik op een kussen. Sinds ik ze op maar heb laten maken, hoor ik veel minder dan met herrieschoppers en doet het ook niet meer pijn.
Overigens heb ik mijn ex wel eens bijna vermoord door half slapend een kussen op z’n gezicht te leggen om van de herrie af te zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:45 



 
Profiel   

Godsamme ik heb de meest afschuwelijke nacht ooit gehad. Ik denk dat ik, alles bij elkaar opgeteld, 3 uur geslapen heb.
Wat. Een. Gesnurk. Komt. Er. Uit. Die. Man.
Dat hou je gewoon echt niet voor mogelijk!

En dan moet je weten - ik ben net flink verkouden geweest, hij heeft enkel een fikse keelpijn overgenomen. Ik dacht, dat snurken moet zeer doen aan zijn keel, zal een rustige nacht worden voor mij. Nee hoor, niks is minder waar. Ik zit nu aan de tafel en heb as we speak een hoofdtelefoon op, achtergrond (die rete hard staat) met regen- en kampvuurgeluiden en daar hoor ik hem nog steeds dwars doorheen.


IK WIL SLAPEN.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 09:15 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Wat bij mij trouwens ook helpt, maar ook ongezellig is: zorgen dat ik slaap voor hij naar bed gaat. Dan slaap ik er zelf makkelijker doorheen.

Hebben wij ook geprobeerd maar helaas, hij maakt zoveel herrie met het naar bed gaan dat ik alsnog wakker word....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 09:30 



 
Profiel   

Mijn vriend zaagde hele bossen om ‘s nachts. Echt niet te doen.

Sinds hij niet meer rookt en drinkt is het bijna helemaal verdwenen. *\o/* zo fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 09:51 



 
Profiel   

Bij mij helpen van die zeerlijke foam oortjes..
Klein maken, je oor in doen, ze zetten wat uit en ik hoor niets meer.

Moet je wel op je interne klok vertrouwen want je wekker hoor je ook niet meer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 09:52 



 
Profiel   

Jolliegirl schreef
Bij mij helpen van die zeerlijke foam oortjes..
Klein maken, je oor in doen, ze zetten wat uit en ik hoor niets meer.

Moet je wel op je interne klok vertrouwen want je wekker hoor je ook niet meer :')


Haha ik voel hem normaal wel trillen :j Ik ga dit idd echt moeten proberen, als ik dit nog een paar x zo moet meemaken, sta ik niet in voor de gevolgen :')

Daihyo idem hier - ik probeer als eerste in slaap te vallen, maar hij maakt me met dat geronk sowieso wakker -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 09:59 



 
Profiel   

Hem uit bed trappen en zeggen dat jij nu ook een paar uur wil slapen :P

Maar serieus wat een vervelend probleem, mijn man snurkt ook soms maar gebruikt sinds kort een spray voor in zijn keel. Die werkt best wel goed eigenlijk, ik zou even moeten nakijken hoe het precies heet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 10:05 



 
Profiel   

Lekker apart slapen? Heb je een logeerkamer waar je kan slapen?
Mijn nachtrust is me alles waard en ik zou moordneigingen krijgen als iemand mij wakker hield ‘s nachts.

Ik hoop dat hij die kinband wil proberen. Daar hoor je wel goede dingen over. Maar als hij verkouden is dan is dat niet te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 10:07 



 
Profiel   

Mars schreef
Hem uit bed trappen en zeggen dat jij nu ook een paar uur wil slapen :P

Maar serieus wat een vervelend probleem, mijn man snurkt ook soms maar gebruikt sinds kort een spray voor in zijn keel. Die werkt best wel goed eigenlijk, ik zou even moeten nakijken hoe het precies heet.


Oh aub jaaaa!
De arme kerel hier heeft momenteel echt ontzettend veel keelpijn en is een aantal x uit bed gerold om pijnstilling en keelspray te gebruiken.
Daar bovenop waren we beiden geradbraakt van de vorige nacht, en hadden we beide een slaappil genomen, maar die heeft dus absoluut niet gewerkt. Bij hem kwam de pijn er alsnog door, bij mij zijn gesnurk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 10:08 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Lekker apart slapen? Heb je een logeerkamer waar je kan slapen?
Mijn nachtrust is me alles waard en ik zou moordneigingen krijgen als iemand mij wakker hield ‘s nachts.

Ik hoop dat hij die kinband wil proberen. Daar hoor je wel goede dingen over. Maar als hij verkouden is dan is dat niet te doen.


Nee, ik kan wel in de zetel kruipen, maar dat probeer ik te vermijden.. Ik wil echt samen slapen.. Ik ga vandaag wel een paar dutjes doen, we moeten nergens heen vandaag, maar ik ga mijn dutjes wel buiten de zijne plannen haha!

Nu kan hij er idd minder aan doen door de keelpijn - hoewel ik hem niet perse harder vond snurken dan normaal haha, hij snurkt altijd super luid. Niet elke nacht, gelukkig, maar er zijn nachten bij dat ik hem met een pan op zijn hoofd zou willen slaan }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 10:10 



 
Profiel   

Echt, maar dan ook echt, via de huisarts slaap onderzoek aanvragen. Kan tegenwoordig gewoon in je eigen huis/ bed. Ze komen de spullen aansluiten en de volgende dag weer ophalen. Voor de uitslagen langs de kno/ long arts en je hebt een bult meer duidelijkheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 10:12 



 
Profiel   

Er bestaan ook speciale slaap oordopjes waarmee je muziek kan luisteren, maar die zo gemaakt zijn dat je minder last hebt van de vorm als je bijvoorbeeld op je zij slaapt. Bijvoorbeeld deze: https://www.bose.nl/nl_nl/products/head ... s_ii_white

Flink prijzig :+ maar misschien zijn er ook goedkopere varianten te vinden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 10:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen