Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Geurstokjes

 
Profiel   

Hai!

Ik woon sinds enkele maanden op mezelf en heb ontdekt dat ik geurstokjes echt heel erg lekker vind voor in huis. Nu vind ik het wel telkens een behoorlijke uitgave. Ik heb ze van de rituals, primark en de hema gehad. Die van de primark vond ik 3 keer niks, rook in ieder geval nergens naar. Enkel wanneer je er met je neus in duikt :')

Die van de rituals en hema bievelen goed. Wel vond ik ze dus behoorlijk prijzig voor de tijd die ik er mee deed.

Ik hoor graag van jullie welke geurstokjes aanraders zijn en hoeveel deze dan kosten :) Ook hoor ik graag hoelang ze bij jullie ongeveer meegaan.

Ik ben benieuwd :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:25 



 
Profiel   

Ik heb geur stokjes van Bolsius. Oud Wood heb ik zelf, ruikt heerlijk! Geur blijft lang hangen en ik doe er altijd best lang mee. (Ik zou eens moeten bij houden als ik een nieuwe open maak) maar na mijn gedachten minstens 1,5 tot 2 maand.

Bij de Albert Heijn hebben zij ze voor 6,50 ongeveer. Dus dat vind ik best mee vallen. Zo nu en dan hebben ze aan actie 1+1 gratis en dan koop ik vaak een voorraad daar wacht ik vaak dan ook op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:27 



 
Profiel   

Amberblokjes misschien een idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:30 



 
Profiel   

Die van jansen, geuren goed en lang en zijn net iets goedkoper dan die van rituals.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:35 



 
Profiel   

Als ik geurstokjes heb staan hou ik vaak in de gaten wanneer het flesje voor de helft leeg is ongeveer. Dan vul ik hem weer bij met water. Zorgt er wel voor dat de geur net een tikje minder sterk is, maar bij aanwezige geuren vind ik het eigenlijk vaak wel lekkerder zelfs. Doe je er toch nog weer de helft langer mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 05:27 



 
Profiel   

Hier was vorige week ook een topic over. Zelf zweer ik bij een diffuser je kan makkelijker geuren wisselen en is op lange termijn veel goedkoper en duurzamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 07:53 



 
Profiel   

Maison Berger. Ook duur, maar merk wel dat het veel langer meegaat als goedkopere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:00 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Hier was vorige week ook een topic over. Zelf zweer ik bij een diffuser je kan makkelijker geuren wisselen en is op lange termijn veel goedkoper en duurzamer.

Oooh heb ik weer is niet goed gekeken….
Ga ik daar ook even naar kijken.


Verder iedereen bedankt voor de reacties al tot nu toe ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 11:58 



 
Profiel   

Ik had het toevallig laatst ook in een ander topic vermeld; ik las ergens dat je geurstokjes nieuw leven in kunt blazen door ze in je favoriete geur wasmiddel/wasverzachter te zetten! Heb het nooit zelf geprobeerd maar misschien een poging waard <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:21 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.



Laatst bijgewerkt door ynskek op 18-10-21 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht tegen de regels geformuleerd


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:31 



 
Profiel   

Wildgirl schreef
Die van jansen, geuren goed en lang en zijn net iets goedkoper dan die van rituals.


jep deze, ik heb de grey, heerlijk, en gaan echt lang mee (niet heel goedkoop, maar ik vind het ze wel waard)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:32 



 
Profiel   

Wij hebben de Genie 2.0 van Rituals. Die ruik in tenminste, stokjes ruik ik nauwelijks in huis.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen