Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Waar koop je een goed bankstel

 
Profiel   

Wij hebben een bank van Sofa Company. Zit lekker, blijft tot nu toe mooi en de kat blijft er vanaf. Was ook geen dure bank.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:17 



 
Profiel   

Wij hebben er ook van Montel. Erg tevreden over en zit goddelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:44 



 
Profiel   

Wij hebben sinds 2016 een hoekbank van Ikea en die bevalt heel goed. Afneembare hoezen, zacht, maar stevig en nog steeds goed in vorm ondanks honden en katten.
Wil kunnen ploffen, maar ook goed eruit kunnen opstaan.

We hebben ooit een afgeprijsd lounge bankje van Kwantum meegenomen. Kwam handig uit met verhuizen en hoefde niet mee te gaan. Maar die ging dus wel lang mee en zat en lag lekker.

Mijn moeder had een bank naar wens gekocht. Dan kies je zit hoogte, diepte, leuningen, rug, stof of leer en kwaliteit. Was een dure bank, maar wij vonden het niet lekker zitten.

Maar ik zeg eerlijk dat ik ook niet van zaken hou met verkopers, sws niet van winkelen hou en Ikea dus ook de makkelijkste weg vond.

Ik zou alleen de volgende keer een bank met hoofdsteun willen. Die vind ik meestal niet mooi, maar soms mis ik dat wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 13:05 



 
Profiel   

Mijn ouders hebben 25 jaar geleden een blauwe leolux bank en bijpassende stoel gekocht. Zij hebben een jaar of 8 geleden een nieuw bankstel gekocht omdat ze iets nieuws wilden. En ik heb nu dat oude blauwe leolux setje.
Ze zitten nog steeds heerlijk en ok, de stoel is na 25 jaar toe aan een nieuwe bekleding, maar verder zien ze er nog goed uit. Zelfs na de afgelopen 8 jaar met katten en honden in huis.

Dusse... ik zeg Leolux <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:10 



 
Profiel   

Montel is mijn grootste miskoop ever geweest. Ik heb nu een bank van Goossens via marktplaats prima bank en hufter/hond proof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:17 



 
Profiel   

Heb hier een chesterfield staan van 40 jaar, die begint nu slijtage te vertonen. Arm en rugleuning. Zit te twijfelen om hem te laten opknappen. Hij was eerst van mijn ouders en nu van mij. Mijn ouders hebben een set die nog ouder is. Bank zit heerlijk en heeft al veel huisdieren meegemaakt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:24 



 
Profiel   

De Bommel meubelen. Zit en ligt lekker. Heb de banken volgens mij 4 jaar nu en je ziet en merkt nog geen slijtage.
Zou geen bank kopen bij leenbakker die van ons was al kapot na 3 jaar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen