Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welke prullenbak heb jij?

 
Profiel   

Ik zag dat die hierboven ook al een keer genoemd werd en die heb ik inderdaad ook al voorbij zien komen op internet. Leek mij wel wat, maar hij was 180€ waar ik hem zag en dat vond ik toch te prijzig. Bedankt voor de link!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:00 



 
Profiel   

https://www.ikea.com/nl/nl/p/hallbar-to ... -80398058/

We hebben 2 van zulke in een keukenkastje staan. 1 voor pmd en 1 voor rest. En een klein prullenbakje op aanrecht voor de gft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:19 



 
Profiel   

Giolli schreef
Ik zag dat die hierboven ook al een keer genoemd werd en die heb ik inderdaad ook al voorbij zien komen op internet. Leek mij wel wat, maar hij was 180€ waar ik hem zag en dat vond ik toch te prijzig. Bedankt voor de link!

Wij vonden het ook wel een dingetje, maar hij is het geld echt meer dan waard. Ik wilde ook niet meer al die losse prullenbakken en dit werkt echt heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:43 



 
Profiel   

Wij hebben een grote staan voor PMD, en 2 kleine 10 liter bakjes in de la onder de gootsteen, eentje voor rest en eentje voor GFT. GFT komt voornamelijk de koffiedrap in, en wat eierschillen en kleine dingen. De grote etensresten van koken gaan direct de kliko in.
Grijze kliko wordt nog maar 1 keer per 12 weken geleegd, groene iedere 2 weken (grote tuin en voornamelijk tuinafval) en iedere 2 weken hebben we ook 2 zakken met PMD afval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:59 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Giolli schreef
Ik zag dat die hierboven ook al een keer genoemd werd en die heb ik inderdaad ook al voorbij zien komen op internet. Leek mij wel wat, maar hij was 180€ waar ik hem zag en dat vond ik toch te prijzig. Bedankt voor de link!

Wij vonden het ook wel een dingetje, maar hij is het geld echt meer dan waard. Ik wilde ook niet meer al die losse prullenbakken en dit werkt echt heel fijn.



Ik vond nog een VVV bon dus ik heb hem uiteindelijk maar besteld. Ik ben heel benieuwd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:18 



 
Profiel   

Giolli schreef
Ik vond nog een VVV bon dus ik heb hem uiteindelijk maar besteld. Ik ben heel benieuwd! :D



Bij bol of fonq? fonq nl een actieprijs nu O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:15 



 
Profiel   

Fonq! de zwarte was wel nog duurder %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:25 



 
Profiel   

Ik heb ooit als samenwonen kado een wesco gekregen en die is eigenlijk nog prima. Maar vanwege het scheiden, wordt die niet gebruikt.

In de garage naast de keuken hebben we de witte stapelbakken van Ikea voor glas, statiegeld flessen en papier. Maar laatste is teveel, dus ligt erop. Wordt eens per maand opgehaald.

GFT gaat vaak naar de varkens. Niet alles, maar vers gesneden groente en fruit afval.

Hier krijg je zakken voor plastic, blik en melkpakken. Daar hebben we een aparte kliko voor van onszelf.
Restafval is de grijze bak.

Daar hebben we nu de afval bakjes voor van Ikea voor in een onderkastje. Maar gooi ze wel veel leeg. GFT gaat in plastic bakje er bovenop, maar die gaat ook meteen naar buiten. Anders zouden we een setje van 4 afsluitbare bakjes hebben genomen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen