Ervaringen beeïndigen auto financiering

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:40

Bon_ita schreef:
Vind het wel spannend, ik schaam mij ergens heel erg voor deze situatie en vind het dan lastig om tegen zo'n grote maatschappij mijn persoonlijke situatie onder woorden te brengen.


Toch zit achter de telefoon een persoon zoals jij en ik. Ook niet perfect. Dus leg je probleem eerlijk op tafel, dan krijg je er alleen maar meer begrip voor.

Mijn broertje ‘zit achter zo’n telefoon’, doet veel in de (private)lease en geeft aan dat dit echt veel vaker voorkomt dan je denkt! Je bent echt niet de eerste en enige.

Zet hem op! Veel succes!

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-21 18:26

Heb een update voor de geïnteresseerden. :o

De financieringsmaatschappij is tot nu toe heel chill en meegaand. Ik heb toestemming gekregen om de auto te verkopen. Inmiddels heb ik ook al een geïnteresseerde partij die de auto wil kopen. Zaterdag een afspraak met deze partij en dan kan mijn auto gewoon al verkocht zijn. :wow:

Niet verwacht dat het zo snel zou gaan! Met het geld wat ik krijg voor de auto kan ik de volledige lening inclusief boete mee aflossen.

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 18:30

Misschien niet van toepassing maar gezien de zeldzaamheid van de auto en het bedrag wat er mee gemoeid is, zorg je wel voor dat je de koper natrekt en zeker weet dat het goed is en je niet straks totaal met lege handen en dikke schuld staat? Succes

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 11:38

Ik duim voor je dat je zaterdag afscheid mag gaan nemen van je wagen +:)+

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-21 15:12

Kleine update *\o/*

Auto is gisteren verkocht. Ben nu in afwachting op de afhandeling van de administratie bij de financieringsmaatschappij, maar tot nu toe gaat alles erg soepel!

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Ervaringen beeïndigen auto financiering

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 16:00

Wat fijn voor je, ik kan me voorstellen dat dit een enorme opluchting is!