Airpods miskoop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-21 08:21

Dus eigenlijk zijn ze gewoon goed voor de prijs en wat je er voor krijgt? :) Dan ben ik zeker blij dat ik ze heb gekocht. Ik wou ze namelijk al vrij lang maar telkens dacht ik van nee doe maar niet.

Mijn excuses trouwens als ik steeds dingen vraag maar het is voor mij echt een groot bedrag.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 09:01

Ik ben echt extreem lomp en onhandig en bij mij zijn ze nog steeds heel. Heb wel een hoesje om de case heen. Maar ik gebruik ze tussen de 2 en 6 uur per dag en ik ben er super blij mee.

Ik heb bewust geen noise cancelling omdat ik er ook mee fiets.

SaphiraR
Berichten: 266
Geregistreerd: 14-04-13

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 09:26

Ik heb ze zelf ook. En ik ben gigantisch lomp en raak snel iets kwijt. Maar dat is met deze nog niet gebeurd. Ik ben er ook nog echt heel blij mee en gebruik ze ook met van alles. Stallen mesten, hond uitlaten. Soms zelfs met rijden in de bak. En met bellen zijn ze ook handig want ik heb geen telefoon in mijn hand en kan doorgaan met waar ik mee bezig was.

Ik heb zelf geen noise canceling omdat dit bij mij niet prettig zit en ik heb toch niet zo heel erg last van omgevingsgeluiden.

Maar ik zag dat je 16 bent dus ik snap dat je heel erg twijfelde ivm het hoge bedrag, maar ze zijn zeker hun geld waard!

Eleeke

Berichten: 2032
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:04

fotolijstje schreef:
Ik ga ze echt mega veel gebruiken, zijn ze ook veilig mer fietsen? Dat ze er niet zomaar uitvallen. De vorm earbuds dus wou ik sowieso maar de meeste hebben knopjes en geen swipe/tik functie of ze zijn bijna net zo duur.

Ik zit er mee op de mountainbike en de racefiets ( ik heb de 2 dus zonder ruisonderdrukking ) . Ik rij er geregeld mee in de regen.

Ze zijn echt hun geld waard

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:31

fotolijstje schreef:
Dus eigenlijk zijn ze gewoon goed voor de prijs en wat je er voor krijgt? :) Dan ben ik zeker blij dat ik ze heb gekocht. Ik wou ze namelijk al vrij lang maar telkens dacht ik van nee doe maar niet.

Mijn excuses trouwens als ik steeds dingen vraag maar het is voor mij echt een groot bedrag.


Yep, absoluut!

Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:42

Ik vind ze geweldig, ik heb die dingen echt zo goed als de hele dag in :+
Ze zijn hun geld zeker waard. Als Apple nu nog eens met een waterdichte versie wilt komen zodat ik de Aftershokz voor tijdens het zwemmen buiten kan gooien ben ik helemaal gelukkig!

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:10

meganvr schreef:
Ja hoor blijven gewoon zitten :) Wel opletten met regen..

Ligt maar net aan je oren. Bij mij dondert alles eruit. De in ear willen iets langer blijven zitten, maar zodra ik actief wordt vallen ze er per definitie binnen 10 minuten uit.

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:23

Ik ben nogal slordig aangelegd en omdat ik bang was dure earpods te snel te verliezen of te slopen heb ik een jaartje geleden voor 20,- bij de Hema een oefensetje gekocht. Ze zijn net iets minder fancy en kunnen qua geluidskwaliteit vast niet tippen aan de dure exemplaren, maar ik heb er echt heel veel plezier aan gehad.
De deal met mezelf was dat ik na 3 maanden 'echte' mocht kopen. Inmiddels zijn we dus een jaar verder en ben ik was ik tot vorige week nog steeds heel blij met mijn Hema plugjes. Hoewel ze me door menige regenbui heen hebben geholpen bleken ze niet bestand tegen een lang wasprogramma op 40 graden. -O-

Dus bij twijfel kun je altijd nog overwegen om voor een goedkopere optie te kiezen..

leeslampje

Berichten: 1112
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 14:01

Ik zie dat een aantal van jullie ook bellen met de airpods. Gebruiken jullie ze ook voor videocalls via (Windows) laptop? Hoe gaat dat? Ben je dan goed verstaanbaar?

Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:00

Ik gebruik ze daar zeker ook voor, maar ik heb wel een MacBook. Dat gaat perféct.

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Airpods miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:43

Ik heb een paar weken terug deze gewonnen:
Afbeelding

Maar ook al heb ik de kleinste dopjes erop zitten. Ik hoef maar 1x te glimlachen :D en plop. Ze liggen op de grond. Mijn oor ingang is zo klein dat het niet lekker blijft zitten.