Samsung Galaxy S22 Series

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyJamess

Berichten: 2126
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-22 18:53

KimD schreef:
PostNL is het pakket kwijt, wat een verrassing. Ik vond het al heel apart dat zo'n duur pakket gewoon per post verzonden werd. :=

En? Is je pakket al terecht?

Ik ben tot nu toe heel tevreden over de telefoon.
Vandaag wel gelijk op werk een screenprotector en hoesje gehaald :')
Enige wat mij wel tegen valt is de accu. Ik vind dat die toch vrij snel leeg is in vergelijking met mijn oude P30Pro. Die ging namelijk veel langer mee. Daar kon ik makkelijk 2 dagen mee doen op een volle accu, bij de s22 ultra gaat dat niet lukken. En op een dag als vandaag als ik werk gebruik ik mijn telefoon vrij weinig.

Supervixen

Berichten: 12931
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 19:34

Ik heb nog steeds geen bericht van de mediamarkt of mijn bestelde telefoon er al is.. duurt lang.

Moonlight17
Berichten: 2351
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 22:54

Afbeelding

Voor degene die vroeg voor een foto in het donker. Is het donkerste hoekje in de bak vanavond. Hopelijk geeft het een beetje een idee

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 00:33

Moonlight17 schreef:
[ [url=m/M14ISY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor degene die vroeg voor een foto in het donker. Is het donkerste hoekje in de bak vanavond. Hopelijk geeft het een beetje een idee


Ziet er wel goed uit!

KimD

Berichten: 20463
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 10:22

AmyJamess schreef:
KimD schreef:
PostNL is het pakket kwijt, wat een verrassing. Ik vond het al heel apart dat zo'n duur pakket gewoon per post verzonden werd. :=

En? Is je pakket al terecht?



Helaas niet, de T&T is ook nog steeds hetzelfde als afgelopen vrijdag. Vanochtend dus met Vodafone gebeld en ze zijn een onderzoek gestart. De medewerker zei heel eerlijk dat hij er niet veel van verwachtte en dat het pakket waarschijnlijk nooit meer gevonden zal worden. Om klanten niet te lang te laten wachten wordt de order met vijf werkdagen geannuleerd en kan ik de order opnieuw plaatsen. Ik gaf gelijk aan dat ik het daar niet mee eens was of dat ze maar iets moesten regelen. De levertijd is 10 weken momenteel en daarbij had ik door de pre-orde ruim €600,- én de gratis buds. Dat ze dat dan ook maar regelen. Als hun besluiten om zo'n duur toestel gewoon per post te sturen met groot op de doos wat erin zit dan mogen ze het ook wel verwachten. natuurlijk...

Ik ben er bijna achter wie vorige week onze route moest rijden, het was niet onze vaste bezorger in ieder geval. Daar ga ik dan ook aangifte tegen doen van diefstal.

AmyJamess

Berichten: 2126
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-22 11:30

Jeetje wat een gedoe.
Ik zou daar idd ook niet mee akkoord gaan.
Mijn telefoon is ook gewoon via postnl verstuurd,maar in een neutrale doos waar verder ook niets opstond.
Hopelijk heb je alsnog snel een nieuwe.

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 16:18

AmyJamess schreef:
Ik heb hem *\o/*
[ [url=m/XGEryQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zbXgZn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben alleen een beetje confused :')
Er zit alleen een kabeltje bij met 2 dezelfde uit einden maar geen oplaad blokje.
Gelukkig is het universeel en kan ik mijn oude gewoon gebruiken.

[ [url=m/jIVdOs.jpg]Afbeelding[/url] ]


je kan ze idd zo koppelen, tevens heeft de snellader van Samsung ook geen USB aansluiting meer, maar deze aansluiting dus dan heb je dit kabeltje nodig

Ik heb sinds een paar weken de S22 Ultra, ze zeggen dat je met een half uur een volle accu hebt, maar ik had laatst nog 38% en hij deed er 45 minuten over om volledig te laden. Dus half uurtje redt ie dus niet... Ik heb de snellader erbij, deze kreeg je er bij de pre order gratis bij. Tevens de oordopjes krijg je, maar deze moet ik nog ontvangen.

ben nog niet helemaal tevreden over de camera, maar moet er nog meer mee "spelen"

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 23:13

Ik heb de Samsung Galaxy A52s besteld, als het goed is komt hij donderdag. Ik hoop dat de camera goed is, van wat ik op Youtube gezien heb leek het goed. Ik ben benieuwd!

KimD

Berichten: 20463
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 17:31

Vodafone belde vandaag, omdat ze me niet te lang wilde laten wachten wilde ze graag de telefoon opnieuw in bestelling zetten. Maarja, zes weken levertijd op het moment. Dus ik vroeg of daar niet iets aan gedaan kon worden, want ja, mijn huidige Samsung wilt niet meer me door één deur. Heeft ze met haar leidinggevende overlegd en die kunnen terugbrengen tot 1 à 2 weken én €60,- korting op het eenmalige bedrag. Nou, helemaal prima natuurlijk. Viel het eenmalige bedrag €60,- hoger uit. Blijkt het toestel €120,- duurder te zijn geworden dan in februari. Hartstikke leuk natuurlijk maar ook niet mijn probleem. Dus nu heeft ze ervoor gezorgd dat ik dan €180,- korting kreeg op het toestel en dat het met koerier geleverd wordt zodat hij niet weer spontaan verdwijnt. Heel fijn opgelost dus! En die 1 à 2 weken levertijd nemen we dan maar voor lief.

AmyJamess

Berichten: 2126
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-22 17:56

Dat is wel netjes inderdaad! Hopelijk heb je hem dan snel binnen.

Supervixen

Berichten: 12931
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 18:55

Zes weken levertijd! Vandaar dat ik ook geen bericht heb van mediamarkt.
Bij alle galaxy 22 zie ik op de site ook dat er geen winkelvoorraad is.

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 20:03

Hier ook ongeveer die wachttijd, ik kan bij tele2 de status ervan niet inzien dus ik moet maar geduldig afwachten tot ik een mail krijg dat ie is verzonden. :')

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 21:59

Wat een lange wachttijd zeg! Mijn A52s is vanavond bezorgd en ik ben nu bezig met dingen overzetten en installeren. Ik zal blij zijn als dat klaar is _O-

AmyJamess

Berichten: 2126
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-22 22:55

Texas02 schreef:
Wat een lange wachttijd zeg! Mijn A52s is vanavond bezorgd en ik ben nu bezig met dingen overzetten en installeren. Ik zal blij zijn als dat klaar is _O-

Laat je weten hoe de telefoon je bevalt? Ik ben wel benieuwd. :D

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 23:09

Zal ik doen! Tot nu toe bevalt hij goed, maar dat is echt zo in het eerste gebruik. Wel al twee foto's in de best donkere woonkamer gemaakt, die zijn echt goed vind ik, in ieder geval wel in vergelijking met mijn oude A5 2017.



Afbeelding
Afbeelding

Edit: alleen hij trilt bij het typen. Weet iemand hoe je dat uitschakelt?

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 00:33

Ter vergelijking, deze foto was met de A5 2017 (sorry, ik kan de vorige post niet meer bewerken):

Afbeelding

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 03:07

Nog een aantal testfoto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vind dat hij het echt super goed doet. De main camera doet het wel het beste, de telelens daarna en de groothoek vind ik niet zo, in het donker iig niet, dus deze heb ik nu verder ook niet gebruikt. Voor mij niet zo erg, de groothoek gebruik ik toch niet zo vaak. Ik ga hem overdag nog wel een keer testen! Maar de grootste test komt nog als ik bij mijn paard ben, dat is toch het belangrijkste, dat hij het daar goed doet :D

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:49

Ooh ziet er goed uit Texas! Denk dat die het ook voor mij wordt, specs van de camera zijn voor zover ik kan zien het beste (vergeleken met de s-jes), en dat is voor mij wel een dikke pro!

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 11:25

Ik ga vanmiddag als het goed is foto's van mijn paard maken, mocht je nog op overdag foto's willen wachten :) Maar tot nu toe bevalt hij super! Het trillen bij typen heb ik er gelukkig ook uit, dat was echt raar :D Tot nu toe nog niet echt iets negatiefs tegengekomen, moet alleen nog even wennen omdat hij groter is en net iets anders.

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 11:45

Ben benieuwd Texas! Ik heb geen haast, mn oude doet t nog, kan ik mooi wat acties ed in de gaten houden. :j

Spenk
Berichten: 21834
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 11:53

Mijn bevalt dei goed :) ik heb hem sinds november.

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 20:09

Ik heb wel foto's gemaakt, maar hij was echt super vies.. Hij wist het gewoon, dat ik foto's wilde maken _O-

Eerst een nep paard:

Afbeelding

Buiten met goed licht:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Buiten met tegenlicht:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Binnenbak:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Andere, heel donkere binnenbak:

Afbeelding
Afbeelding

Bij zijn stal, ook redelijk weinig licht:

Afbeelding

Ik ben er heel blij mee, wat een verschil met de A5 2017 zeg! Hopelijk binnenkort ook foto's van een schoon paard.. :D

AmyJamess

Berichten: 2126
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-22 20:42

Dat ziet er inderdaad gewoon goed uit!

Hier enkele van de S22 Ultra.
Echt ook super blij met de camera :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Texas02

Berichten: 4732
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 20:56

Ook heel mooi!! En wat een schattige pony!! <3

Edit: De A52s heeft ook best goed geluid voor een telefoon, ik luister nu naar muziek gewoon zo vanaf de telefoon, zonder koptelefoon en dat klinkt best goed!

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 22:49

Ziet er idd goed uit!! Vind ze hier zelfs scherper lijken dan die van Amy, maar dat kan ook mee aan de upload liggen.