Overstappen tv/internetprovider

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Overstappen tv/internetprovider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-22 20:38

Hier net de knoop doorgehakt en ik ga overstappen op online.nl. Ben benieuwd.
Mocht het niks zijn dan stap ik over een jaartje weer over.

Ik snap ook nooit zo goed waarom er voor vaste klanten niks geregeld kan worden. Waarschijnlijk hopen de providers dat mensen toch blijven hangen omdat ze het misschien te veel gedoe vinden

Marjo

Berichten: 37250
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 13:27

Ik heb T-Mobile Thuis, en alleen internet. Wel de hoogste snelheid van 1000mbit/sec, maar geen tv erbij. Ik heb daarnaast wel heel veel streamingdiensten (Netflix, HBO, Prime, ViaPlay, Disney+ en ik overweeg nog Videoland). De standaard zenders (1, 2 en 3) kijk je gratis via NPO Start en meer heb ik niet nodig.

T-Mobile Thuis was voor mij extra voordelig omdat ik ook mijn mobiel abbo daar heb :) .

Shiloh

Berichten: 19786
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Overstappen tv/internetprovider

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:49

Ik heb al een jaar of 2 geen televisie meer en alleen internet. Heb ook een half jaar NLZiet gehad bij mijn energie contract dat ik toen af sloot. Is een prima alternatief hoor! Met televisie van zo’n provider zit je altijd met zo’n kastje te rommelen en het kost je toch al gauw 10 euro per maand. NLZiet kost hetzelfde en kun je ook gewoon alles kijken. Maar dan op elke televisie overal, zonder dat je op de 1 of andere manier bekabeld internet bij zo’n kastje kan krijgen.

Na een half jaar heb ik het opgezegd. Met Videoland en NPO plus is er eigenlijk niks dat ik wil zien dat ik niet sowieso al live kan kijken.

Maar als je wel echt gewoon tv wilt hebben, dan werkt NLZiet echt meer dan prima.

Niqui

Berichten: 2178
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 09:00

Wij hebben Ziggo inmiddels opgezegd en worden per 20 juni op een andere provider overgezet. We houden alleen internet plus de vaste telefoonlijn. Dat laatste kost een euro per maand. Dan kunnen we daar nog op gebeld worden en dat vinden we in bepaalde gevallen (oudere familieleden) wel handig. En dan gaan we NLZiet gebruiken. Inderdaad fijn dat je die voor meerdere televisies kunt gebruiken, wat Shiloh hierboven al zei.

Het scheelt echt veel in de jaarlijkse kosten. Ik ben benieuwd hoe het ons bevalt!

chanicha

Berichten: 12168
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 09:45

Ik kijk vaak vaan CI en ID en die kan je niet kijken bij NLZiet jammer genoeg.

Niqui

Berichten: 2178
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 13:25

Wij zijn inmiddels al een paar weken over naar alleen internet plus NLZiet en het bevalt ons goed. In het begin hadden we wel wat last van storing op NLZiet, maar dat gaat nu prima. Fijn is dat je bepaalde programma's vooruit kan kijken of juist (verder dan een week) terug kan kijken.