Bammetjes zoeken bakje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gonniee
Berichten: 512
Geregistreerd: 26-04-21

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:31

Ik snap dat je een bakje zoekt, en je gaf aan een herbruikbaar zakje niet hygienisch te vinden. Maar heb je al eens dit gezien: https://www.bol.com/nl/nl/p/roll-eat-bo ... gIdAfD_BwE

Ik heb m zelf ook, en je kunt m makkelijk schoonmaken, met water en zeep en een afwasborstel, dan uithangen en weer schoon. De kant van de boterhammen is van een kunststof. Ik pendel net als jij veel op en neer en het is zo fijn als je na de lunch (of ontbijt in de trein) meer ruimte in je tas hebt dan voor het eten van je boterhammen.

pillow
Berichten: 7839
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 16:14

Ik blijf me verbazen. Een topic over een verbazend vreemd probleem cq onderwerp wat al een maand oud is. Het eindigde 3 weken geleden in gekscherende opmerkingen en aanbevelingen. En nu gaat het ineens weer op serieuze toon verder terwijl TS nergens op reageerd.

VogeltjeM

Berichten: 3760
Geregistreerd: 31-12-07

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 21:08

Love it :')

Sammiej
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 21:22

pillow schreef:
Sammiej schreef:
Is een herbruikbaar boterhamzakje een idee voor jou? Dit heeft een collega van mij, neemt vast minder ruimte in beslag, alleen of je broodjes niet geplet worden is aan de rest van de tas inrichting.

https://www.google.nl/search?q=herbruik ... ent=safari

Heb je alles gelezen? Nee dus.

Eh nee ik heb wel wat beters te doen dan alle berichten in het topic door te lezen. Als het niks is, is het ook prima. Ik probeer enkel een suggestie te doen.

pillow
Berichten: 7839
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 22:40

Ja en die suggestie was dus al meerdere keren genoemd.

Cchanny

Berichten: 8863
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 10:03

pillow schreef:
Ik blijf me verbazen. Een topic over een verbazend vreemd probleem cq onderwerp wat al een maand oud is. Het eindigde 3 weken geleden in gekscherende opmerkingen en aanbevelingen. En nu gaat het ineens weer op serieuze toon verder terwijl TS nergens op reageerd.

Ja jammer dat ze niet meer reageert. Ik ben oprecht benieuwd wat ze uiteindelijk heeft gekozen.

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 10:55

Sellyxx schreef:
Storm schreef:
Ik zou bijna 'mijn' bakje gaan verdedigen hier :')



HAHA, ik ook _O- nog nooit zo invested geweest in het googelen naar broodtrommels. :') haha nee maar zonder dollen, an sich snap ik best dat je een fijne broodtrommel zoekt ts daar is niks mis mee. ik vond dat vleeswarenbakje ergens hier in het topic wel een goede optie, om het beetje te proberen in een andere niet broodtrommel hoek te zoeken, kijken of daar wat uitkomt.

EDIT: ik weet het zeker, dit moét 'm zijn *\o/* 12 x 3,1 x 18 cm, 1,5 cm aan beide kanten over. of je boterham een beetje pletten zodat ie meer ruimte in gaat nemen, heb je ook geen last van loze ruimte. :+

https://www.amazon.nl/voedselhouders-he ... 69NJ&psc=1



Ik heb gewoon alle linkjes open gemaakt. Ik was zo benieuwd welke het was geworden.
Maar deze lijkt verdomd dicht in de buurt te komen!!

Bagheera_206

Berichten: 25910
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 16:03


pillow
Berichten: 7839
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 16:50