Bammetjes zoeken bakje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
foxy80

Berichten: 7875
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 23:13

paars schreef:
Sunnda schreef:
Mijn tip: koop gewoon ander brood. _O- Brood verschilt vaak net van afmeting, afhankelijk waar je het haalt.

_O- dan komt er een topic: ik wil graag een brood waarvan 2 bammetjes passen in dít bammetjes bakje!



_O- _O- _O-

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 23:31

Ik snap TS volledig hoor. Het is toch heerlijk om de dingen die je dagelijks gebruikt te optimaliseren en organizen!

Paloedie

Berichten: 992
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Deventer/Epe

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 23:36

Ik was vanavond bij oma en haar bammetjesbakje stond op het aanrecht. Maar ik was mijn meetlint vergeten en haar bammetjes waren op, dus daar kon ik helemaal niks mee. Jammer weer!

(Ik heb wel de lege broodzak gejat, die gebruik ik dan weer voor mijn zelfgebakken brood)

Sellyxx

Berichten: 1203
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 10:41

Paloedie schreef:
Ik was vanavond bij oma en haar bammetjesbakje stond op het aanrecht. Maar ik was mijn meetlint vergeten en haar bammetjes waren op, dus daar kon ik helemaal niks mee. Jammer weer!

(Ik heb wel de lege broodzak gejat, die gebruik ik dan weer voor mijn zelfgebakken brood)



Ik zie het helemaal voor me, op missie met je vergeten meetlint bij je oma _O- . Ik ben trouwens semi aan het lachen om deze reacties maar ook zeker semi serieus en hopend op dat ts haar bakje vindt, dus @ts ik hoop dat je je nog wel vrij voelt om te reageren het is allemaal niet kwaad bedoeld :D

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 10:51

Ja ik ben ook al aan het meten geweest thuis. Ik heb zo'n bakje waar 2 doorgesneden bammetjes op elkaar passen en dan kan ie nog net dicht. Maar hij wijkt helaas ook ietsje af van de gewilde maat. Afgezien daarvan heb ik ook geen idee waar dit bakkje vandaan kwam.

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 11:00

Ik was in de action vanmorgen en moest ook aan dit topic denken. Ze hadden ook best keuze daar.

pillow
Berichten: 7809
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 20:33

Afbeelding
Het ideale bakje nu van de saté 17 x 12 x 4. Mooie strakke vormgeving en een neutrale kleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 20:36

Ladyson schreef:
Ik snap TS volledig hoor. Het is toch heerlijk om de dingen die je dagelijks gebruikt te optimaliseren en organizen!
Om het in goed Nederlands te zeggen. :j :')

Lijsken
Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 20:15

Heeft een van de tips nog geleid tot het ideale bakje TS? :)

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 21:33

En wellicht een gek idee maar ken je niet iemand met een 3D printer die er eentje voor je op maat kan maken?

pillow
Berichten: 7809
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 22:15

Ilsiie schreef:
En wellicht een gek idee maar ken je niet iemand met een 3D printer die er eentje voor je op maat kan maken?

Ik mag hopen dat TS nou ondertussen wel een bakje heeft. En ik ben ook wel benieuwd wat het geworden is.

Gini
Berichten: 17918
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 10:59

Ladyson schreef:
Ik snap TS volledig hoor. Het is toch heerlijk om de dingen die je dagelijks gebruikt te optimaliseren en organizen!


Ik snap het ook. Voor de bakjes om het voer van mijn paard klaar te zetten had ik ook iets heel specifieks in gedachten (er moest zoveel in kunnen, het mocht geen slap plastic zijn, het mocht ook niet té groot zijn, liefst niet doorzichtig, makkelijk open kunnen zonder klipjes en randjes die af kunnen breken,... :D ).
Dat was toen ook niet van: ga naar de Action en pak maar wat mee! :D

Op zoek gaan naar het perfecte bakje staat trouwens niet gelijk aan je druk maken om bakjes. Ik vond de zoektocht juist heel amusant en heb er geen stress bij ervaren. :')

paars

Berichten: 5571
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 11:52

Ja dat van die voetbankjes herken ik! Moesten idd voldoen aan de eisen die je beschrijft en moesten daarnaast ook nog door de opening passen want de SH wilde er niet de deur voor open hoeven doen (ik mis mijn paard nog maar dit geneuzel echt niet…maar goed dat is off topic).
Feit dat er zoveel soorten en maten zijn betekent dat vele mensen vele wensen hebben. Dat is prima.
Zou TS nog terugkomen hier met HET bakje dat voor haar perfect is?

Melzazu
Berichten: 1787
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 11:57

paars schreef:
Ja dat van die voetbankjes herken ik! Moesten idd voldoen aan :+ de eisen die je beschrijft en moesten daarnaast ook nog door de opening passen want de SH wilde er niet de deur voor open hoeven doen (ik mis mijn paard nog maar dit geneuzel echt niet…maar goed dat is off topic).
Feit dat er zoveel soorten en maten zijn betekent dat vele mensen vele wensen hebben. Dat is prima.
Zou TS nog terugkomen hier met HET bakje dat voor haar perfect is?



Ja dat voetbankjes door de opening passen word ik ook altijd heel blij van :D :+

paars

Berichten: 5571
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 13:37

Melzazu schreef:
Ja dat voetbankjes door de opening passen word ik ook altijd heel blij van :D :+


Whaaaat whaa hilarisch :+ :D wat een typo _O-

Melzazu
Berichten: 1787
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 16:00

paars schreef:
Melzazu schreef:
Ja dat voetbankjes door de opening passen word ik ook altijd heel blij van :D :+


Whaaaat whaa hilarisch :+ :D wat een typo _O-


:D :D

Renee

Berichten: 3124
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Overal & Nergens

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 18:42

Een collega van mij had het zelfde probleem maar die gebruikt een bakje dat normaal voor van die schoolkoekjes (evergreen/milkbreak) gebruikt hoort te worden. Daar kan ze precies twee broodjes kaas in krijgen. Waar je zo iets vind geen idee. Maar mogelijk geeft dit inspiratie om buiten de bammetjesbox te kijken ;)

Wistaire

Berichten: 265
Geregistreerd: 05-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 00:00


_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 02:04


Sammiej
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 05:33


pillow
Berichten: 7809
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 08:21

Sammiej schreef:
Is een herbruikbaar boterhamzakje een idee voor jou? Dit heeft een collega van mij, neemt vast minder ruimte in beslag, alleen of je broodjes niet geplet worden is aan de rest van de tas inrichting.

https://www.google.nl/search?q=herbruik ... ent=safari

Heb je alles gelezen? Nee dus.

foxy80

Berichten: 7875
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:47

pillow schreef:
Sammiej schreef:
Is een herbruikbaar boterhamzakje een idee voor jou? Dit heeft een collega van mij, neemt vast minder ruimte in beslag, alleen of je broodjes niet geplet worden is aan de rest van de tas inrichting.

https://www.google.nl/search?q=herbruik ... ent=safari

Heb je alles gelezen? Nee dus.


En daarnaast milieu onvriendelijk. Je zou andere tips verwachten in 2023.

Marleen_L

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-02-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 14:54

foxy80 schreef:
Sammiej schreef:
Is een herbruikbaar boterhamzakje een idee voor jou? Dit heeft een collega van mij, neemt vast minder ruimte in beslag, alleen of je broodjes niet geplet worden is aan de rest van de tas inrichting.

https://www.google.nl/search?q=herbruik ... ent=safari


En daarnaast milieu onvriendelijk. Je zou andere tips verwachten in 2023.


Ik weet dat TS geen herbruikbare boterhamzakjes wilde, maar ben wel benieuwd naar wat er milieu-onvriendelijk aan zou zijn?

Autumnn

Berichten: 8040
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:00

Ilsiie schreef:
En wellicht een gek idee maar ken je niet iemand met een 3D printer die er eentje voor je op maat kan maken?


TS mag mij daarvoor wel berichten hoor :) mag ze nog een leuk kleurtje uitzoeken ook

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Bammetjes zoeken bakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:12