Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:31

Heb je al mooie plaatjes geschoten op je vakantie en ging dat een beetje?

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-23 23:58

Jahoor zeker. Maar heb niet echt tijd om wat te uploaden nu
Eentje dan maar heb verder niet gekeken of t een goede is
Afbeelding

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-23 03:59

Nou inmiddels zit ik in de Dominicaanse op mijn hotelkamer met een telefoon die al een keer zomaar uitgevallen is, en nu continu crasht. Ik kan niet meer normaal door mijn fotos scrollen, want dan loopt ie vast. Ik kan geen videos meer afspelen want dan loopt ie vast. Ik hoef al helemaal niet te denken dat ik iets kan bewerken want openen lukt al amper. Whatsapp crasht na het luisteren van 1 voice memo. Ik weet niet wat er met dit klte ding is maar ik vind het echt niet normaal. Na de vakantie naar even naar de winkel. Misschien moet ik gelijk maar even mailen. Ik wil er niet eens aan denken hoe dit ding dan over 7 jaar nog zou werken als hij het nu al niet eens normaal doet

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 09:43

Heb je nog garantie? Want dan zou ik hem echt retour doen.

Je hebt zo te lezen een slecht product gekocht.

Fijne vakantie!

Spenk
Berichten: 21777
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 09:45

Hij was 2e hands gekocht toch?

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 09:47

Spenk schreef:
Hij was 2e hands gekocht toch?

Via marktplaats 1000 euro in een nog gesealde doos.

Dat hoeft dus niet tweede hands te zijn maar kan wel. Garantie bij de producent zou ik even goed uitzoeken.

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 10:13

Ik denk dat je gewoon een defect product hebt gekocht. Super poedersuiker natuurlijk.
Hopelijk kan google nog iets voor je betekenen. Maar persoonlijk ben ik bang dat het een dure les is en dat je zulke dure producten beter in de winkel kan kopen. Als er dan wat mis mee is heb je in ieder geval geen gedoe. Hopelijk is het niet een hele dure les voor je en valt het allemaal wel wat mee.

Geniet nog even van je vakantie

Spenk
Berichten: 21777
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 11:10

MarliesV schreef:
Spenk schreef:
Hij was 2e hands gekocht toch?

Via marktplaats 1000 euro in een nog gesealde doos.

Dat hoeft dus niet tweede hands te zijn maar kan wel. Garantie bij de producent zou ik even goed uitzoeken.

Dat zegt niks want er zijn ook neppers in omloop....

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-23 13:58

Spenk schreef:
MarliesV schreef:
Via marktplaats 1000 euro in een nog gesealde doos.

Dat hoeft dus niet tweede hands te zijn maar kan wel. Garantie bij de producent zou ik even goed uitzoeken.

Dat zegt niks want er zijn ook neppers in omloop....

Ja alleen dan zou de factuur niet kloppen qua codes enzo dus hij is wel gewoon echt

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 14:04

Daarom zou ik me beroepen op garantie bij de fabrikant. Je hebt duidelijk een telefoon die niet functioneert.

Uitgaande dat je hem eerlijk hebt gekocht, zou ik dus daar achteraan gaan. Niet bij de verkoper maar wel bij Google. In de doos staat vast waar je hem kan registeren en evt opgeven voor reparatie of vervanging.

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-23 20:55

MarliesV schreef:
Daarom zou ik me beroepen op garantie bij de fabrikant. Je hebt duidelijk een telefoon die niet functioneert.

Uitgaande dat je hem eerlijk hebt gekocht, zou ik dus daar achteraan gaan. Niet bij de verkoper maar wel bij Google. In de doos staat vast waar je hem kan registeren en evt opgeven voor reparatie of vervanging.

Google is ruk. Ze hebben geen fysieke winkel en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd op hun site. Je moet hele boekwerken doorploegen en allerlei oplossingen toepassen voor problemen die je helemaal niet hebt, en uiteindelijk moet je hem als dat niet werkt terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik ben toch verdomme hun werknemer niet! Vind het echt slechte service. Dus denk inderdaad dat dat idee van jou heel goed is. Gewoon opgeven als kapot. Dan heb ik alleen wel heel veel gedoe ervan want dan ben ik die telefoon dus kwijt lijkt me

Biebz

Berichten: 5505
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:00

Dorine92 schreef:
MarliesV schreef:
Daarom zou ik me beroepen op garantie bij de fabrikant. Je hebt duidelijk een telefoon die niet functioneert.

Uitgaande dat je hem eerlijk hebt gekocht, zou ik dus daar achteraan gaan. Niet bij de verkoper maar wel bij Google. In de doos staat vast waar je hem kan registeren en evt opgeven voor reparatie of vervanging.

Google is ruk. Ze hebben geen fysieke winkel en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd op hun site. Je moet hele boekwerken doorploegen en allerlei oplossingen toepassen voor problemen die je helemaal niet hebt, en uiteindelijk moet je hem als dat niet werkt terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik ben toch verdomme hun werknemer niet! Vind het echt slechte service. Dus denk inderdaad dat dat idee van jou heel goed is. Gewoon opgeven als kapot. Dan heb ik alleen wel heel veel gedoe ervan want dan ben ik die telefoon dus kwijt lijkt me


Ik denk dat hij idd opgestuurd moet worden voor reparatie.
Ik koop dan ook het liefst bij een winkel waar je ook fysiek naar toe kan. Vooral voor dit soort zaken. Ook dan ben je jem wel kwijt , maar dan kan je er wel fysiek naar toe en kom je sneller tot een oplossing.

Maar daar heb je nu niks aan.

Is de factuur wel van een bekende site/winkel verder of is hij via google zelf gekocht?

Edit:
https://store.google.com/nl/magazine/repaircenter?hl=nl

Kom je daar niet verder mee?

Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:01

Inderdaad wat Biebz zegt, is de telefoon gekocht via de Google store of ergens anders? In het laatste geval moet je denk ik contact opnemen met die winkel ipv. Google.

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-23 06:54

Joy_Mennings schreef:
Inderdaad wat Biebz zegt, is de telefoon gekocht via de Google store of ergens anders? In het laatste geval moet je denk ik contact opnemen met die winkel ipv. Google.

Nee via google zelf

Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 09:52

Dorine92 schreef:
Joy_Mennings schreef:
Inderdaad wat Biebz zegt, is de telefoon gekocht via de Google store of ergens anders? In het laatste geval moet je denk ik contact opnemen met die winkel ipv. Google.

Nee via google zelf


Dan zou ik de link die eerder genoemd werd gebruiken (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk).

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 11:46

@ts, hoe gaat het nu met je telefoon?