Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 22:13

Nou het is gelukt hoor hahah.

Het is niet gelukt om nieuwe foto's te maken,dus deels zijn hetzelfde. Ik heb enkel de warmte iets hoger gezet en wat contrast toegevoegd. Ik houd niet val hele felle/onrealistische kleuren dus het zal waarschijnlijk nog niet helemaal jouw stijl zijn verwacht ik.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Biebz

Berichten: 5520
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 22:16

Aangezien hij het weer doet :D

De orginele foto
Afbeelding

En de bewerkte. Via de Google Pixel 8 pro. Geen extra apps gebruikt, alleen wat standaard erop zit. (Wel te bewerkt voor mijn doen, maar om even te laten zien wat evt kan)

Afbeelding

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-23 22:23

Biebz schreef:
Aangezien hij het weer doet :D

De orginele foto
[ [url=m/jSqqIe.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de bewerkte. Via de Google Pixel 8 pro. Geen extra apps gebruikt, alleen wat standaard erop zit. (Wel te bewerkt voor mijn doen, maar om even te laten zien wat evt kan)

[ [url=m/pl6xRG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja dit is het toch ook niet.. Moeilijk moeilijk.
Ik hou helemaal niet van bewerkt hoor trouwens. De foto’s die ik zelf heb gedeeld zijn ook niet of amper bewerkt. Als ik bewerk doe ik dat enkel wanneer je kleuren in het echt feller zijn dan op de foto. Dus om de foto dichter bij de realiteit te brengen. De rest doet de camera zelf

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-23 22:26

Joy_Mennings schreef:
Nou het is gelukt hoor hahah.

Het is niet gelukt om nieuwe foto's te maken,dus deels zijn hetzelfde. Ik heb enkel de warmte iets hoger gezet en wat contrast toegevoegd. Ik houd niet val hele felle/onrealistische kleuren dus het zal waarschijnlijk nog niet helemaal jouw stijl zijn verwacht ik.


[ [url=m/WvRFc2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cx7hYg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/66j5rK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HxlQY6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gbrHny.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VTist9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0PDaIj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/u3OPx0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mCsSVl.jpg]Afbeelding[/url] ]


Het beestje en de kerk vind ik mooi maar ik vraag me af of een Samsung of desnoods IPhone er misschien nog wat meer sfeer in gebracht zou hebben.
De rest van de foto’s heb ik hetzelfde gevoel bij als de voorbeeldfoto’s op internet. Ik mis sfeer zoals bijvoorbeeld op de foto’s die sure_lee in dit topic heeft gedeeld

Biebz

Berichten: 5520
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 22:31

Dorine92 schreef:
Biebz schreef:
Aangezien hij het weer doet :D

De orginele foto
[ [url=m/jSqqIe.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de bewerkte. Via de Google Pixel 8 pro. Geen extra apps gebruikt, alleen wat standaard erop zit. (Wel te bewerkt voor mijn doen, maar om even te laten zien wat evt kan)

[ [url=m/pl6xRG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja dit is het toch ook niet.. Moeilijk moeilijk.
Ik hou helemaal niet van bewerkt hoor trouwens. De foto’s die ik zelf heb gedeeld zijn ook niet of amper bewerkt. Als ik bewerk doe ik dat enkel wanneer je kleuren in het echt feller zijn dan op de foto. Dus om de foto dichter bij de realiteit te brengen. De rest doet de camera zelf


Snap ik! Dit was ook voor het eerst dat ik keek wat ik er allemaal mee kon en dat was meer dan verwacht :')
De functie om mensen te verwijderen zal ik wel vaker gaan gebruiken.

Als ik jouw reacties zo zie dan blijf jij fan van de Samsung foto's.
Had even terug gekeken naar de foto's die jij sfeer vond hebben.
Dat zijn de foto's die ik 'nep' vind kwa kleur. Dat was wat ik bedoelde met eigen smaak.

Google gaat voor jou de kleur er niet in krijgen denk ik. Of je moet er zelf meer mee willen spelen met nabewerken.

BeFunny

Berichten: 10666
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 22:46

Sure Lee had foto's uit een Herfstbos en was daar op het juiste tijdstip ook voor en had ook idd prachtige foto's <3 . Ik was op een ander tijdstip toen ik deze foto's maakte maar je hebt al meteen een soort sfeertje met herfstkleuren maar jij zal ze wel niks vinden. De foto's van Joy vind ik mooi en realistische kleuren <3 .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 24-10-23 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 22:53

Dorine92 schreef:
Het beestje en de kerk vind ik mooi maar ik vraag me af of een Samsung of desnoods IPhone er misschien nog wat meer sfeer in gebracht zou hebben.
De rest van de foto’s heb ik hetzelfde gevoel bij als de voorbeeldfoto’s op internet. Ik mis sfeer zoals bijvoorbeeld op de foto’s die sure_lee in dit topic heeft gedeeld


Ik heb even de foto's terug gezocht. Diezelfde lichtinval ga je op mijn foto's natuurlijk niet terugzien, die zijn daarvoor op verkeerde momenten gezien.

De foto's lijken mij daarnaast heel erg bewerkt (in contrast en verzadiging). Dat is niet mijn stijl, maar ik verwacht dat ze ook niet zo uit een telefoon komen rollen.

Hieronder nog eens een paar van mijn foto's, maar dan met de verzadiging op de max. Uiteraard nog steeds andere lichtinval en situatie dan een herfstbos ;)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat je tot nu toe het meest te spreken bent over de Samsung foto's. Ik denk dat die telefoon dan het beste zal passen. De meeste duurdere telefoons hebben tegenwoordig toch allemaal wel goede camera's.

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 01:11

Nou en ik heb dus vandaag een iPhone 14 pro in mijn handen gehad... die is dus helemaal niet zo groot. Die Samsung s23 ultra had ik eergister in mijn handen en dat was echt een koelkast van een ding. Zover ik weet is de Google ongeveer even groot? Alleen wel minder zwaar, maar ik vond de Samsung ook niet zwaar. Wel heel groot dus.
Maar die iPhone is helemaal niet zo groot

cursebreaker

Berichten: 11522
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 08:36

Ik kom van een iPhone 8 Plus, en een 11 Pro Max (beide Zeer tevreden over geweest altijd qua camera en gaan ook echt wel langer mee als die ‘standaard 2 jaar’ en ik ben vorig jaar naar een 14 pro gegaan en die is idd zeker niet te groot- ik heb bewust de pro Max niet gedaan want wat ik met de eerdere modellen idd merkte was dat die dus voor mij wat te groot zijn met kleine handen. En ik maak ook graag snel foto’s tussendoor met vaak 1 hand ook en dan is de gewone pro qua grootte een stuk beter tot nu toe.

Ik maak met wandelen ed gebruik vaak van een koord hoesje. Ook ivm dat m’n hond er meestal bij is en ik m’n handen vrij wil hebben als ik snel zou moeten handelen bv. Maar zo valt m’n telefoon nooit op de grond, vind dat wel een uitkomst. Of hij zit in m’n wandel legging, die heeft een strakke diepe zak opzij en daar valt ie ook echt niet uit.

Ik heb zo 1,2,3 even geen onbewerkte foto’s bij de hand die het waard zijn om te laten zien denk ik, en ik bewerk wel vaak na namelijk dus dat laten zien heeft ook weinig nut.

Wat ik hier aan voorbeelden zie is wat sommige al zeggen: het ene merk is sterker in dit en het ander in dat. Waar ik de iPhone sterk vind nu, de 14 pro, is de portret functie. Die is een stuk verbeterd nog tov vorige modellen en andere merken vind ik. Maar iPhone is met minder licht al snel niet goed meer (al oefen ik daar wel weinig mee dus er is vast meer uit te halen als wat ik doe) en met verder inzoomen ook niet bv. Voor natuur fotografie vind ik ‘m wel echt heel prettig ook en ik houd sowieso van die 3e groot hoek lens - maar die hebben idd andere merken net zo goed natuurlijk. Ik vind zowel de Samsung als de Google mooie natuur foto’s maken van wat ik so far zie.

*Ik heb even snel wat onbewerkte portret foto’s uit m’n archief geplukt. M’n hond is hier meestal het onderwerp haha en ik maak graag natuur foto’s (uitzicht foto’s met groot hoek lens oa). Je kunt natuurlijk nog spelen met instellingen, daar doe ik nog niet vaak genoeg wat mee maar het is soms ook lastig met een vrij donkere hond dus ik bewerk haar gezicht bv meestal na, zodat haar ogen wat beter zichtbaar zijn.

En ik heb niks aangepast qua diafragma bij deze foto’s, maar dat kan uiteraard ook nog en dan kun je wat meer spelen met de scherpte/diepte nog. Maar ik merk wel dat de in basis zoals ze nu geschoten zijn beter zijn tov bv ook de 11 pro al, waar je vaak nog meer vage vlekjes en slechte randen zag nog - al vond ik die altijd vaak ook al erg mooi.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Hier nog een paar foto’s die ik even snel vond en niet veel nabewerkt zijn. Sommige zijn met groot hoek, sommige niet.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mizora

Berichten: 18111
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 09:04

De iPhone 14 pro is inderdaad 1.6cm korter en 6.5mm smaller als de Samsung S23 Ultra. De max is dezelfde maat als de ultra, de pro is dezelfde maat als de S23 (dus niet plus of ultra).

Pixel 8 pro is iets kleiner en dan is het verschil met de iPhone 1.5cm korter en 5mm smaller.

Ken jij trouwens deze site? Ik heb de Pixel 8 pro, de iPhone 14 pro, de Samsung S23 en de Samsung S23 Ultra naast elkaar gezet. Het verschil tussen de 14pro en de S23 is minimaal bij de camera. Maar die twee zijn qua maat wel gelijkwaardig.
https://versus.com/nl/apple-iphone-14-p ... b-12gb-ram

HopeDreamer

Berichten: 971
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 09:04

Ik heb een wat oudere Samsung, een S10 Lite en ik kreeg altijd te horen dat de foto's maar met mijn telefoon gemaakt moesten worden haha. Ik ben echt heel content er mee, en zou daarom ook zo weer voor Samsung gaan.

MyWishMax

Berichten: 25394
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 09:07

Als ik alles zo lees, ga voor de Samsung. Je blijft toch elke keer erop terugkomen dat je daar de sfeer meteen al het mooist van vindt. Het komt op mij over alsof onbewust jouw voorkeur daar naar uit gaat, maar je alleen over randzaken twijfelt.

Koortje om nek met rijden lijkt me bij elke telefoon handig haha.

Biebz

Berichten: 5520
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 09:16

De Google is iets kleiner dan de Samsung en de iPhone idd nog een heel stuk kleiner.

Als het jou echt om de foto's te doen is zou ik voor de Samsung gaan. Die foto's hebben toch echt jou voorkeur.
Meer kan ik daar niet over zeggen, want na 4 Samsungs achter elkaar die binnen 2 jaar kapot en niet te repareren waren (iets met software fout ofzo) durf ik er niet meer aan te beginnen :+ maar dat zal ondertussen wel opgelost moeten zijn.

Ik blijf er zelf bij dat ik de Google een ontzettend fijn toestel in gebruik vind. Simpel, geen onzinnige extra apps die je er niet af kan gooien (dus extra geheugen ingebruik) en sinds gister zijn wij er achter dat het hij de ruis uit het geluid haald tijdens het bellen. Dat hij het doet tijdens het filmen was bekend. Maar bellen dus ook. In de wind kan je de ander echt perfect verstaan en hoor je amper wind.

iPhone vind ik zelf altijd wat simpel kwa camera functies (daarom toen de iPhone weggedaan omdat ik meer uit de foto's wou halen). Maar die was ook altijd fijn in gebruik verder. Alleen het overzetten van foto's enzo had ik problemen mee. Altijd ruzie met alles.

Maar dit is allemaal persoonlijk! Wat ik fijn vind en zoek in een telefoon.

Dus zou idd zeggen, leg alles naast elkaar en pak de punten die jij het belangrijkste vind en vergelijk.

Miss_Mii21

Berichten: 545
Geregistreerd: 08-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 09:22

Ik weet niet of de huidige iPhone schermen nog net zo kwetsbaar zijn (ik heb zelf geen iPhone). Jaren terug gingen al die iPhone schermen meteen kapot als je je telefoon eens liet vallen, derhalve zou ik daarom al geen iPhone kiezen (en ze zijn giga duur).

Google heb ik geen ervaring(en) mee, ik weet niet hoe de software werkt. Samsung altijd goede ervaringen mee. Maar omdat ik die ook eruug duur vond; momenteel heel tevreden over een Motorola. Maar gevoelsmatig om jouw vraag te beantwoorden; zou ik voor Samsung gaan.

Prijs-kwaliteit volgens mij beter dan iPhone (maar ik heb geen andere iPhone apparaten, als je die wel hebt zou ik snappen waarom je een iPhone zou kiezen). Google heb ik geen ervaring met hoe wel of niet fijn de software werkt.

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 15:24

MyWishMax schreef:
Als ik alles zo lees, ga voor de Samsung. Je blijft toch elke keer erop terugkomen dat je daar de sfeer meteen al het mooist van vindt. Het komt op mij over alsof onbewust jouw voorkeur daar naar uit gaat, maar je alleen over randzaken twijfelt.

Koortje om nek met rijden lijkt me bij elke telefoon handig haha.

Nou wat ik tegen heb op Samsung is het grote formaat... ik heb hem inmiddels 2 keer in handen gehad en het is echt een koelkast 6.0
En verder evt de kortere levensduur qua updates in vergelijking met Google is ook een puntje
Ik heb de Google net ook in handen gehad, want naar aanleiding van een goeie tip in dit topic (dank daarvoor) ben ik naar de een telefoonwinkel gefietst. Van odido. En het viel me onwijs mee hoe groot de pixel 8 pro is. Je kunt ook heel makkelijk met 1 hand een foto maken met de volumeknop.
In de winkel vonden ze de pixel 8 pro de beste keuze. Iphone schreven ze meteen af toen ze wisten dat het me vooral om de camera ging. Samsung gaven ze als voordeel de verre zoom, maar ze zeiden wel dat daar tegenover Google achteraf een gezoomde foto makkelijk scherp kan maken.
Al met al lijkt het onhandige formaat van de Samsung mij toch richting de Google te drukken, die gewoon veel en veel makkelijker in de hand ligt, wat erg handig is als je vaak vanaf een paard aan het fotograferen bent

MyWishMax

Berichten: 25394
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 17:18

Ik vind dat achteraf verscherpen vaak extreem nep ogen, want een minder scherpe foto verscherpen wordt nooit echt scherp. Daar moet wel rekening mee houden.

Maar ik kan de kleinste telefoon al niet in mijn hand houden tijdens paardrijden dus voor mij maakt grote weer niet uit :')

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 17:38

MyWishMax schreef:
Ik vind dat achteraf verscherpen vaak extreem nep ogen, want een minder scherpe foto verscherpen wordt nooit echt scherp. Daar moet wel rekening mee houden.

Maar ik kan de kleinste telefoon al niet in mijn hand houden tijdens paardrijden dus voor mij maakt grote weer niet uit :')

Oh ik kan zelfs filmpjes maken op het strand in galop met iemand die niet kan rijden aan de longeerlijn. En dan heb ik beide paarden onder controle en een prachtig filmpje :D

Hoewel dat dus met die Samsung wel lastig gaat worden want die is echt HUGE

HopeDreamer

Berichten: 971
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 17:57

Dorine92 schreef:
MyWishMax schreef:
Ik vind dat achteraf verscherpen vaak extreem nep ogen, want een minder scherpe foto verscherpen wordt nooit echt scherp. Daar moet wel rekening mee houden.

Maar ik kan de kleinste telefoon al niet in mijn hand houden tijdens paardrijden dus voor mij maakt grote weer niet uit :')

Oh ik kan zelfs filmpjes maken op het strand in galop met iemand die niet kan rijden aan de longeerlijn. En dan heb ik beide paarden onder controle en een prachtig filmpje :D

Hoewel dat dus met die Samsung wel lastig gaat worden want die is echt HUGE


Mijn telefoon is iets kleiner dan de S23 Ultra en ik vind het wel wennen. Een groot beeldscherm heeft ook wel echt z'n voordelen! Maar wellicht handig om ook naar het geheugen en de werksnelheid etc te kijken? Voor zo'n prijs zou ik alles in elke detail uitzoeken haha!

Ghostattack

Berichten: 11247
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 18:05

Als je eenmaal gewend bent aan de S23 Ultra dan valt het formaat wel mee. Ik vind hem heel fijn, kan hem ook makkelijk bedienen. Alleen met 1 hand is soms even lastig, maar daarvoor gebruik ik dan mn neus als extra :+

Hij past alleen niet echt in broekzakken, maar dat past geen enkele telefoon meer tegenwoordig geloof ik. Ik heb m altijd in mn kontzak

BeFunny

Berichten: 10666
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 18:13

Ik zou zelf het formaat niet mee laten spelen. Al schrok ik van het formaat van de Oppo toen. Hij had toen de beste beste specs voor mij maar man wat een ding.
Met hardlopen heb ik hem zonder cover mee want anders is die echt groot. Maar verder vind ik het eigenlijk uiteindelijk wel fijn zo'n groot scherm. Ik kijk er soms series op. En dat had ik nou nooit verwacht.

Van jou lijstje zou ik zelf ook gaan voor de Google Pixel. Maar ik zou daar toch goed over na denken vooral omdat die ook wel de minste accu heeft en dat zou ik dus wel mee nemen in mijn overweging. Wat camera betreft vind ik op dit moment van wat ik zo gezien heb de pixels er echt uitspringen. Maar net als dat toen deze Oppo dat ook deed volgden er snel meer die dat ook deden :j

Ik vind de nieuwe Samsungs ook verassend. Voor iemand die echt teleurgesteld was door Samsung zegt dat echt iets. Ik zou geen Samsung overwegen daardoor maar ken wel mensen die mooi plaatjes schieten en echt niet meer anders willen dan Samsung. Ik neig dat zelfde te zeggen over Oppo. Maar ooit zei ik dat over Huawei tot ik daar ook pech mee had. De Oppo 10 pro zou het voor mij nu toch winnen als die van mij het zou begeven. Maar ik ben echt helemaal weg van mijn pro4.

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 18:29

HopeDreamer schreef:
Mijn telefoon is iets kleiner dan de S23 Ultra en ik vind het wel wennen. Een groot beeldscherm heeft ook wel echt z'n voordelen! Maar wellicht handig om ook naar het geheugen en de werksnelheid etc te kijken? Voor zo'n prijs zou ik alles in elke detail uitzoeken haha!

Nou ik kan me niet voorstellen dat 1 van de telefoons van de topmerken slechter zou presteren dan mijn iPhone 8 dus alles is wat dat betreft al een verbetering lijkt me.
Mijn iPhone is 64 gb, ik wil nu minimaal 256. Voor meer ga je wel echt veel betalen en ik wil ook niet zo iemand worden die 100000 foto’s heeft en niks meer kan terugvinden

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 18:30

Ghostattack schreef:
Als je eenmaal gewend bent aan de S23 Ultra dan valt het formaat wel mee. Ik vind hem heel fijn, kan hem ook makkelijk bedienen. Alleen met 1 hand is soms even lastig, maar daarvoor gebruik ik dan mn neus als extra :+

Hij past alleen niet echt in broekzakken, maar dat past geen enkele telefoon meer tegenwoordig geloof ik. Ik heb m altijd in mn kontzak

Ja dat durf ik niet, 1 keer vergeten en hij valt in de wc

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Nieuwe telefoon kan niet beslissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:10

Als het goed is, is hij waterdicht.

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 19:21

Urbanus schreef:
Als het goed is, is hij waterdicht.

Oh dan is het niet erg :D

BrankaZ

Berichten: 3895
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:31

Dorine92 schreef:
MyWishMax schreef:
Ik vind dat achteraf verscherpen vaak extreem nep ogen, want een minder scherpe foto verscherpen wordt nooit echt scherp. Daar moet wel rekening mee houden.

Maar ik kan de kleinste telefoon al niet in mijn hand houden tijdens paardrijden dus voor mij maakt grote weer niet uit :')

Oh ik kan zelfs filmpjes maken op het strand in galop met iemand die niet kan rijden aan de longeerlijn. En dan heb ik beide paarden onder controle en een prachtig filmpje :D

Hoewel dat dus met die Samsung wel lastig gaat worden want die is echt HUGE

Aan de andere kant kijkt een groter scherm wel fijner als je b.v. iets wil streamen ;)
Je laat steeds weer doorschemeren dat de foto’s van een Samsung je het meeste aanspreken, maar je bent ook steeds argumenten aan het zoeken om geen Samsung te kopen….
Voor mij zou de keus simpel zijn, maar ik heb privé al jaren een Samsung telefoon.