betalen voor Facebook ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimD

Berichten: 20453
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:22

Nielojram schreef:
Kaitlyn schreef:
Het interesseert mij echt helemaal niks dat ze van alles over mij verzamelen, heb geen rare dingen te verbegen ofzo. :')

Zou jij je telefoon unlocked aan een vreemde geven?

Zodat diegene dus alles kan zien in je telefoon?


Eigenlijk, ja, ik zou niet weten wat erop staat wat iemand niet mag zien of lezen.

Texas02

Berichten: 4706
Geregistreerd: 21-04-16

Re: betalen voor Facebook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:41

Ik ga echt niet betalen voor Facebook. Ik heb toestemming gegeven, ik zou niet weten wat ik te verbergen heb. En qua telefoon: daar staat ook niks interessants op wat een ander niet zou mogen zien :+

Kim_W

Berichten: 584
Geregistreerd: 17-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 00:14

Maris schreef:
MarlindeRooz schreef:
Advertenties had je toch al? Dus als je op niet betalen doet verandert er niks.


Nee klopt, dan verandert er niets. Maar wil je dat facebook alles over je weet ?


Stop dan ook maar met insta en whatsapp. Ook dat is van facebook.

Jildau

Berichten: 9420
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: betalen voor Facebook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 00:50

Voor de mensen die nu ineens hun account verwijderen - wat verandert er hierdoor voor je dat dat nu nodig is?

Nee ik betaal niet en het interesseert me ook weinig wat ze van me weten.

Pareltjes
Berichten: 2219
Geregistreerd: 21-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 01:03

Ik snap echt de naïviteit van sommige niet. Je hebt alles te verbergen.

Gooi alles maar op Inet, al je fotos, die van je vrienden, je familie. Roep om het hardst wat je gaat stemmen, wat je koopt, wat je sexuele voorkeur heeft. Wat voor werk je doet, waar, tegen welk salaris. Welke bank je hebt en stuur vrolijk copieèn van je paspoort in het rond. Je hebt niets te verbergen toch?

Dan maakt het ook niet uit dat je apps alles op de achtergrond uit je telefoon, tablet etc leegtrekken. Je selfies door een biometrisch programmaatje worden gehaald. Je vingerafdrukken van je tel gekoppeld worden aan je bsn dat ze ergens anders vandaan geplukt hebben. Ze je moods weten want je vult altijd braaf de vraagjes van FB in. De gegevens van je gezondheids apps worden opgeslagen én verkocht..etc.etc..

Je betaalt allang voor je social media accounts met je privacy, je gegevens, je intimiteit. Ze weten exact wie je bent. Waar je woont en met wie. Ik hoop dat jullie niet heel jong meer zijn. Want alles blijft eeuwige opgeslagen. En eindeloos doorverkocht .Over 50 jaar wordt je kleine mistap van vandaag nog nagedragen. Kunnen al deze gegevens tegen je gebruikt worden. Social media moedigt je aan heel veel gegevens te delen, met een reden. Het is een gigantisch verdienmodel! Nu maar hopen dat het niet in verkeerde handen valt.

Zo vreselijk naief. De wereld is niet zo fraai meer. Ben zuinig op je privacy en gooi het niet te grabbel.

Texas02

Berichten: 4706
Geregistreerd: 21-04-16

Re: betalen voor Facebook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 03:12

Tsja.. De foto's zal mij niet interesseren. Dat ze weten wat ik ga stemmen ook niet. Wat ik koop weten ze maar gedeeltelijk, nieuwe dekjes of andere paardenspullen willen nog wel eens geplaatst worden maar verder eigenlijk niet en dat maakt me ook helemaal niet uit. Wat ik online koop wordt toch ook geregistreerd, is ook eigenlijk helemaal niet geheim. Sexuele voorkeuren, werk, salaris, bank, financiële gegevens in het algemeen, paspoort en dergelijke komen niet op fb of telefoon in het algemeen te staan (ja, de bank app staat er wel op, maar dan zul je toch echt eerst mijn login moeten weten). En die telefoon heb ik geen vingerafdruk registratie op geactiveerd, gezondheidsapps heb ik ook niet.. Dus nee, het maakt me echt helemaal niks uit. Of ik het goed vind dat ze het doen is een tweede, maar voor mij persoonlijk maakt het helemaal geen verschil.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 05:32

Pareltjes schreef:
Ik snap echt de naïviteit van sommige niet. Je hebt alles te verbergen.

Gooi alles maar op Inet, al je fotos, die van je vrienden, je familie. Roep om het hardst wat je gaat stemmen, wat je koopt, wat je sexuele voorkeur heeft. Wat voor werk je doet, waar, tegen welk salaris. Welke bank je hebt en stuur vrolijk copieèn van je paspoort in het rond. Je hebt niets te verbergen toch?

Dan maakt het ook niet uit dat je apps alles op de achtergrond uit je telefoon, tablet etc leegtrekken. Je selfies door een biometrisch programmaatje worden gehaald. Je vingerafdrukken van je tel gekoppeld worden aan je bsn dat ze ergens anders vandaan geplukt hebben. Ze je moods weten want je vult altijd braaf de vraagjes van FB in. De gegevens van je gezondheids apps worden opgeslagen én verkocht..etc.etc..

Je betaalt allang voor je social media accounts met je privacy, je gegevens, je intimiteit. Ze weten exact wie je bent. Waar je woont en met wie. Ik hoop dat jullie niet heel jong meer zijn. Want alles blijft eeuwige opgeslagen. En eindeloos doorverkocht .Over 50 jaar wordt je kleine mistap van vandaag nog nagedragen. Kunnen al deze gegevens tegen je gebruikt worden. Social media moedigt je aan heel veel gegevens te delen, met een reden. Het is een gigantisch verdienmodel! Nu maar hopen dat het niet in verkeerde handen valt.

Zo vreselijk naief. De wereld is niet zo fraai meer. Ben zuinig op je privacy en gooi het niet te grabbel.


Nee joh. Die gegevens worden alleen gebruikt (en voor betaald door bedrijven) om je gerichte advertenties te kunnen brengen.
Want hoe worden advertenties efficiënter en leveren ze meer geld op? Als ze gericht getoond worden aan mensen die daar ook daadwerkelijk interesse in hebben.

Het interesseert echt niemand waar jij je reet mee afveegt, maar als een toiletpapiermaker jou kan aanspreken en daardoor meer kan verkopen, dan maken ze gebruik van het profiel dat is ontstaan door je interesses, likes en gegevens. En jij bent niet de enige in dat profiel.

In individuele zin heeft echt niemand interesse in jou en je bezigheden, wees maar niet bang.

Ik vind het alleen maar handig. Geen onzinnige babyreclames en dat soort dingen, omdat een vrouw in mijn leeftijdsgroep dat moet interesseren, maar fijn gerichte advertenties waar ik wat aan heb.

suus_toes

Berichten: 988
Geregistreerd: 01-05-07
Woonplaats: Eenrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 07:29

Ik heb die vraag van Facebook nog niet gehad, wel van Instagram gister.
Ik ga niet betalen.

_Reneee

Berichten: 5789
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 07:50

Pareltjes schreef:
Ik snap echt de naïviteit van sommige niet. Je hebt alles te verbergen.

Gooi alles maar op Inet, al je fotos, die van je vrienden, je familie. Roep om het hardst wat je gaat stemmen, wat je koopt, wat je sexuele voorkeur heeft. Wat voor werk je doet, waar, tegen welk salaris. Welke bank je hebt en stuur vrolijk copieèn van je paspoort in het rond. Je hebt niets te verbergen toch?

Dan maakt het ook niet uit dat je apps alles op de achtergrond uit je telefoon, tablet etc leegtrekken. Je selfies door een biometrisch programmaatje worden gehaald. Je vingerafdrukken van je tel gekoppeld worden aan je bsn dat ze ergens anders vandaan geplukt hebben. Ze je moods weten want je vult altijd braaf de vraagjes van FB in. De gegevens van je gezondheids apps worden opgeslagen én verkocht..etc.etc..

Je betaalt allang voor je social media accounts met je privacy, je gegevens, je intimiteit. Ze weten exact wie je bent. Waar je woont en met wie. Ik hoop dat jullie niet heel jong meer zijn. Want alles blijft eeuwige opgeslagen. En eindeloos doorverkocht .Over 50 jaar wordt je kleine mistap van vandaag nog nagedragen. Kunnen al deze gegevens tegen je gebruikt worden. Social media moedigt je aan heel veel gegevens te delen, met een reden. Het is een gigantisch verdienmodel! Nu maar hopen dat het niet in verkeerde handen valt.

Zo vreselijk naief. De wereld is niet zo fraai meer. Ben zuinig op je privacy en gooi het niet te grabbel.


Dit. Ik schrik er ook van hoe naïef mensen zijn. Misschien heb je nu niks te verbergen, maar de wereld kan in één klap veranderen. We hebben de laatste maand wederom gezien hoe snel een oorlog uit kan breken.

En ik schrik ook van de onwetendheid. Maar betalen zodat Meta minder van je verzamelt? Data verzamelen is hun corebusiness, daar moeten ze het van hebben. En die data wordt gewoon weer doorverkocht. Tot het in de verkeerde handen valt.

Waarom denk je dat de overheid al voorzichtig is met TikTok en dat in bepaalde Amerikaanse staten al verboden is? Ik vind het echt zorgelijk en ben blij dat de EU nu al ingrijpt op microtargetting en dat politieke partijen niet meer mogen targetten. Ik weet dat GL/PVDA advertenties toespitst op doelgroepen. Ze laten advertenties met standpunten over armoede zien aan mensen met een lager inkomen. Zo word je beïnvloed en ik vind dat echt doodeng en niet democratisch.

Ik hoop eerlijk gezegd dat Meta op een dag aan zulke strenge privacy-eisen moet voldoen dat het in Europa geen voet meer aan de grond krijgt. 10 jaar geleden was het nog leuk, maar tegenwoordig schelden mensen elkaar alleen maar de huid vol en staat het vol met fakenieuws en complottheoriën. Ik maak in mijn omgeving mee wat beïnvloeding via social media met mensen doet en dat is niet mals en echt heel erg gevaarlijk.

cinniz123

Berichten: 4406
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: betalen voor Facebook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:02

Ik wens degene die alles van iedereen wil weten/bijhouden vooral veel succes,wat heb je dan een k*tleven zeg!

Tancreda4

Berichten: 24079
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:17

Was er laatst niet op t nieuws niet dat dit niet meer mag, die persoonlijke advertenties en dat meta zoveel tijd heeft zich daaraan aan te passen? Is dit dan al soort van eerste stap van ze? Al blijft t dus nog wteeds bestaan als je voor gratis kiest?

Ik ga er iig niet voor betalen en al helemaal niet zoveel geld. Ik zou t echt jammer vinden als t weggaat, dat wel. Maar heb er geen geld voor over.

Roodvos

Berichten: 6696
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:24

cinniz123 schreef:
Ik wens degene die alles van iedereen wil weten/bijhouden vooral veel succes,wat heb je dan een k*tleven zeg!

Dit is misschien wel het toppunt van naîeviteit.
Er is niet een iemand, of hele afdeling iemanden. Dat is gewoon software die bijhoudt wat jij allemaal bekijkt en volgt enz. En op basis daarvan wordt een profiel gemaakt die jou in een doelgroep plaatst.
En die software is al jaren geoptimaliseerd.
Die is zo goed inmiddels dat mensen denken dat ze afgeluisterd worden als ze gerichte advertenties ontvangen.
En dat levert geld op. Heeeel veel geld.
Die mensen achter die software hebben geen kütleven, die leven in weelde.

Flubberboot

Berichten: 2922
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:24

Voor de mensen die nu ineens hun socials verwijderen, denken jullie echt dat ze niet al heel veel over jullie weten? Is echt eng hoeveel ze weten terwijl je alleen de app gebruikt en verder geen gekke dingen doet

prompter

Berichten: 11207
Geregistreerd: 28-09-02

Re: betalen voor Facebook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:36

Natuurlijk weten ze al veel over me. Maar nog meer dan dit hoeft niet. Identiteitsfraude is steeds meer in opmars, met name Russische hackers zijn hier volop mee bezig, ook met beïnvloeding via de socials met nepnieuws, wat dan weer door mensen die denken kritisch bezig te zijn wordt opgepikt. Die mensen worden gebruikt om verdeeldheid te zaaien hier in het westen. Ik heb er gewoon geen zin meer in, al die paniekzaaierij te lezen.

En een betaald abonnement gaat dáár niets aan veranderen helaas, dus dan maar radicaal weg ermee.

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:46

cinniz123 schreef:
Ik wens degene die alles van iedereen wil weten/bijhouden vooral veel succes,wat heb je dan een k*tleven zeg!


Het zijn geen individuele mensen, het zijn grote systemen waarin de algoritmen worden gemaakt waardoor jij precies voorgeschoteld krijgt wat ze denken dat je interessant vindt.

Het gaat verder dan je denkt en kan ook gevaarlijk zijn, als we bv kijken naar de hoeveelheid nepnieuws wat daardoor verspreid wordt. Je komt in een fuik terecht wat schadelijk kan zijn op allerlei vlakken als je je daar niet van bewust bent. Maar ook als je je er wel van bewust bent is het schadelijk.

mooney

Berichten: 7787
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:49

De hoeveelheid info die verzameld wordt is inderdaad niet best, en dat gaat ook niet alleen over wat je schrijft of zelf post. Ik denk dat mensen dat vergeten.

Echter moet je bijna al je apps eruit knikkeren, inclusief whatsapp als je dat wilt voorkomen.
Dus ik ga niet van facebook af omdat ik bewust ben dat ik dan ook nog insta (meta) en whatsapp (meta) heb waar hetzelfde gebeurd. Ook google verzameld een hoop.
Tiktok heb ik dan weer niet omdat ik die partij nog minder vertrouw met mijn data.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:22

verootjoo schreef:
cinniz123 schreef:
Ik wens degene die alles van iedereen wil weten/bijhouden vooral veel succes,wat heb je dan een k*tleven zeg!


Het zijn geen individuele mensen, het zijn grote systemen waarin de algoritmen worden gemaakt waardoor jij precies voorgeschoteld krijgt wat ze denken dat je interessant vindt.

Het gaat verder dan je denkt en kan ook gevaarlijk zijn, als we bv kijken naar de hoeveelheid nepnieuws wat daardoor verspreid wordt. Je komt in een fuik terecht wat schadelijk kan zijn op allerlei vlakken als je je daar niet van bewust bent. Maar ook als je je er wel van bewust bent is het schadelijk.

Dat is inderdaad nog wel het grootste gevaar. Je wordt door je algoritme een soort bubbel in gesleurd waarin je alleen maar meer en meer gevoed wordt met dat wat je ooit interessant genoeg vond om aan te klikken.

Als je één keertje een nieuwsartikel open geklikt hebt over een ongeval met een trekker, krijg je de volgende ook weer voorgeschoteld. En de volgende, en de volgende en voor je het weet denk je dat er heel veel ongelukken gebeuren met vooral trekkers. En dat trekkers heel gevaarlijk zijn en beter verboden kunnen worden.
Even als voorbeeld, maar dit kun je natuurlijk doortrekken naar allerlei situaties. Handig in de politieke campagnes bijvoorbeeld.

callippo

Berichten: 3208
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:30

Ik vind het interessant, om te zien hoeveel 1 gebruiker per maand oplevert. Blijkbaar verdienen ze minimaal 10 euro aan je, want dat willen ze er voor terug als ze niet met advertenties aan je kunnen verdienen.

Overigens hoef je je geslacht, leeftijd, geaardheid, politieke voorkeur en humeur niet in te vullen voor ze, die bepalen ze uit de berichten die je bekijkt en hoe je reageert.

Ik vind het wel gevaarlijk hoe mensen daardoor beïnvloed raken (maar schaar mezelf nog in de categorie die daar bewust (misleidend) mee omgaat, bijvoorbeeld expres een keer een advertentie van een automerk liken, terwijl ik nooit in mijn leven een nieuwe auto zou kopen)

cinniz123

Berichten: 4406
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:33

Roodvos schreef:
cinniz123 schreef:
Ik wens degene die alles van iedereen wil weten/bijhouden vooral veel succes,wat heb je dan een k*tleven zeg!

Dit is misschien wel het toppunt van naîeviteit.
Er is niet een iemand, of hele afdeling iemanden. Dat is gewoon software die bijhoudt wat jij allemaal bekijkt en volgt enz. En op basis daarvan wordt een profiel gemaakt die jou in een doelgroep plaatst.
En die software is al jaren geoptimaliseerd.
Die is zo goed inmiddels dat mensen denken dat ze afgeluisterd worden als ze gerichte advertenties ontvangen.
En dat levert geld op. Heeeel veel geld.
Die mensen achter die software hebben geen kütleven, die leven in weelde.


Jij mag dat naief vinden daar lig ik echt niet wakker van.
Ik snap die hele ophef niet want je weet van te voren dat alles wat je op internet doet wordt vastgelegd.
Ik heb niets te verbergen dus ze doen maar lekker.
En ja ach naief ….ik heb belangrijkere dingen in t leven om me druk te maken.

prompter

Berichten: 11207
Geregistreerd: 28-09-02

Re: betalen voor Facebook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:39

Over whats app: daar ben ik heel bewust nooit aan begonnen, mede door wat hier genoemd wordt.

Cer

Berichten: 30202
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:40

Ik vind cookies wel handig omdat ik altijd vergeet wat ik aan het zoeken was of waar ik wat gezien heb.
Als ik dan echt op zoek ben geweest, komt het vanzelf weer een keer voorbij, inclusief een hele riedel aan alternatieven :+
En dan bepaal ik zelf wat ik handig vind of niet

Door googlen kom ik ook wel eens in een tunnel.. maar goed, daar kan je ook weer uit :j

Gegevens die later door bedrijven zoals verzekeringen gebruikt kunnen worden, dat zou een ding kunnen zijn, maar vooralsnog is daar wetgeving tegen dacht ik?

cinniz123

Berichten: 4406
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:42

verootjoo schreef:
cinniz123 schreef:
Ik wens degene die alles van iedereen wil weten/bijhouden vooral veel succes,wat heb je dan een k*tleven zeg!


Het zijn geen individuele mensen, het zijn grote systemen waarin de algoritmen worden gemaakt waardoor jij precies voorgeschoteld krijgt wat ze denken dat je interessant vindt.

Het gaat verder dan je denkt en kan ook gevaarlijk zijn, als we bv kijken naar de hoeveelheid nepnieuws wat daardoor verspreid wordt. Je komt in een fuik terecht wat schadelijk kan zijn op allerlei vlakken als je je daar niet van bewust bent. Maar ook als je je er wel van bewust bent is het schadelijk.


Ik begrijp hoe het werkt hoor maar snap die ophef gewoon niet.
Sm en geheel internet houdt al jaren alles van elke stap die je digitaal zet bij dat is nu als je FB verwijderd echt niet verdwenen.
Dat het schadelijk kan zijn geloof ik zeker maar zolang mensen internet blijven gebruiken denk ik dat er vrij weinig tegen te doen is en dat bedoel ik te zeggen met ik wens diegene succes,ik kan er niet wakker van liggen want dan zou ik me om alles wat via internet gaat druk moeten maken en dat zo ondertussen wel bijna alles en dan zou ik een k*tleven hebben en dat vind ik het niet waard.
En laten we eerlijk zijn tuurlijk zijn het systemen die alles bijhouden ect maar hoe komen die systemen in het leven?!niet uit de lucht vallen daar zit toch echt de mens achter.

Cowboy55
Berichten: 8514
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:44

KimD schreef:
Nog niet misschien dat ik zou betalen daarvoor. := Een adblocker doet wonderen.


Ik zou er niet teveel op rekenen.

Een club als Youtube werkt nu ook met 1. Gratis account maar reclames want zonder adblocker OF 2. Betaalaccount zonder reclames.
Dus ik ga voor optie 3. Adblocker en F U :D
De eerste weken gebeurt niks.
Daarna moest ik 10 seconden wachten op een klokje terwijl Youtube me liet weten dat ik moest kiezen tussen 1. en 2. Dus ik kies nog steeds optie 3. en F U.
En nu mag ik nog 2x kiezen voor optie 3 en daarna wordt het optie 1, optie 2 of optie 4: geen Youtube meer.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 09-11-23 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Berichten: 10700
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:44

Lisitano schreef:
cinniz123 schreef:
Ik wens degene die alles van iedereen wil weten/bijhouden vooral veel succes,wat heb je dan een k*tleven zeg!


Het zijn geen individuele mensen, het zijn grote systemen waarin de algoritmen worden gemaakt waardoor jij precies voorgeschoteld krijgt wat ze denken dat je interessant vindt.

Het gaat verder dan je denkt en kan ook gevaarlijk zijn, als we bv kijken naar de hoeveelheid nepnieuws wat daardoor verspreid wordt. Je komt in een fuik terecht wat schadelijk kan zijn op allerlei vlakken als je je daar niet van bewust bent. Maar ook als je je er wel van bewust bent is het schadelijk.






Dit is helemaal waar.
Als je maar iets bekijkt dan wordt overal iets soortgelijks voorgeschoteld.

Ik zou nooit betalen voor fb of Instagram tenzij voor zakelijk gebruik maar dat is dan voor advertenties etc maar daar gebruik ik het niet voor.

Wel twijfel ik al langer om FB en Ibsta er geheel af te kwakken. Juist vanwege al die reclames. En nep nieuws en alles wat je ziet van vrienden wat ze wel of niet leuk vinden.

Echter zijn er ook leuke groepen waar ik deel aan neem en zou ik het jammer vinden als dat verdwijnt maar zo blijf ik wel tobben.

Ook met whats app, ik vind het heel fijn werken met communiceren dus dat wil ik wel blijven gebruiken.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 09-11-23 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Berichten: 29874
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:45

Maar hoe erg is dat ze weten dat ik BBB stem? Dat ik hun posts vaak like?
Dat Ik tegen de wolf ben.
Ja er staan paarden foto's op mijn profiel. Maar die zijn met bsn aangemeld dus ook daar alles al bekend.
En ja ik doe wel eens, zonder succes, mee met winacties van bijvoorbeeld eppeljeck.

Ik vond het veel meer privacy inbreuk toen ik een jaar of 6 geleden ineens een brief kreeg dat mijn kenteken veel gezien was op de A67 en of ik mee wilde doen aan de proef spitsmijden.