Welke spijkerbroek grotere maat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12183
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 10:59

Ik zweer bij de spijkerbroeken van Miss Etam, je kan alweer een tijd online bestellen.
M&S zit ook redelijk goed maar zou echt gaan passen bij hun.

Hhilde

Berichten: 7473
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 11:15

Hier ook MS Mode, eigenlijk koop ik altijd spijkerbroeken bij hen. Zelf vind ik de lijn met hoge taille en heel fijn, maar ik ben lang en heb flinke billen. Het allermooist is daar een aantal broeken gaan passen of een aantal bestellen om te passen, want het hangt van je figuur af welke lekker zitten en mooi staan. Ze worden in mijn ervaring bij het dragen wel altijd iets ruimer, dus het is niet erg als ze iets strak zitten bij het passen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33842
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 11:34

Hier ook MS mode.

Ik ben 1.83, smalle taille, dikke kont en brede bovenbenen. Passen top!

kosseh

Berichten: 2609
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 12:06

Lees even mee! Zelfde maat maar ander plek van opslag... smal taille, extra dikke billen en stevige benen. O en ook nog eens een lengte maat nodig.

Aan de reacties hierboven toch maar weer een keer M&S mode proberen. Laatste keer hadden die geen lengte maat de standaard kon door voor 3/4 broek.
M'n favoriete jeans short is daar wel vandaan.

Ik heb nu 1 broek die oke zit (voor mij eigenlijk een te groot taille) binnen je budget Ts, die is van bonprix. High waist.
Helaas is die er niet meer in lengte maat, anders had ik er nog een gehaald.

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 12:10

De M&S broeken vallen voor mij altijd te kort. En als ze bij de taille goed zitten dan flubberen ze om de benen en als ze om de benen goed zitten dan zit de taille te strak.

Morrie

Berichten: 22324
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 12:12

Tazzey schreef:
De M&S broeken vallen voor mij altijd te kort. En als ze bij de taille goed zitten dan flubberen ze om de benen en als ze om de benen goed zitten dan zit de taille te strak.

mijn M&S broeken zijn w.b. lengte goed, maar verder hetzelfde probleem met de taille en de bovenbenen.
Ik ben overgegaan op broeken van Halara (1 of andere Chinese toko) die lijken op spijkerbroeken, maar het zijn een soort leggings, ik heb ze met strakke en met wijde pijpen en die zitten perfect bij mij.

Broeken van Bonprix zitten 1 dag redelijk, de tweede dag flubberen ze om m'n bovenbenen

Iris82

Berichten: 39857
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 12:17

Heej TS, ik ben helaas onwijs veel aangekomen door stomme medicatie dus ik moet me nu ook onder de curvy scharen. Ik heb precies wat jij hebt. Dikkere buik, slankere benen. Daarnaast ben ik hypergevoelig voor alles wat maar enigzins strak zit. En ook nog eens hypermobiel dus ik zit altijd dubbelgevouwen met mn benen omhoog of onder mn kont op een stoel. (weet dat dat slecht is)

Ik heb mijn absoluut favoriete broeken gevonden in de Halara Magic Jeans. Ik werd doodgegooid met reclame van ze en heb er voor de grap 1 gekocht en daarna als een malle er 2 bij gekocht. Zo ontzettend fijn en zacht en geweldig.

Je moet alleen (helaas :( ) goed opletten dat je degene koopt met alleen achterzakken. De broek die ook voor zakken heeft, heeft een rand erin zitten aan de voorkant die niet strecht en dat vind ik dus niet te doen.

Maar koop er 1 en je bent verkocht, ik weet het zeker!!

Morrie

Berichten: 22324
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 12:33

lekker hè die Halara broeken, ik koop ze met die overslag op de buik, dan voel je geen band en met de wijde pijpen, ziet niemand dan mijn rechterbeen ver buiten de massa staat, ze zien alleen dat ik niet rad loop

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-23 12:57

Halara heb ik voorbij zien komen op facebook, kan dat kloppen??
Ik dacht altijd dat het onzin was maar als ik dit zo lees valt dat dus wel mee.

het erge is.. ik heb op zolder een hele doos broeken maat 44 (die me een jaar geleden pastten).. maar ik ben 10 kilo bijgekomen helaas.. en ik heb met mezelf de afspraak die er weer af te krijgen en geen nieuwe broeken te kopen.. maar inmiddels ben ik al 3 maanden met 3 broeken aan het doen en dat schiet niet echt op. dus toch maar iets erbij kopen.

Ik zie mezelf eigenlijk altijd als een bolletje met stokjes :+
echt een behoorlijke B buik, maar bijna geen billen.. en benen ook redelijk slank in verhouding.

Hhilde

Berichten: 7473
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 12:59

Tazzey schreef:
De M&S broeken vallen voor mij altijd te kort. En als ze bij de taille goed zitten dan flubberen ze om de benen en als ze om de benen goed zitten dan zit de taille te strak.

Dat hebben ze voor mij ook heel lang gedaan, maar ik draag de shapes/sculpts/etc lijn en die is voor mij lang genoeg. Ik ben 1.83m :) Daarom ook even passen in de winkel. Pasvorm hangt inderdaad wel af van je figuur verder. De Sculpts vind ik het allerfijnst.

Radiostilte
Berichten: 986
Geregistreerd: 15-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 12:59

River island en dan met namen de Molly versie vond ik altijd fijn. Vallen eerder groter dan kleiner in de grote maten sectie (de skinny versie dan. De mom versie vallen wel echt op maat of eerder krapper). Qua bouw zal ik ongeveer hetzelfde zijn geweest als jouw TS, buik was idd ook vrij groot vergeleken met de benen.

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 13:07

Hhilde schreef:
Tazzey schreef:
De M&S broeken vallen voor mij altijd te kort. En als ze bij de taille goed zitten dan flubberen ze om de benen en als ze om de benen goed zitten dan zit de taille te strak.

Dat hebben ze voor mij ook heel lang gedaan, maar ik draag de shapes/sculpts/etc lijn en die is voor mij lang genoeg. Ik ben 1.83m :) Daarom ook even passen in de winkel. Pasvorm hangt inderdaad wel af van je figuur verder. De Sculpts vind ik het allerfijnst.


Dat zijn die skinnies toch? Die heb ik nooit getest want daar kan ik op mijn werk echt niet mee aankomen. Ik vind skinnies ook niet mooi staan bij mij, ik ben wat voller en hou er niet zo van om als een soort rollade in een broek te zitten. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33842
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 14:16

Hhilde schreef:
Tazzey schreef:
De M&S broeken vallen voor mij altijd te kort. En als ze bij de taille goed zitten dan flubberen ze om de benen en als ze om de benen goed zitten dan zit de taille te strak.

Dat hebben ze voor mij ook heel lang gedaan, maar ik draag de shapes/sculpts/etc lijn en die is voor mij lang genoeg. Ik ben 1.83m :) Daarom ook even passen in de winkel. Pasvorm hangt inderdaad wel af van je figuur verder. De Sculpts vind ik het allerfijnst.

Die broeken draag ik inderdaad ook graag!

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 14:24

Loop eens bij de Norah binnen die hebben veel verschillende broeken. En anders indd de broeken van ms.

Cchanny

Berichten: 8859
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 14:46

De broeken van MS. Erg fijne pasvorm en diverse modellen :D en budget proof!

snoetie

Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 22:04

Fox factor jeans.

Het bovenstuk is altijd hetzelfde, dus als ze goed zitten kun je alle modellen aan bij wijze van.

Wel boven je budget, maar zijn regelmatig in de aanbieding voor de helft van de prijs, en dan wel binnen je budget. Het is volgens mij ook een nederlands merk.

Bij rebels curvy fashion in oisterwijk hebben ze super veel jeans, ook van andere merken. misschien de moeite waard om daar eens heen te gaan.

Jorinda

Berichten: 13463
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 22:23

Primark skinny high waist en de skinny (Cherry volgens mij) van Miss Etam, die zitten mij het lekkerst.

nps
Berichten: 1986
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 23:08

Nielojram schreef:
LTB zit top voor dikke hollen en (licht-)stevige pootjes ;-)
Ervaringsdeskundige hier.


Klopt! Jeans Centre verkoopt ze, hele fijne wink voor jeans. Heb hele korte beentjes maar best n kont, slaag hier altijd.

Angelaa2
Berichten: 4228
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 23:25

Hhilde schreef:
Tazzey schreef:
De M&S broeken vallen voor mij altijd te kort. En als ze bij de taille goed zitten dan flubberen ze om de benen en als ze om de benen goed zitten dan zit de taille te strak.



Dat zijn die skinnies toch? Die heb ik nooit getest want daar kan ik op mijn werk echt niet mee aankomen. Ik vind skinnies ook niet mooi staan bij mij, ik ben wat voller en hou er niet zo van om als een soort rollade in een broek te zitten. :')


Ik heb met de skinny variant geen last van het rollade effect. Maar de pijpen sluiten dan wel beter aan, dat is voor mij de reden dat ik skinny wil. Ik vind slobberende pijpen vreselijk bij mezelf

pubelia

Berichten: 9995
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 00:23

Ik zweer bij de ms spijkerbroeken. Maar niet allemaal! Die moet je echt passen! Van bonprix of c&a vond ik altijd modeloze tenten!

Siggislief

Berichten: 14041
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 02:00

ikkedus schreef:
Oeps rectificatie: ik bedoelde jeans van MS mode ipv Miss Etam. Die bestaat volgens mij inmiddels niet meer.

Miss Etam bestaat nog wel alleen Online. :)

Ik ben zelf fan van Miss Etam, en dan liefst stretch.
Vind het alleen heel jammer dat ze veel/vaak veranderen van soort,
je kan het misschien 2 x bestellen in het jaar en daarna is het 'verdwenen' en je moet opnieuw zoeken. -O-

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-23 17:05

Ja vervelend is dat he.. ik heb ook het liefste een broek die blijft bestaan. En dan maakt het me niets uit of ik er 5 dezelfde van heb haha.

Eerder had ik broeken van Anytime. Zaten me altijd goed. De laatste keer dat ik ze bestelde hadden ze een hele andere pasvorm. Echt jammer.

Siggislief

Berichten: 14041
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Welke spijkerbroek grotere maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 17:28

Ik heb er ook gerust 5-6 stuks liggen.. Ze zitten altijd het beste.

Heb gisteren maar een mail uitgegooid naar Miss Etam dat ik toch wel een soort gelijke zoek..
Had gisteren wel iets gevonden maar heeft geen broekzakken en dat heb ik wel nodig voor mijn telefoon.