Tuin ideeën gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21730
Geregistreerd: 21-03-05

Tuin ideeën gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-24 20:52

Onze tuin is enorm aan het verzakken, de gaten vallen in het terras er zijn ware sinkholes. Ik wou er eigenlijk niet meer aan beginnen omdat we hier niet eeuwig willen wonen maar we komen er niet echt meer onderuit, onze tuin moet worden opgehoogd.

Nu heb ik hier geen enorm budget voor en eigenlijk ook nog eens geen idee wat het ongeveer moet kosten, dus ben ik aan het kijken naar de mogelijkheden. Ik heb ook geen idee als toch alles opgehoogd is of je dan gewoon alle kanten op kan of dat het voordelig is om een beetje hetzelfde aan te houden, dat idee heb ik maar misschien moet toch min of meer alles opgehoogd en maakt het geen verschil?

De bovenste is onze tuin, de terrassen moeten sowieso opgehoogd, dat ding rechts boven is een klompenhok :P de mega kliko is een tuinkast.

Ik hou van moestuinieren, de zon is voornamelijk waar ik de borders heb alleen niet die helemaal links. Nu dacht ik zijn er misschien nog andere ideeën? Ik heb bij idee twee simpelweg een tegelpad toegevoegd want nu loop ik soms door het natte gras naar de schuur en moet je dus altijd schoenen aan in de ochtend :+
Afbeelding

Afbeelding

We zitten soms ook met de stoelen links in het gras want dan heb je schaduw in de hete zomer, het terras achter is te klein om te zitten in verband met de vaste stenen bbq. Links achter de border zit de schuur, een houten schuur waarvan ook een stukje gefixt moet worden ik twijfel of het handig is daar dan ook een rijtje stenen te doen of juist niet want door de combi natte aarde is het hout onderin vergaan.

Wie vind het leuk om mee te denken? Ik heb dit gemaakt met de gardena planner.https://www.gardena.com/nl/c/ontdek/tui ... in-planner

moonsparkle
Berichten: 21730
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-24 15:57

Niemand misschien een idee of tip :P