Draadloze oordopjes (noise cancelling)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Draadloze oordopjes (noise cancelling)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 08:37

Aanstaande vrijdag vlieg ik naar Finland voor een korte trip en nu blijk ik mijn oordopjes kwijt te zijn. Ik ben dus met enige spoed op zoek naar nieuwe! Ze moeten draadloos zijn met noise cancelling. Ik gebruik ze vooral in de sportschool en met wandelen/fietsen.

Hiervoor had ik de Sony wf-1000xm3, helaas bleven ze niet zo goed in mijn oren zitten.

Aanraders/afraders? :D

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 08:43

ik vind de JBL heel fijn. Ze zijn ook nog normaal geprijsd.

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Draadloze oordopjes (noise cancelling)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:22

Ik heb de Apple AirPods Pro 2 en die bevallen heel goed. Goede noice cancelling en prima geluidskwaliteit. Ik heb altijd pijnlijke oren met in ear dopjes maar de Airpods voel ik niet zitten. Ik heb ze op dagen dat ik dossier moet lezen soms 9 uur aaneengesloten in en ik vergeet gewoon dat ik ze in heb.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10445
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Draadloze oordopjes (noise cancelling)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:24

Ik heb de samsung Galaxy Buds2 Pro. Die bevallen hier goed. Blijven goed in zitten en gaan best heel lang mee. laden op met een usb C aansluiting ;)

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:10

ynskek schreef:
Ik heb de samsung Galaxy Buds2 Pro. Die bevallen hier goed. Blijven goed in zitten en gaan best heel lang mee. laden op met een usb C aansluiting ;)

Deze heb ik ook. Tip van een vriendin, ze waren in mijn favoriete kleur (paars :o ) en ik had nog een tegoedbon voor Bol.com. Twijfelde ook een beetje of ze goed bleven zitten, maar echt geen enkel probleem. En vriend kan naast mij op de bank tegen mij praten, ik versta er niets van als ik de oordopjes in heb :D

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10445
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:24

BrankaZ schreef:
ynskek schreef:
Ik heb de samsung Galaxy Buds2 Pro. Die bevallen hier goed. Blijven goed in zitten en gaan best heel lang mee. laden op met een usb C aansluiting ;)

Deze heb ik ook. Tip van een vriendin, ze waren in mijn favoriete kleur (paars :o ) en ik had nog een tegoedbon voor Bol.com. Twijfelde ook een beetje of ze goed bleven zitten, maar echt geen enkel probleem. En vriend kan naast mij op de bank tegen mij praten, ik versta er niets van als ik de oordopjes in heb :D


Hier ook de paarse maar die zijn op he moment uitverkocht... iig bij Bol

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Draadloze oordopjes (noise cancelling)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 13:29

Bedankt allemaal! Ik denk dat ik voor de Galaxy Buds 2 Pro. :j