Welke all-in-one PC?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Welke all-in-one PC?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-24 11:33

Gezien er hier vast en zeker mensen zijn die er meer verstand van hebben dan ik is dit volgens mij de ideale plek om dit te vragen :D

Namelijk: ik ben op zoek naar een nieuwe all-in-one PC. Op dit moment heb ik een iMac van 10 jaar oud die steeds dichterbij zijn eind komt, en ik wil weer graag terug naar een Windows apparaat. Ik weet dat AIO niet de meest geliefde apparaten zijn, maar ik heb geen ruimte voor een extra kast en een laptop heeft een te klein scherm. Bovendien blijf ik toch op dezelfde locatie; als ik ergens anders ga zitten neem ik mijn tablet mee.

Waar ik ‘m voornamelijk voor wil gaan gebruiken zijn de standaarddingen; browsen, films kijken, offic365, maar geen games of andere zware programma’s. Af en toe een keer een foto of video een beetje kunnen knippen/plakken op basic level zou wel handig zijn.

Ik hoef niet het beste van het beste, maar wel graag iets hebben waar ik de komende jaren mee vooruit zou kunnen.

Op dit moment heb ik onderstaande twee op het oog (beide bij de MediaMarkt) maar mocht er een andere/betere optie zijn dan hoor ik dat ook graag!

HP PAVILION 27-ca2850nd - 27 inch - Intel Core i7 - 16 GB - 1 TB

LENOVO IdeaCentre AIO 3 27IAP7 - 27 inch - Intel Core i7 - 16 GB - 1 TB

Alvast bedankt! <3

Sodera

Berichten: 5303
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 12:42

En een laptop met een apart scherm? Dat hoeft niet heel veel groter te zijn dan een scherm? Vooral als je alleen je externe scherm gebruikt en je laptop dichtgeklapt hebt...

Ik gebruik mijn laptop als 2e scherm maar als ik dat niet doe, is mijn opzet niet groter dan mijn scherm, waar mijn dichtgeklapte laptop onder kan, een extern toetsenbord + muis.

En qua kosten kon je dat ook nog wel eens schelen; laptops voor wat jij wilt heb je voor rond de €500; scherm €200 en €40 voor een toetsenbord + muis als je die niet nog ergens hebt...

_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-24 12:58

..aan die set-up had ik nog niet eens gedacht :+ dat is inderdaad wel een goede optie, want dan kan ik zou ik inderdaad een laptop tegen de muur/kast kunnen schuiven..

Opent ook meteen weer een legio aan andere keuzes haha, want welke laptop/scherm combi moet het dan worden :)

Heb jij iets wat je zou aanraden? (vooral qua merk? voor mijn gevoel zit er niet zo heel veel verschil tussen de verschillende merken)