Facebook pagina werkt alleen via meta suite

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Facebook pagina werkt alleen via meta suite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-24 18:42

Hey bokkertjes,

Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.
Ik heb recentelijk een bestaande Facebook pagina overgedragen gekregen van een bedrijf. Alleen loop ik tegen wat problemen aan die ik niet kan thuisbrengen. Wellicht dat jullie mij verder kunnen helpen?

1. Via Business Suite kan ik berichten posten, ik kan dit niet direct vanuit Facebook, dan ziet hij me als bezoeker.
2. Ik wil Instagram koppelen, maar Business Suite zegt dat ik hiervoor niet de bevoegdheid heb.
3. Ik kan nergens vinden wat nou precies mijn status is op deze pagina. Ik meen mij te herinneren dat ze administrator van mij hebben gemaakt, maar dan zou ik overal bij moeten kunnen komen, toch? Waar vind ik deze info? Youtube en FB hebben mij nog niet kunnen helpen.

Hopelijk julllie wel?
Thanks!

MoOtJuHh

Berichten: 962
Geregistreerd: 18-11-05
Woonplaats: 020

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 20:16

Via de fb app, kun je als je beheerder van een pagina bent, wisselen van account.

Op een Apple telefoon, fb app openen, op je profielfoto klikken rechtsonder, dan op het pijltje in de balk endan komen de opties om te wisselen (mits je beheerder bent).
In de app op een Apple tablet werkt het bijna hetzelfde. Via een webbrowser moet ik opzoeken, maar vast soortgelijk.
Business Suite ken ik niet, dus weet niet of dat iets doet qua instellingen in fb zelf