Samsung Galaxy A54 ervaring gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tinker_sally

Berichten: 1459
Geregistreerd: 11-01-13
Woonplaats: Een durpke vlakbij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 17:23

Ik had de s10 en nu de a54 maar mijn volgende wordt toch weer een s serie.
Vind de camera van deze zoveel minder dat ik spijt heb dat ik niet die 2 tientjes meer betaal per maand voor het abonnement ervan.
Als je niet inzoomt zijn de foto's te doen maar zodra je in gaat zoomen merk je het gelijk.
En het duurt langer voor die een foto gemaakt heeft.

Verder een prima telefoon, maar helaas vallen voor mij de foto's tegen en daar gebruik ik de foon voor.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Samsung Galaxy A54 ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 10:14

Ik zou de A54 idd graag willen voor t maken van foto's.
Weet iemand of je een lampje aan kan zetten bij t maken van foto's? Dan bedoel ik niet de flits, maar echt een lampje? De A21 heeft dit bv.

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Samsung Galaxy A54 ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 13:49

Pfff het is nog niet zo makkelijk om een keus te maken.
Ik zat aan de A54 te denken omdat daar mijn sd kaartje ook in zou kunnen, want dat kan niet meer de S telefoons begreep ik.
Maar als ik de verhalen hier zo lees ga ik toch twijfelen.
Gelukkig doet mijn S9 het nog steeds goed en heb ik nog geen haast voor een andere telefoon.

ikke

Berichten: 37553
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 13:56

Ik kom toch terug op mijn eerdere opmerking: de tweede A54 heeft dezelfde kuren. Als ik bel, kan de andere kant mij niet horen.
Twee keer op rij een maandagochtendtoestel lijkt mij niet waarschijnlijk; hier is iets anders aan de hand. Ik heb maar weer een melding bij onze support-club aangemaakt. Benieuwd waar ze mee komen.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Samsung Galaxy A54 ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 14:03

Ts waarom vergelijk je ze niet online?
https://www.mobiel.nl/smartphone/vergel ... galaxy-s24

Dan kijk je naar wat jij belangrijk vind aan een telefoon en of je dat prijs verschil het waard vind.

ik ben ook ooit overgestapt van een S serie naar A serie en mij bevalt het prima het verschil in geld is de S niet waard voor mij, helemaal niet met hoe ik er mee om ga.

ik heb de A53 en heb nergens last van. goede foto's en is snel genoeg zelfs met 40tabbladen open in de browser

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 16:31

Ashleytjuhh schreef:
Ts waarom vergelijk je ze niet online?
https://www.mobiel.nl/smartphone/vergel ... galaxy-s24

Dan kijk je naar wat jij belangrijk vind aan een telefoon en of je dat prijs verschil het waard vind.

ik ben ook ooit overgestapt van een S serie naar A serie en mij bevalt het prima het verschil in geld is de S niet waard voor mij, helemaal niet met hoe ik er mee om ga.

ik heb de A53 en heb nergens last van. goede foto's en is snel genoeg zelfs met 40tabbladen open in de browser


Ik heb echt te veel tabbladen open altijd idd :') nog wel meer als 40 := geen enkel probleem.

Utixo

Berichten: 6582
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 17:10

ikke schreef:
Ik kom toch terug op mijn eerdere opmerking: de tweede A54 heeft dezelfde kuren. Als ik bel, kan de andere kant mij niet horen.
Twee keer op rij een maandagochtendtoestel lijkt mij niet waarschijnlijk; hier is iets anders aan de hand. Ik heb maar weer een melding bij onze support-club aangemaakt. Benieuwd waar ze mee komen.


Het zijn niet toevallig dezelfde personen die je gewoon niet willen horen? :D

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 18:08

ikke schreef:
Ik kom toch terug op mijn eerdere opmerking: de tweede A54 heeft dezelfde kuren. Als ik bel, kan de andere kant mij niet horen.
Twee keer op rij een maandagochtendtoestel lijkt mij niet waarschijnlijk; hier is iets anders aan de hand. Ik heb maar weer een melding bij onze support-club aangemaakt. Benieuwd waar ze mee komen.



Heb je wel een update gedaan? Ik heb dit ooit met een ander model gehad bleek dat het kwam doordat ik al lang geen update had gedaan :+

Dees

Berichten: 18917
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-24 16:13

Even een update van mijn kant: Heb lang lopen dubben en heb in al mijn overpeinzingen veel aan jullie input gehad. Dank daarvoor! Ik ben uiteindelijk wel gezwicht voor de S24+ :o

Deze week (en volgende week nog) erg aantrekkelijk om te kopen via KPN. Want 150 euro extra inruil voor je oude toestel (dat is een stuk beter dan marktplaats), geen aansluitkosten bij KPN zelf (scheelt weer 25 euro) én 150 euro cashback van Samsung zelf.
En dan koop ik hem ook nog via ShopBuddies bij KPN, krijg zo ook nog een 47 euro cashback :D
Dan is de S24+ niet zo heel duur meer. Ben blij *\o/*

ikke

Berichten: 37553
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 21:13

Dees schreef:
Even een update van mijn kant: Heb lang lopen dubben en heb in al mijn overpeinzingen veel aan jullie input gehad. Dank daarvoor! Ik ben uiteindelijk wel gezwicht voor de S24+ :o

Deze week (en volgende week nog) erg aantrekkelijk om te kopen via KPN. Want 150 euro extra inruil voor je oude toestel (dat is een stuk beter dan marktplaats), geen aansluitkosten bij KPN zelf (scheelt weer 25 euro) én 150 euro cashback van Samsung zelf.
En dan koop ik hem ook nog via ShopBuddies bij KPN, krijg zo ook nog een 47 euro cashback :D
Dan is de S24+ niet zo heel duur meer. Ben blij *\o/*

Ja, en zo moet je er ook tegenaan kijken.
Gefeliciteerd en hopelijk lang plezier van.

Zebrastreep schreef:
ikke schreef:
Ik kom toch terug op mijn eerdere opmerking: de tweede A54 heeft dezelfde kuren. Als ik bel, kan de andere kant mij niet horen.
Twee keer op rij een maandagochtendtoestel lijkt mij niet waarschijnlijk; hier is iets anders aan de hand. Ik heb maar weer een melding bij onze support-club aangemaakt. Benieuwd waar ze mee komen.



Heb je wel een update gedaan? Ik heb dit ooit met een ander model gehad bleek dat het kwam doordat ik al lang geen update had gedaan :+

Dat kan niet; telefoon wordt beheerd door werkgever. Ik kan dus geen update starten.

Maar mijn update is dat het blijkbaar vaker voor komt vanwege dekking Odido en de oplossing is een KPN-sim erbij. Die is aangevraagd en zou een dezer dagen binnen moeten komen.