Stofzuiger met zak

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:40

Storm schreef:
Hier de Miele Black Pearl. Geweldig, wat een zuigkracht. Het is dat mijn parket vastligt, want anders... :')
Heb hem al 11 jaar en werkt nog als de beste.

Ook niet onbelangrijk, zakken zijn altijd en overal goed verkrijgbaar en niet duur.

Mijn moeder heeft die ook, al 10+ jaren. Echt een hele fijne stofzuiger.

Tatjanaa

Berichten: 2986
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Groningen

Re: Stofzuiger met zak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:58

Wij hebben de Miele Cats&Dog ooit gekocht met het idee dat er ooit huisdieren en kinderen gaan komen. Nu zijn wij 1 kind en 2 katten verder en nog steeds erg tevreden! Zuigt goed, is wendbaar en heeft een lang snoer :)

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 13:09

Hier ook al jaren de Miele cat & dog met 2 honden in huis :D (een langharige en kortharige)
Ik heb een keertje voor mijn verjaardag een steelstofzuiger van Philips gekregen om deze sneller te pakken voor de trap en naar boven. Maar ik gebruik die nooit omdat de Miele veel fijner is :o

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Stofzuiger met zak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 21:00

Volgens mij is het enige verschil tussen een 'gewone' Miele en de cat and dog Miele, de zuigmond toch?

BeFunny

Berichten: 10548
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Stofzuiger met zak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 21:07

Je hebt verschillende van Miele hoor.

Je hebt ook compacte mieles en die heb je ook in cat and dog.

Je hebt een variant voor voornamelijk harde vloeren.

Je hebt stofzuigers van Miele met een lang snoer. En met een wat korter snoer.

En ook met verschillende filters. En motor kracht dus nee ze zijn niet allemaal het zelfde de modellen van Miele.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:53

Storm schreef:
Volgens mij is het enige verschil tussen een 'gewone' Miele en de cat and dog Miele, de zuigmond toch?


de Miele cat and dog heeft een aparte roterende botste erbij inderdaad. Ideaal voor vloerbedekking / kleed. Als je alleen tegels hebt, dan heb je niks aan die extra borstel.

Ik heb een Miele blackpearl al zo' n 15 jaar denk ik. Eerst thuis en daarna doorgeschoven naar de zaak. Is een keer overleden door heel veel bouwstof, maar helemaal schoongespoten met de compressor en toen deed hij het wonder boven wonder weer. Hij doet het nu nog steeds perfect.

Nu thuis een Miele cat and dog en die borstel is echt heel handig om je kleed hondenhaar vrij te krijgen.

lor1_1984

Berichten: 12048
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Stofzuiger met zak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 00:30

Ik heb de Numatic James, ietsje groter en goedkoper dan de Henry en Hetty maar verder zeer vergelijkbaar.
Zowel ikzelf als de huishoudelijke hulp zijn er ontzettend blij mee.

Voorheen had ik een Dirt Devil zonder zak, zou geschikt moeten zijn voor een huishouden met tapijt en huisdieren maar dat was een dramading die bijna niets opzoog. -O-
Als ik ging vegen zat er 10x meer in het blik dan dat er na het stofzuigen in de opvangbak zat.
Geen succes dus met toen 2 honden en een kat. :')