Grrr. Telefoongezeik.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Grrr. Telefoongezeik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 17:18

Ik ben een beetje pissig nu..

Dinsdag kreeg ik de telefoon (mobiel, nokia 6600) van mn vader, want hij heeft een nieuwe gekregen. Nou, ik helemaal blij want mijn oude telefoon was nogal onhandig enzo. Toen heb ik de dag erna een simkaartje gekocht van Hi, maar het lukt níet om dat ding te unlocken. Eerst had ik het met een code van internet geprobeerd; werkte niet. Toen had mn vader bij zn provider de unlockcode aangevraagd, maar die werkt óók niet. Ik wil gewoon mn telefoon gebruiken maar zo schiet t ook niet echt op. :s Weet iemand een oplossing?

Shiloh

Berichten: 19788
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 17:30

ff met de brief met de code van de provider naar een winkel gaan... daar kunnen ze je vast wel verder helpen... (liefst een winkel van dezelfde provider)

Voor mijn gevoel was het ook veel slimmer geweest om gewoon meteen de code aan de provider te vragen, want het zou mij niks verbazen dat je met die code van internet iets verkloot hebt...

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 17:34

Volgens mij hoort dit dus in de technise vraagbak. (ofzo, ik weet niet precies hoe het heet.) Puur toeval dat ik dit bedenk, ik kwam er net namelijk even voorbij huppen.

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 17:36

Shiloh schreef:
ff met de brief met de code van de provider naar een winkel gaan... daar kunnen ze je vast wel verder helpen... (liefst een winkel van dezelfde provider)

Voor mijn gevoel was het ook veel slimmer geweest om gewoon meteen de code aan de provider te vragen, want het zou mij niks verbazen dat je met die code van internet iets verkloot hebt...


Daar ben ik ook bang voor

Shadow0

Berichten: 43522
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:40

Ik heb het topic van LZP verplaatst naar het gloednieuwe, vers-van-de-pers forum Technische Vraagbaak [TV]!

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:01

ik heb jou mobiel ook, er zat vodafone op, en nu heb ik er orange in , jawel , met een code van het internet

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Re: Grrr. Telefoongezeik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 15:55

Via welke site?

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:27