Taakbalk groter als normaal.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke__
Berichten: 913
Geregistreerd: 09-04-06

Taakbalk groter als normaal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 18:48

Laatst deed ik een spelletje op de computer en toen viel dat spel uit. Maar nu is mijn taakbalk groter als normaal. Iemand enig idee hoe ik dat terug krijg naar zijn oude formaat?

juno1
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-03-05

Re: Taakbalk groter als normaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:20

Je kan de taakbalk ook groter of kleiner maken door de muisaanwijzer op de rand van de balk te houden en zodra deze in een dubbel pijltje verandert, de muisknop in te drukken en te slepen tot de balk de gewenste grootte heeft bereikt.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:34

Ik geloof niet dat ze dat bedoeld.
Komt door het spelletje, heeft waarschijnlijk een andere resolutie dan windows normaal gesproken heeft.
Als je het spelletje normaal afsluit gaat windows automatisch terug naar de juiste resolutie en is er niks meer aan de hand.

Wat Juno zegt is overigens alleen mogelijk wanneer je je taakbalk niet hebt vergrendeld.
(Rechtermuisknop op taakbalk; 'Taakbalk vergrendelen' als er dan een vinkje voor staat moet je even op 'Taakbalk vergrendelen' klikken, dan is hij 'ontgrendeld'. En dan kun je het beste, na het veranderen van de grootte van je taakbalk, weer gewoon vergrendelen. Dat doe je op dezelfde manier als het 'ontgrendelen'.)

Lieke__
Berichten: 913
Geregistreerd: 09-04-06

Re: Taakbalk groter als normaal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 11:57

Dank je wel. Ikz it nu op m'n eigen naam, waar ik dat spel neit op kan doen, maar als ik op m'n vaders naam zit, zal het spel goed afsluiten.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:42

Okee. Succes ermee.
En als het niet het probleem is horen we het wel.