Tv doet het niet

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stefanietjuh

Berichten: 1457
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Tv doet het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 11:06

Ik heb een tv op mijn kamer staan en eerst deed ie het gewoon. Nou zet ik de tv net aan, doet ie het niet meer. Hij gaat wel aan enzo. Maar hij ontvangt niks meer. Dus ik gekeken of er iets met de kabel is. Heel de kabel dus gevolgt, eindigt de kabel in de radio van me zus
Tja.. uhm, misschien ben ik blond ofzo.. maar da werkt zo toch niet?
Mijn zus is pas verhuisd naar een andere kamer, heb de tv paar dagen niet aangehad. Maar sinds zij dus "verhuisd" is, doet die tv het niet meer.
Iemand die een logisch antwoord weet???
Ow ja, de tv ruist ook heel erg. Heel onduidelijk beeld, kan dat door computer komen die er naast staat of komt het eerder omdat de tv al oud is?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:27

Nee, die kabel hoort niet in de radio van je zus.
Hij hoort naar beneden te lopen, waar jullie ontvangst voor de TV beneden ook 'uit de muur' komt. Daar hoort dan een 'splitter' tussen te zitten. [Die kun je ergens anders onderweg ook nog tegen komen, als er boven meer tv's aan die kabel aangesloten moeten worden]

Dat de tv erg ruist kan door de oude tv komen, maar ook omdat het signaal niet goed is, [Vanwege de misschien vele splitters/slecht materiaal.] Het kan echter niet door je computer komen!

Is nog niet zo makkelijk hoor, boven tv!

stefanietjuh

Berichten: 1457
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 12:32

haha bedankt, nou je het hebt over die splitter kan ik me wel herinneren dat er ergens 1 was. Nou nog ff zoeken waar .
Bedankt voor je uitleg!!