Probleem met afspelen muziek in WMP10

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noeps
Berichten: 16932
Geregistreerd: 19-12-04

Probleem met afspelen muziek in WMP10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 18:49

Soms, lang niet altijd, maar soms dus, als ik een liedje wil afspelen valt de hele copmuter uit.
Net dus ook weer, maar alleen nu werkt dat niet meer op msn dat je kunt laten zien naar welk liedje is ingeschakeld, terwijl die optie wel aan staat.
Hoe los ik dit op? En hoe zorg ik ervoor dat dat kreng niet weer uitvalt?

juno1
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-03-05

Re: Probleem met afspelen muziek in WMP10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 23:04

Gebeurd dat ook als je de Media player opent en een nummer uit je bibliotheek of vanaf je schijf speelt ?
Wat is het > mp3>wma ?

Noeps
Berichten: 16932
Geregistreerd: 19-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 15:22

Zodra ik thuis ben zal ik even kijken, op dit moment zit ik op school.

Noeps
Berichten: 16932
Geregistreerd: 19-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 18:35

Okee. Nu snap ik er niets meer van
Op dit moment draai ik het liedje wat er gisteren voor zorgde dat de computer uitviel.
Kan dat komen doordat ik het liedje net had gekregen via msn, of ligt het aan de computer? Omdat ik het vaker heb gehad, alleen nu doet dat msn-ding het niet meer.

juno1
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-03-05

Re: Probleem met afspelen muziek in WMP10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:16

Probleem is dat je niet altijd zomaar bestandjes van MSN moet aannemen.
Eerst scannen die handel, voordat je het opent.

Om zeker te zijn dat je computer niet is gecrasht door een virus of Trojan zou ik even een online scan doen met Housecall

En download Ewido, laat je computer daar ook door scannen.
( Het blijft ook na de 30 dagen werken, met wat minder functies maar die heb je niet nodig.
Dit is op dit moment het beste om te scannen op trojans/malware/ en de hardnekkige spyware )
Dit kun je naast de standaard spywarecleaners als Adaware en / of Spybot gebruiken omdat het altijd iets meer vind wat de ander niet herkend.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:36

Je moet in Media player ook nog de msn optie aanvinken, niet alleen in MSN. Ga naar: Beeld -> Invoegtoepassingen -> overige -> MSN messengerplugin aanvinken. Ik heb ook wel eens problemen met video's dat WMP uitvalt en de hele PC erbij meeneemt. Mijn versie van WMP classic daarentegen speelt dezelfde bestanden altijd zonder problemen af. Misschien een tipje dus