kuren windows media player -> hij opend naast mijn scherm

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

kuren windows media player -> hij opend naast mijn scherm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 19:26

Iniedergeval, zo lijkt het. Als ik het icoontje aanklik staat er in mijn taakbalk gewoon wat er hoort te staan, maar ook dat dat programma in gebruik is (zo donkerder zeg maar) en als ik dat dan uit en weer aan klik dan zie je die balk zo rechtsschuin boven vliegen.
Krom uitgelegd... Als je normaal op een programma in de taakbalk klikt zie je vanuit de taakbalk een titelbalk naar bovenin je scherm vliegen.
Dat gaat nu bij mij niet naar bovenin mijn scherm, maar naar schuin rechtsbovenin.

Ik hoor wel de muziek als ik die open via verkenner oid. Maar het beeld lijkt naast mijn scherm te openen >;) Ik heb net de nieuwe wmp gedownload maar dat helpt niet.

Help?

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:28

Kun je misschien een PrintScreen maken? Snap het niet helemaal .. gewoon met de Prt Scr knop.

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 19:49

Nee, want dat gaat wssl veel te snel
*probeert

haa, toch wat bruikbaars! Als ik van bokt een print screen zou maken, krijg ik naast het boktscherm nog een keer mijn bureaublad. Zie hier wat gebeurd als ik wmp open en een ps van mijn bureaublad maak...

http://img446.imageshack.us/img446/2838/vaaagepc3yg.jpg

juno1
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-03-05

Re: kuren windows media player -> hij opend naast mijn sc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:18

Je bedoeld dat de mediaplayer buiten beeld valt.
Zie je nog wel iets van het scherm of balk zodat je het terug kunt slepen naar je scherm ?
Kun je rechtsklikken in de balk op het icoon > eigenschappen > en kiezen voor minimaliseren, zodat die als een klein smal strookje in je scherm komt en versleept kan worden ?
( op die wijze kun je ook weer normaliseren en maximaliseren )

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:39

Rechtermuisknop op je werkbald bij WMP, zorgen dat ie niet in Maximaliseren-stand staat, daarna weer rechtermuisknop, op verplaatsen clicken, en verplaatsen met je pijltjestoetsen en je muis Voila!

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 09:05

Jaaa, bedankt!
Hij doet het weer