Oude videosystemen (video2000) wie heeft er verstand van?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Oude videosystemen (video2000) wie heeft er verstand van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 10:10

Ik heb op mijn stage de opdracht gekregen mensen te zoeken de verstand hebben van het video2000 systeem. We hebben hier namelijk een Video2000 (Vr2200 Philips) systeem en vele videobanden, maar het systeem werkt niet meer en zodoende kunnen we de videobanden niet afspelen. Dus weet iemand hier toevallig wat van dit videosyteem af? Of iemand anders die me hiermee kan helpen? Het videosysteem moet worden gerepareerd (oid) zodat we de videobanden weer kunnen afspelen en dan zelf op dvd kunnen overzetten. Bij voorbaat dank!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:25

LZP --> TV

ikke

Berichten: 37643
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Oude videosystemen (video2000) wie heeft er verstand van

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:28

Hhmm, tja, ik heb er twee en ook het nodige aan technische dokumentatie. Probleem is dat dat allemaal nog bij mijn ouders ligt, dus ik heb het niet voor het grijpen.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Re: Oude videosystemen (video2000) wie heeft er verstand van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 10:30

Bedankt voor verplaatsen, RK.

Ikke: ja we hebben er ook nog wel de boekjes bij geloof ik, maar ik heb er absoluuuuut geen verstand van en mn baas ook niet (en ook geen tijd), dus we zoeken echt iemand die ze kan repareren. Ik heb ook al een advertentie op MP geplaatst, er zijn wel een aantal mensen die hebben een Video2000 systeem te koop maar met een ander typenummer en ik weet niet of dat een probleem is.

ikke

Berichten: 37643
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Oude videosystemen (video2000) wie heeft er verstand van

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:21

Nee, je kunt gewoon elke video 2000 gebruiken, werkt altijd (mits apparaat in orde ) Ik heb uitgebreide technische dokumentatie en schema's liggen van enkele types, maar zoals gezegt niet hier. Mijn ouders wonen 120km verderop en ik ben op dit moment niet in staat om daarheen te gaan.