Ipod Nano

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
me_meisiej

Berichten: 921
Geregistreerd: 01-03-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 19:16

Sooff schreef:
Alleen volgens mij bestaan er nog geen hoesjes voor die nieuwste Nano? Een vriendin van me zocht er een en in de Apple Store zeiden ze dat er nog niks voor de Nano te koop is..


oke dat zou best kunnen, maar nou was ik laatst bij een vriendin thuis, zij heeft de 1ste generatie en haar zusje de 2e generatie ipod nano, nou paste het hoesje van de 1ste generatie gewoon perfect om de 2e! misschien komen er geen nieuwe hoesjes omdat ze gewoon passen?

me_meisiej

Berichten: 921
Geregistreerd: 01-03-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 19:42

Heb me ipod, Haha!
nog een vraagje, is het waar dat je ipod snel vast loopt als je er fotos op zet? ik wil er wel graag fotos op zetten maar weet niet of dat een goed idee is.

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:56

Nee, want de oordopjespoort zit op een andere plaats dan bij die oude Nano, dus met veel hoesjes kom je dan in de problemen..

NieneWiep

Berichten: 6733
Geregistreerd: 15-01-06

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:37

Sooff schreef:
Nee, want de oordopjespoort zit op een andere plaats dan bij die oude Nano, dus met veel hoesjes kom je dan in de problemen..

Hij zit precies op dezelfde plek bij mij?
Oude hoesjes zijn ietsje te groot, maar passen verder prima.
Alleen het hold knopje zit op een iets andere plek, daarmee moet je even priegelen.

Loje
Berichten: 824
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:58

ik heb dat probleem dus ook. Ik wil zo'n zacht plastic hoesje. heb zondag een blauwe nano 2e generatie gekregen, maar volgens mijn moeder zei de man in de mediamarkt dat daar nog niet van zulke hoesjes voor bestaan. Nou geloof ik dit niet want ze staan ook al op de apple site, de vraag is alleen waar je die dingen kan kopen. Ik wil zo'n wittige, beetje wit/doorzichtig. Is wel het moois op een felblauwe ipod. Haha!

me_meisiej

Berichten: 921
Geregistreerd: 01-03-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 15:53

@ loje. Die ipod heb ik ook Haha! haha ben er helemaal blij mee, heeft echt een super mooie kleur he!

EkmiC
Berichten: 882
Geregistreerd: 23-11-03

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:59

ik heb ook een Ipod nano, maar vind het een beetje irritant met de nummers erop zetten, en al die groepen maken. Heeft iemand tips? of kan iemand makkelijk uitleggen wat het makkelijkst is?

Anoniem

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:49

Gewoon iTunes downloaden, dan hoef je alleen je iPod in je computer te steken en hij werkt zichzelf bij. Je hoeft dus niets te verslepen of aan te maken ofzo, alles gaat gewoon vanzelf Knipoog

Loje
Berichten: 824
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:32

Ja gewoon alle nummers die je in itunes zet worden vanzelf op je ipod gezet wanneer je m in de computer stopt. Ook alles wat je eraf haalt zegmaar.
@ me_meisiej I LOVE IT!! Knipoog

NiNa_14
Berichten: 2297
Geregistreerd: 11-03-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:37

ik heb de oude maar jongen die ik ken heeft de rode nieuwe, ik vind de kleu rood in het egt HEEEL erg mooi. kan het je zeker aanraden Lachen

NieneWiep

Berichten: 6733
Geregistreerd: 15-01-06

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:07

Loje schreef:
Ja gewoon alle nummers die je in itunes zet worden vanzelf op je ipod gezet wanneer je m in de computer stopt. Ook alles wat je eraf haalt zegmaar.
@ me_meisiej I LOVE IT!! Knipoog

Dat hoeft niet persé, je kunt het ook zelf instellen. Lachen

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:44

me_meisiej schreef:
Ik wil graag een ipod nano kopen, maar heb voor jullie een paar vragen;

ben je er tevreden over?
Ja zeer tevreden.
en gaan ze snel kapot/krassen e.d.
Kapot niet, van de oude nano [met de spiegelachterkant] krast de achterkant wel heel vlug.
houd de batterij het echt ongeveer 24 uur uit?
Als je de ipod aan één stuk door aan laat staan en alle liedjes uit laat spelen haalt hij de 24 uur wel ja. Als je hem constant uitzet en weer aanzet, vaak nieuwe liedjes opzet etc. gaat het veel sneller.

en heeft iemand de rode ipod nano? is het een mooie
kleur rood in het echt?

alvast bedankt Haha!

EkmiC
Berichten: 882
Geregistreerd: 23-11-03

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:37

NieneWiep schreef:
Loje schreef:
Ja gewoon alle nummers die je in itunes zet worden vanzelf op je ipod gezet wanneer je m in de computer stopt. Ook alles wat je eraf haalt zegmaar.
@ me_meisiej I LOVE IT!! Knipoog

Dat hoeft niet persé, je kunt het ook zelf instellen. Lachen


ja precies, en ik wil ze wel gewoon in groepen indelen, zoals ze op mijn computer staan, maar als ik ze in Itunes zet, dan komen ze allemaal door elkaar te staan Verward

M_hOrse

Berichten: 682
Geregistreerd: 24-12-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:39

me_meisiej schreef:
Ik wil graag een ipod nano kopen, maar heb voor jullie een paar vragen;

ben je er tevreden over? Ik WAS er tevreden over.
en gaan ze snel kapot/krassen e.d. Na een half uurtje in mijn tas - met hoesje - stuk
houd de batterij het echt ongeveer 24 uur uit? Hmm...Ja..
en heeft iemand de rode ipod nano? is het een mooie
kleur rood in het echt?

alvast bedankt Haha!

me_meisiej

Berichten: 921
Geregistreerd: 01-03-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 15:46

Haha! bedankt allemaal, heb hem nu 3 dagen en ben er hèel erg tevreden over. de batterij houd het heel erg lang vol, en mooi geluid! en de kleur blauw! Lovers geweldig.

Anoniem

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:42

Ohja ik heb nog een vraagje over iTunes! Hoe kan je liedjes uit je iTunes verwijderen zonder dat ze van je iPod verwijdert worden? Mijn computer raakt namelijk een beetje vol. Maar steeds als ik op delete druk bij een liedje krijg ik een waarschuwing dat deze dan ook uit mijn iPod zal worden gehaald!

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:16

Ik wil er ook een kopen, maar hoe kan je zien of het de 1e of 2e generatie is(wil hem van marktplaats kopen) en zelf ophalen natuurlijk. Mijn zen micro heeft he begeven, hij was eerst van mijn brier, die hem nooit gebruikte. en ik had hem een week en het contactje waar je de oordopjes in doet gaan kapot, Kan hem niet meer laten maken. Scheve mond

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:20

Ik heb de Ipod Nano Look (je kan er dezelfde dingen mee Knipoog) nu zo'n 3 weken, en ik weet nog steeds niet hoe ik er filmpjes op moet zetten..Is er iemand hier die dit voor mij uitgebreid wilt uitleggen? Stuur PB Knipoog Alvast bedankt!

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 20:32


Lest

Berichten: 1905
Geregistreerd: 10-05-04

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 21:05

ben je er tevreden over?
jep Haha!
en gaan ze snel kapot/krassen e.d.
uhmm ik heb hem al drie keer op de grond laten kletteren (schaam schaam) maar hij leeft nogsteeds :d. Hij mist wel een stukje van een hoekje, maar dat is dus wel mijn eigen schuld. Als je je I-pod onbeschermd bij b.v. je sleutels in je zak doet komen er ook meer krasje op, het hangt er dus vanaf hoe je er mee omgaat Knipoog

houd de batterij het echt ongeveer 24 uur uit?
nee ik weet niet precies hoeveel wel Knipoog


ffe een vraagje voor de ipod goeroes (volgens mij is de vraag ook al eerder langs gekomen). Kun je verschillende mappen maken die ook op je ipod verschillend zijn? Zodat ik b.v. een map heb voor als ik ga joggen en een map voor als ik in de trein zit?

NieneWiep

Berichten: 6733
Geregistreerd: 15-01-06

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 21:10

Lest schreef:
ffe een vraagje voor de ipod goeroes (volgens mij is de vraag ook al eerder langs gekomen). Kun je verschillende mappen maken die ook op je ipod verschillend zijn? Zodat ik b.v. een map heb voor als ik ga joggen en een map voor als ik in de trein zit?

Jep. Lachen Je hebt zeg maar de 'On the go' afspeellijsten, daar kun je meerdere van maken en indelen. Lachen

Edit; als je een liedje luisterd en je houd de selectknop ingedrukt dan komt dat liedje vanzelf in een afspeellijst te staan.

me_meisiej

Berichten: 921
Geregistreerd: 01-03-05

Re: Ipod Nano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 23:08

is het handig om je ipod de eerste x helemaal leeg te laten lopen? mijn batterij houd het wel èrg lang vol, haha, heb hem nu zins vorige week maandag, elke dag luister ik vet veel muziek en doe er spelletjes op enzo. (je kent het wel, hij is nieuw, alles leuk Haha! ) en de batterij is nu nog steeds voor de helft vol. maar omdat ik er nieuwe liedjes op wou zetten, en dan sluit ik hem aan op de computer en laad hij weer op. maakt dat niet uit of...?