Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 13:45

Ik heb vorige week voor mn verjaardag een mp3speler gekregen Hyper!: de Packard Bell Funkey met 1gb opslagruimte. Nou heb ik er met Windows Media Player een heleboel liedjes opgezet, maar als ik de mp3 speler gebruik, dan speelt ie maar een stuk of 6 liedjes. Terwijl als ik de mp3 in mn computer steek, de computer aangeeft dat er veel meer erop staan..? Verward

Heeft iemand enig idee hoe dat kan? En hoe zorg ik ervoor dat de mp3 ook de andere liedjes afspeelt? Blond

Sorry als het domme vragen zijn, maar ik heb deze mp3 speler pas, dus ik heb er nog niet heel veel verstand van Bloos

Vesper

Berichten: 5111
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 14:19

Ooohw dat had ik ook. Ik kon alleen maar mp3-bestanden erop zetten, en geen windows-media (oid?) bestanden erop. En volgens mij kun je als je op het liedje klikt met je rechtermuisknop, bij eigenschappen kijken wat voor bestand het is.

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 14:34

Ow.. maar dat zou dus betekenen dat als ik cd's brand en op mn laptop zet, ik deze muziekbestanden niet op mn mp3 kan zetten?

Vesper

Berichten: 5111
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 14:47

Dat had ik iig wel. Misschien is het ook iets anders hoor, misschien kun je even terug gaan naar waar je hem vandaan hebt? (Of van wie je hem hebt gehad)

cp112

Berichten: 14749
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 14:52

jou mp3 speler kan dus geen wma bestanden afspelen (staat als het goed is ook in de handleiding oid)

als je een cd ript dan is het inderdaad een wma bestand. of je moet er een ander programma voor gebruiken, dus geen windows media player maar een speciaal rip programma, dan zijn het wel mp3 bestanden (als het goed is Rolleyes) doet ie bij ons in ieder geval wel Tong uitsteken
wij hebben: mp3 maker 2003 en music studio 2004 beide van Magix

Vesper

Berichten: 5111
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 14:54

Ooohja, dat bedoelde ik. Wma-bestanden. Kon niet op het goede woord komen Scheve mond

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 14:58

Chantal, zijn die programma's gratis te downloaden? Want de meeste bestanden bij Media Player zijn idd wma-bestanden..

cp112

Berichten: 14749
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 15:01

geen idee of die gratis te downloaden zijn, wij hebben het origineel gekocht.
even googlen Knipoog

maar staat er niks over in de handleiding dan? soms kan het zijn dat je een paar instellingen van de mp3 zelf moet veranderen.

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 15:03

De handleiding is helaas echt minimaal en vertelt alleen hoe je muziek erop moet zetten (heb ik me netjes aan gehouden) en hoe dat ding aan en uitgaat..
Het stomme is dat mijn computer aangeeft dat wel alle nummers op de mp3 staan, maar de mp3 alleen de eerste zes nummers speelt en daarna weer begint bij het eerste nummer..

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 15:11

Heel fijn, nou heb ik alle nummers automatisch gesynchroniseerd, herkent ie nu alleen nog maar de twee nummers die in de fabriek er standaard op worden gezet.. aargh!!

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 17:25

Ik heb de handleiding nog eens opnieuw gelezen en er staat dat het een mp3/wma-speler is... dus dan zouden wma-bestanden eigenlijk geen probleem mogen zijn.. Maar wat het probleem dan wél is? Ik weet het nog steeds niet. Verdrietig

cp112

Berichten: 14749
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 17:29

ja dan weet ik het ook niet..
mijn mp3 speelt wel gewoon de nummer als ze geript zijn (door windows media-player)
anders even de site van packard-bell opzoeken en kijken of je kunt mailen naar de help-desk Knipoog

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 17:39

Ja, denk dat ik dat anders maar even doe. Thanks! Lachen

_Michelle__

Berichten: 3980
Geregistreerd: 06-04-05

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 19:13

Ik weet het ook niet. Ik heb dat als ik een MP3 cd brand en ik die in mijn DVD speler doe om hem te beluisteren dat er ineens een hoop nummers niet opstaan, terwijl het wel echt MP3 bestanden zijn.

Ilsiie

Berichten: 8225
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:09

jesse_rulez schreef:
Ow.. maar dat zou dus betekenen dat als ik cd's brand en op mn laptop zet, ik deze muziekbestanden niet op mn mp3 kan zetten?


heb niet alles gelezen btw *LOL*

maar dan heb je converter nodig, use google to find Lachen

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Probleem: muziek op mp3-speler zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 23:18

Haha, Ilse, bedankt voor de tip, maar ik las in de handleiding dat de mp3 speler ook wma-bestanden afspeelt! Lachen

Heb net voor de 100ste keer geprobeerd de mp3-speler aan de praat te krijgen en de aanhouder wint... hij doet het ein-de-lijk!

Thanks voor de tips! Er kan nu een slotje op het topic. Lachen