Laptops

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Re: Laptops

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 06:45

Prrrr schreef:
Miss_Blimm schreef:
Heb zelf dus een Acer, 5610Z. Werkt erg fijn. Maar zou je idd niet een Mac willen voor je school?? Ik merkte in mijn studeertijd (ooooit ook Grafisch Lyceum gedaan, 3.5 jaar) dat het vrij vervelend was om steeds alles om te zetten, van gewone pc naar mac. Toenertijd werkte veel bedrijven en mijn school met de mac.


Dat overzetten van Mac naar PC is geen enkel probleem meer - je kunt projecten gewoon meenemen, het enige waar je rekening mee moet houden is hardware codecs. Maar daar kan je vrij gemakkelijk omheen werken.

Je moet gewoon gaan voor wat jou het beste uitkomt. De specificaties die je gaf zijn RUIM voldoende om Photoshop e.d. mee te draaien.


Oké, bedankt Ja Ik denk dat ik binnenkort maar even naar Paradigit toega.

MrICW

Berichten: 688
Geregistreerd: 15-04-05
Woonplaats: Krommenie

Re: Laptops

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:47

xMendy schreef:
@ MrICW: Thanks Ja Ik heb me alleen laten vertellen dat Dell notebooks (eigenlijk alle computers van Dell) niet te vertrouwen zijn, en snel erg heet worden (en zelfs de hens in kunnen gaan). Hetzelfde voor de HP's en laptops van Packard Bell.


ik heb zelf een dell d610 en deze wordt dus echt niet warm.
ik heb er ook nog nooit problemen of defecten aan gehad.
verder alles zit er op (ir, bt, dvd rw, resolutie 1400 x 1050, Ati radeon 64mb, 1gb ddr, 40 gb, 1,73 GHz)
ik heb een 14" juist omdat ik hem op schoot (houd veel onderweg).
heb 3 weken een 13" macbook gehad maar als iets heet wordt is die het wel.

packard bell kan ik je afraden net als fujitsu siemens veel slechte verhalen over.
hp heb ik nog nooit iets slechts van gehoord hooguit dat hun site rete langzaam
is maar degelijke laptops

Elinee

Berichten: 1182
Geregistreerd: 11-11-06

Re: Laptops

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:49

ik heb het hélémaal gehad met laptops.
stomme dingen ALTIJD kapot.

Anoniem

Re: Laptops

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:09

Dell schijnt juist heel goed te zijn Knipoog Over Packard & Bell hoor ik ook goede verhalen. HP & Acer ook.

Fujitsu Siemens kan ik uit eigen hand vertellen dat het poedersuiker is Haha! Prijs van mijne is in 5 maanden tijd met 700 euro gedaald Clown Ik baal dus als een stekker, want ik heb de volle 1300 ervoor betaald Bloos! Opleiding moet eens vaker wat aanraden. Ik zou als ik nu een nieuwe moet kopen voor een mac gaan Lachen

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Laptops

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:01

__Artje__ schreef:
Dell schijnt juist heel goed te zijn Knipoog Over Packard & Bell hoor ik ook goede verhalen. HP & Acer ook.

Fujitsu Siemens kan ik uit eigen hand vertellen dat het poedersuiker is Haha! Prijs van mijne is in 5 maanden tijd met 700 euro gedaald Clown Ik baal dus als een stekker, want ik heb de volle 1300 ervoor betaald Bloos! Opleiding moet eens vaker wat aanraden. Ik zou als ik nu een nieuwe moet kopen voor een mac gaan Lachen


En ik heb geen problemen met mijn Fujitsu Siemens.

Ik ben echt blij met die van mij en hij heeft tot nu toe na 2 jaar nog geen rare kuren verstoond Haha!

Anoniem

Re: Laptops

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:53

Olympia schreef:
__Artje__ schreef:
Dell schijnt juist heel goed te zijn Knipoog Over Packard & Bell hoor ik ook goede verhalen. HP & Acer ook.

Fujitsu Siemens kan ik uit eigen hand vertellen dat het poedersuiker is Haha! Prijs van mijne is in 5 maanden tijd met 700 euro gedaald Clown Ik baal dus als een stekker, want ik heb de volle 1300 ervoor betaald Bloos! Opleiding moet eens vaker wat aanraden. Ik zou als ik nu een nieuwe moet kopen voor een mac gaan Lachen


En ik heb geen problemen met mijn Fujitsu Siemens.

Ik ben echt blij met die van mij en hij heeft tot nu toe na 2 jaar nog geen rare kuren verstoond Haha!


Dan heb jij één van de weinigen die het wel doen Haha!

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Laptops

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:58

Ik heb gewoon een goede *LOL*

Anoniem

Re: Laptops

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:01

Niet lachen Brig *LOL*
Kan ik er wat aan doen dat de Pi1536 Amilo niet zo best is Clown

Nee, even terug ontopic dan maar Tong uitsteken
De Amilo PI1536 zal ik ten zeerste afraden Lachen Hij mag dan nu wel goedkoop zijn en veel goede inhoud hebben, het is één brok ellende. Meerdere reparaties al gehad, één iemand die ik ken met deze laptop heeft zijn zesde scherm inmiddels erop zitten.