Welke (windows) Vista?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hackie

Berichten: 4453
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Bonaire

Welke (windows) Vista?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 13:21

Hooi, ik krijg vandaag mijn nieuwe laptop, en daar komt Vista op, maar wat is het verstandigste om erop te zetten ik zag dat er wel 3/4 verschillende vista's waren Lachen ? En wat is jouw ervaring met Vista?

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Welke (windows) Vista?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:41

Geef mij maar good old XP... Als je een hoop games hebt voor XP kan je die niet gebruiken voor Vista! Ik had bijvoorbeeld Sonic Heroes voor XP, nou... voor Vista kon ik het wel SCHUDDEN: 'Sonic Heroes werkt niet meer', zag ik dan in beeld.

Hád de ULTIMATE editie.

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: Welke (windows) Vista?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:53

Ik heb geen idee welke variant van vista ik heb, maar ik weet wel dat het even wennen is om te gebruiken. Als je er eenmaal aan gewent bent werkt hij wel super. Ja, sommige dingen zijn er nog niet van vista, maar dat zal snel genoeg ook wel komen. Lachen

lejo

Berichten: 1806
Geregistreerd: 31-05-06

Re: Welke (windows) Vista?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:58

tja sommige dingen werken niet maar over een poosje gaat dat andersom werken, draaien dingen alleen nog maar als je vista hebt, zo is dat altijd met een nieuwe windows.
Ik heb de meest uitgebreide, deze neemt ook wel meteen de meeste schijfruimte in beslag, dat is het geen waar je rekening mee dient te houden.
Uitgebreider is meer snufjes, maar veel ruimte
Eenvoudiger is minder snufjes, maar als je kleine schijfruimte hebt wel beter.
Ik geloof ook dat de uitgebreidere meer van je intern geheugen vraagt dus als bijvoorbeeld veel filmpjes ed op internet kijkt zou ik voor een beperktere versie gaan.
Waar ligt je voorkeur is de vraag.

Anoniem

Re: Welke (windows) Vista?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 21:39

Zit er standaard Vista op je laptop of nog XP? Want dan zou ik nog even XP houden tot Service Pack 1 van Vista er is, ergens deze zomer Knipoog Die is betrouwbaarder dan de huidige Vista's Lachen