het trojaanse paard!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
coco84
Berichten: 577
Geregistreerd: 19-12-06
Woonplaats: Buurt van Arhnem

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:21

Ik til nu mijn computer op en loop naar het raam wordt gek van dat ding :S

Achterom
Berichten: 23071
Geregistreerd: 28-09-04

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:22

Als je windows xp hebt kun je eventueel ook systeemherstel doen, als een soort van laatste redmiddel en dus alles terugbrengen in de staat van voor dat je het virus had.

vicksytje

Berichten: 1353
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: belgie

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 12:53

ah , ik moest juist msn opnieuw instaleren , jullie hebben er zoveel mizerie mee Bloos , maar mijn virusscan had het onmiddelijk gevonden en verwijderd ..

thorretje

Berichten: 780
Geregistreerd: 11-10-05
Woonplaats: Overdinkel

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:57

Wendy schreef:
Als je windows xp hebt kun je eventueel ook systeemherstel doen, als een soort van laatste redmiddel en dus alles terugbrengen in de staat van voor dat je het virus had.


Vooropgesteld dat je systeemherstel niet hebt uitgeschakeld, zoals bij mij het geval is.
'k heb 'm overigens niet gehad. Open namelijk geen links in MSN én heb een hele goeie virusscanner.

Storm

Berichten: 20875
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 08:28

ik heb het virus ook en nu krijg ik steeds vervelende pop-ups, gekkk word ik ervan! ik krijg iedere dag de melding dat er trojaanse paarden gevonden en verwijderd zijn en ik heb AVG en hitmanpro2 er al overheen laten gaan.
Heeft iemand nog ideeen?
Nog een vraagje, als ik systeemherstel doe, raak ik dan ook mijn foto's kwijt die ik erop heb gezet?
Bedankt voor de antwoorden!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 10:32

Ik heb precies hetzelfde als jou Ja Maar ik krijg het maar niet weg... baal er echt van. Waarom ben ik nou weer zo stom geweest om op die link te klikken Nagelbijten / Gniffelen

Edding3000
Berichten: 413
Geregistreerd: 21-12-05
Woonplaats: Nieuw Vossemeer

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 16:17

Goldie schreef:
Ik heb precies hetzelfde als jou Ja Maar ik krijg het maar niet weg... baal er echt van. Waarom ben ik nou weer zo stom geweest om op die link te klikken Nagelbijten / Gniffelen

eerst even vragen wat het is he Knipoog. zeker als je niet al met ze aan het praten bent en er ineens ene link verschijnt.

lonniejj

Berichten: 2907
Geregistreerd: 23-03-06

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 16:21

Storm76 schreef:
ik heb het virus ook en nu krijg ik steeds vervelende pop-ups, gekkk word ik ervan! ik krijg iedere dag de melding dat er trojaanse paarden gevonden en verwijderd zijn en ik heb AVG en hitmanpro2 er al overheen laten gaan.
Heeft iemand nog ideeen?
Nog een vraagje, als ik systeemherstel doe, raak ik dan ook mijn foto's kwijt die ik erop heb gezet?
Bedankt voor de antwoorden!

nee je raakt je foto's dan niet kwijt, tenminste was bij mij niet zo Knipoog

Nibbit

Berichten: 10428
Geregistreerd: 03-06-05

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:30

Hoe doe je een systeemherstel?
Mijn virusscanner komt er nl ook niet uit..

Anoniem

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:46

Dat van ben jij dit op deze foto is geen trojaans paard Knipoog
Een trojaans paard is een virus wat onopgemerkt op je pc zit en langzaam maar zeker al je bestanden en stuurprogramma's naar de mallemoer helpt.

Dat van Ben jij dit op deze foto is meer een geintje van de makers van toen. Het is alleen hoogirritant op msn, maar richt verder geen schade aan. Alleen is het lastig te verwijderen.

Allejandro
Berichten: 18541
Geregistreerd: 21-09-03

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:50

Wendy schreef:
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor Clown
Het probleem met deze is dat ik die via msn kreeg van iemand met wie ik wel vaker foto's uitwissel...

Ik kreeg hem ook maar moest dan toch echt een bestand downloaden dat doe ik zoiezo niet!
Krijg hem nu veel vaker maar heb er gelukkig geen last van Sigaar

stalnijmegen

Berichten: 4562
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: schijnbaar niet verweg genoeg van het gezeur

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:54

ik kreeg hem vrijdag via msn.. ik dacht, hoe komt diegene nou met een foto van mij, toen ik wilde antwoorden was ze offline, kwam weer online en weer offline.. ok dacht ik, foute soep..
gelukkig heb ik die link dus NIET aan geklikt

Achterom
Berichten: 23071
Geregistreerd: 28-09-04

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:07

__Artje__ schreef:
Dat van ben jij dit op deze foto is geen trojaans paard Knipoog
Een trojaans paard is een virus wat onopgemerkt op je pc zit en langzaam maar zeker al je bestanden en stuurprogramma's naar de mallemoer helpt.

Dat van Ben jij dit op deze foto is meer een geintje van de makers van toen. Het is alleen hoogirritant op msn, maar richt verder geen schade aan. Alleen is het lastig te verwijderen.

Gelukkig heb ik niet al te veel verstand van welk virus wat is... maar volgens mijn virusscanner en housecall was dit toch echt een trojaans paard.

Anoniem

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:12

Virusscanners noemen al snel een virus een TP Knipoog Maar negen van de tien keer is het niet zo. Mijn printer werd eerst ook voor een TP aangezien Ja

Storm

Berichten: 20875
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:25

ik heb het eraf gekregen, of het nou een trojaans paard was of niet, ik werd er knettergekkk van.
ik heb een linkje gekregen via iemand en dat heb ik uitgevoerd, en toen was alles weer goed!

ik zal uitleggen hoe het werkt (bij mij werkte het super)

Download VundoFix.exe en plaats het op je bureaublad.
Dubbelklik VundoFix.6.5.0 op de site om het programma te starten.
Klik op de knop Scan for Vundo.
Als de scan klaar is, klik je op de knop "Remove Vundo".
Er wordt gevraagd of je de bestanden wil verwijderen. Klik op "YES".
Nadat je op de "YES" hebt geklikt, zullen de icoontjes op je bureaublad verdwijnen.
Je krijgt een melding dat je PC zal afsluiten. Klik op "OK".
Start je pc opnieuw.

Note: Het is mogelijk dat vundofix een bestand gevonden heeft dat niet kon verwijderd worden.
In dit geval zal VundoFix na het heropstarten van je pc nog eens opstarten. Dan moet je de instructies van hierboven nog eens uitvoeren vanaf: "Klik op de knop "Scan for Vundo".

thorretje

Berichten: 780
Geregistreerd: 11-10-05
Woonplaats: Overdinkel

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 23:15


Mirte_

Berichten: 1820
Geregistreerd: 18-06-06
Woonplaats: Aan de Zeeuwse kust.

Re: het trojaanse paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:13

bij mij staat er:
zie mij nou debiel op de foto staan *link*

ik heb er op geklikt en het stuurt alles rond... de oplossing hierboven werkt ook niet en msn opnieuw instaleren ook niet Nagelbijten / Gniffelen
Systeemherstel ga ik zo proberen dan maar Scheve mond