Laptop rugzak

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 23:34

Misschien niet het goede subforum, maar dan moet ie maar verplaatst worden.
Wie heeft er ervaringen met rugzakken voor laptops? Ik wil namelijk een rugzak voor mijn nieuwe (toekomstige, want ik moet een nieuwe voor school) laptop, omdat zo'n schoudertas niet werkt voor mij.
En ik vroeg me af of jullie ervaring met rugzakken voor laptops hebben of misschien kennissen ofzo.
Alvast bedankt Lachen

Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 01:12

Ik wil d'r ook een, want die schoudertassen zuigen. Maar heb een laptop met een beeld van 17"wide en dan is het ineens moeilijk en stuk duurder allemaal Clown

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:54

Ik ben bekend met de laptoprugtassen van Eastpak en die bevallen prima. Dat wij er 1 kochten, waren ze nog niet geschikt voor de brede laptops (15.4), maar momenteel volgens mij wel.

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 11:07

Ik wist niet eens dat Eastpak laptoprugzakken hadden Haha! Hahaha... Heb even gekeken.
Heb ook gekeken op www.laptopsupply.nl
Veel mooie dingen gezien. Wel ook duur, maar aan de andere kant denk ik dan: het gaat wel om het beschermen van een ding van meer dan 1000 euro. Vind zelf de urbain hardpack van axio wel gaaf. http://www.laptopsupply.nl/index.php?pa ... sub7&size=
Met zoiets heb ik (misschien schijngedachten, maargoed) wel meer het idee dat mijn laptop beter beschermd zal zijn, in de trein etc. (klik op het vergrootglas voor meer foto's)

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:11

Ze zien er inderdaad wel goed uit. Ik vraag me alleen af hoeveel spullen je er nog bij kunt doen qua inhoud?

shabbay

Berichten: 1859
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: zwolle

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:12

crumpler. mijn vriend heeft er 1 voor zn 17inch vaio. heel goed ding zitten op 180 euro dacht ik.

tanya89

Berichten: 3092
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:13

Ik wil er ook nog een aanschaffen en dus lees ik even mee...

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 11:14

Siempie schreef:
Ze zien er inderdaad wel goed uit. Ik vraag me alleen af hoeveel spullen je er nog bij kunt doen qua inhoud?

Volgens mij valt dat best mee, als je de plaatjes ziet.


Crumpler staat trouwens ook op die site. Ook een eventuele optie. Is ie niet lomp in het echt?

gamblerlover
Berichten: 443
Geregistreerd: 08-01-06

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:56

Ik heb ook een laptop tasvan het merk Gravis, gebruik hem nu zo'n drie jaar en ziet er nog uit als nieuw.
Ze bieden aardig wat verschillende tassen aan van super kwaliteit!

shabbay

Berichten: 1859
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: zwolle

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:27

crumpler is niet lomp maar model 'the belly' is wel groot maar wat wil je met een 17 inch wide screen en je ook nog andere dingen mee wilt nemen? Lachen Je hebt ze ook kleiner natuurlijk het ligt geheel aan je maat laptop. Verder is de stof waterafstotend en zit er een hele lange garantie op. In betere tassenzaken en fotografiezaken kun je ze wel vinden.

Anoniem

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:42

Ik heb gewoon een schoudertas van Eastpak en mijn rugtas van eastpak. En mijn laptop dan in een laptopetui en dat gaat prima Haha!
Ook ik gebruik mijn laptop voor school, en aangezien ik elke keer naar Rotterdam moet en dan ook de stad nog inga regelmatig met die tas, wilde ik een onopvallende. En wat is er onopvallender dan een gewone eastpak tas waar het net lijkt of er gewoon schoolboeken inzitten Vork

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 22:33

__Artje__ schreef:
Ik heb gewoon een schoudertas van Eastpak en mijn rugtas van eastpak. En mijn laptop dan in een laptopetui en dat gaat prima Haha!
Ook ik gebruik mijn laptop voor school, en aangezien ik elke keer naar Rotterdam moet en dan ook de stad nog inga regelmatig met die tas, wilde ik een onopvallende. En wat is er onopvallender dan een gewone eastpak tas waar het net lijkt of er gewoon schoolboeken inzitten Vork

Dat heb ik ook overwogen. En misschien begin ik daar wel gewoon mee. Maar dan wel een hardcover sleeve van Axio. Daar zit ie echt super in, zag ik. Echt zo'n schuimrubber laag, dus ook beetje stootbestendig.
Foto: http://www.laptopsupply.nl/plaatje.php?id=1941

Trouwens, super al die reacties. Ik kom ineens ook merknamen tegen waarvan ik niet wist dat daar ook laptoptassen van zijn (geen resultaat bij google dus).

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Re: Laptop rugzak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:10

Ik heb ook een laptop rugtas van Eastpak(deze) en bevalt prima. Het is misschien niet zo'n hele kleine tas(ik verdwijn er net niet achter Clown, maar was al beter dan de tas waar mn ouders mee kwamen), maar wel degelijk en de tas zelf is niet zo heel zwaar.