Welke kan niet kiezen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 11:08


Thirsa_

Berichten: 5111
Geregistreerd: 06-07-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:11

Ik zou voor de Samsung gaan, omdat ik dat wel fijne telefoontjes vind. (en ik vind 'm ook mooier Knipoog )

Xx_Marleen
Berichten: 357
Geregistreerd: 07-07-05

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:13

Ik vind de eerste mooier. Maar op de tweede zitten veel meer mogelijkheden zoals; bluetooth, mp3 beltonen. Als ik jou wwas zou ik even uitzoeken welke provider goedkoper is. Want bij de eerste telefoon zit KPN bij de tweede telefoon zit Telfort. Succes ermee. Knipoog

Emori

Berichten: 13129
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:13

Sagem heeft veel meer intern geheugen, bluetooth etc
weet niet wat je allemaal met de telefoon wil?
veel foto's, muziekjes, filmpjes etc er op
of alleen smsen/bellen ?

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:14

Ik zou voor de Sagem gaan (maar dan puur omdat we 2 sagems gehad hebben, goed spul en al 3/4 samsungs wat telkens rommel bleek te zijn Lachen )

Mistie
Berichten: 977
Geregistreerd: 17-03-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:16

Ik zou voor de Sagem gaan. Veel meer mogelijkheden, en een goedkoper netwerk. Met telfort sms je voor €0.08 per sms. Bellen weet ik zo niet.

Ik bel zelf ook met telfort, en als je geen bereik hebt, schakelt 'ie automatisch over op het KPN-netwerk.

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 11:18

Oke dan nou dan is de keuze makkelijk gemaakt!
De sagem.. ook indd met de vele opties enz..

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:41

-> TV

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:48

Ik zou voor de Samsung gaan, goede ervaringen mee en fijne telefoons (+goede service!) En persoonlijk zou ik liever KPN kiezen dan Telfort + meer beltegoed bij KPN...

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:53

Hetja schreef:
Ik zou voor de Samsung gaan, goede ervaringen mee en fijne telefoons (+goede service!) En persoonlijk zou ik liever KPN kiezen dan Telfort + meer beltegoed bij KPN...


Mag ik eventjes reageren op die goede service? Mijn broertje heeft nu bijna een jaar een samsung, weet niet juist welk type, doet er in principe ook niet toe, 't is er eentje met camera allesinds. Opeens kon hij geen berichten meer versturen of bellen e.d., altijd soort error (nee, zn beltegoed was niet op) en is zijn batterij DAGELIJKS plat. We doen het ding binnen aangezien het nog onder garantie was, krijgen het 2 weken later terug met 'we vonden niks dus hebben er niks aan gedaan, batterij is niks mis mee' terwijl dat ding nog steeds niks doet en de batterij nog altijd na een dag plat is.. Hoezo kunnen ze dan niks vinden?? Knipoog

Edit: en dan nog mijn eigen ervaring met samsung:
vervelende geluiden die met geen mogelijkheid af te zetten waren en bij elk ding dat je deed afging, gsmnummers die opeens "verdwenen" waren en gewoon onhandig vond ik em in gebruik qua menu. Lachen Zelfde verhaal voor mijn moeder (en die is dan niet zo handig met gsm's) + toch wel echt een (rot) slechte batterij. Ik kon ook geen gegevens van mijn gsm overzetten naar m'n simkaart, die optie stond er niet op, errrrg onhandig.

floorsil

Berichten: 2643
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:00

ik heb nu ook een samsung vind hem erg mooi maar heb nu ook wel wat probleemen ermee sins hij een jaar oud is maar vind die wel mooier. ik ken dat andere merk niet dus weet niet hoe die is.
maar zou miss ook wel voor de 2de gaan

Wietse_07
Berichten: 2134
Geregistreerd: 10-07-06

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:04

Ik zou voor de bovenste ( samsung) gaan , ik heb hem zelf ook en ben er wel tevreden over hoor!! als je er vragen over heb vraag dan maar hoor!!

Wietse_07
Berichten: 2134
Geregistreerd: 10-07-06

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:08

Oh ja bij die samsung krijg je KPN maar dat is echt heel duur!! Ik zou eerst gewoon het beltegoed opmaken wat je daar van gratis krijgt en daarna zou ik HI nemen, dan moet je ff naar de winkel gaan er daar naar vragen, dan moet naar een nummer bellen end an word het veranderd, bij mij was het gratis maar soms meot je er ook voor betalen, maar bij KPN kost 1 sms 23c ofzo en bij HI 9 dus...Tong uitsteken dat is nog al een verschil hea!

I_S_L

Berichten: 998
Geregistreerd: 15-11-06
Woonplaats: Nigtevecht

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:12

ik zou voor de 2de gaan. ik vind hem mooier en er zitten meer functies op! Knipoog

justahorse

Berichten: 3017
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Brabant

Re: Welke kan niet kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 00:50

Ik vind de 2e mooier naar de rest heb ik de gauwigheid nie gekeken