Mobiel in water.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosa_

Berichten: 3324
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Friesland

Mobiel in water.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 13:32

Ik weer met mijn domme, enorm blonde actie's.

Vanacht keek ik even op mijn mobiel hoe laat het was en legde hem weer terug op mijn kastje. Daar stond een glas water op en vraag niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar ik heb hem erin gelegd. Gewoon weer gaan liggen en toen hoorde ik wat rare geluiden, dacht dat het de hond was, dus ik het licht aan, zie ik mijn mobiel in het water liggen. Gelijk eruit gehaald en batterij eruit, sim-kaart eruit. Alles drooggemaakt en toen weer terug gedaan. Hij deed het weer en vandaag de hele dag ook, maar het geluid was wel een beetje maf. Alleen nu ineens begeeft hij het. Als ik hem aanzet doet hij het soms, maar hij zegt bijna elke keer dat mijn sim-kaart geplaatst moet worden, terwijl die er gewoon in zit. Is hij nog levend te krijgen of is mijn telefoon nu echt dood? Clown

maudy_89

Berichten: 1903
Geregistreerd: 24-01-07
Woonplaats: wessem

Re: Mobiel in water.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 13:34

hahaha ik moest echt hard lachen Tong uitsteken

gewoon open leggen, dus batt eruit enzo en zo laten drogen en afwachten en hopen dat hij het nog doet.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Mobiel in water.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 13:34

hmzzz, hij heeft het dus nog wel gedaan?
apart...
het meest voorkomende probleem in dit soort gevallen is kortsluiting..
mensen laten de onderdelen niet lang genoeg drogen, zetten hem weer in elkaar, zetten de telefoon aan, er komt weer stroom op en *boem* kortsluiting, dus dan doet hij niets meer...
misschien heeft er ergens toch een druppeltje gezeten?

Rosa_

Berichten: 3324
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Friesland

Re: Mobiel in water.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 13:40

Liezel1 schreef:
hmzzz, hij heeft het dus nog wel gedaan?
apart...
het meest voorkomende probleem in dit soort gevallen is kortsluiting..
mensen laten de onderdelen niet lang genoeg drogen, zetten hem weer in elkaar, zetten de telefoon aan, er komt weer stroom op en *boem* kortsluiting, dus dan doet hij niets meer...
misschien heeft er ergens toch een druppeltje gezeten?

Ja, dat zou inderdaad kunnen, maar waarom deed hij het dan wel? Lijkt me dat het dan gelijk fout gaat en hij heeft het vanaf vanacht 3 uur tot nu net gedaan..

Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: Mobiel in water.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:20

Ik zou hem voor de laatste poging nog een keertje uit elkaar halen, en dan echt één of meer dagen laten drogen.
Het kan zijn dat hij niet helemaal droog was, en dat het vocht in andere onderdeeltjes is gekropen.

Succes Haha!

eilleen333

Berichten: 12844
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Mobiel in water.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:22

Wat ook help is hem in de vriezer leggen. Tenminste, dat werkte bij mij :p .
Na een paar uur eruit halen en gewoon op kamertemperatuur laten opwarmen. Dan verdampt het water langzaam. Zo heb ik een telefoon weten te redden...

Stoeptegel

Berichten: 2564
Geregistreerd: 26-04-05
Woonplaats: Groningen

Re: Mobiel in water.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:09

Ja dat heb ik ook eens gehad. Ben gaan surfen met zwembroek aan en waar mn mobiel nog in de zak zat Tong uitsteken

Gelukkig deed hij het na 2 maanden weer, alleen was de accu wel heel snel leeg steeds.