Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 55 van de 498 [ 12445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 498  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

 
Profiel   

Apple, wat leuk! Ik houd van dat soort winkeltjes.

Judass je mag mij ook pb'en met dat leesschema. Dan kan beartown starten en kan de volgende (cruel prince?) Op 1 maart starteb voor degenen die dat willen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 18:28 



 
Profiel   

petitparis schreef
Benieuwd wat jij van Ten tiny breaths vind Quebelle. Denk niet dat wij vaak eenzelfde boek lezen, laat staan er hetzelfde van vinden :+

Hersenloos vermaak tot nu toe, imo wat overdreven maar leuk geschreven.
Spoiler:
Trent zal 1 van die dronken jongens in de auto zijn geweest, die dat ongeluk hebben veroorzaakt? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 18:38 



 
Profiel   

Goof schreef
Apple, wat leuk! Ik houd van dat soort winkeltjes.

Judass je mag mij ook pb'en met dat leesschema. Dan kan beartown starten en kan de volgende (cruel prince?) Op 1 maart starteb voor degenen die dat willen.


Is goed :). Ik ga het morgen even naar je sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 19:50 



 
Profiel   

Yasmine schreef
Pelikaan? Ooievaar toch? _O-


Een baby past in de bek van een pelikaan :P
In het boek wat ik nu lees doen pelikanen het. Maar gaat om piraten en pelikanen zitten bij water en ooievaars niet, logisch dus :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 20:35 



 
Profiel   

Ik heb net beartown (ebook) en educated (audio) gekocht. Ben benieuwd :) eerst nog even de andere twee boeken finishen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 21:14 



 
Profiel   

Net 1q84 uitgelezen! Het krijgt in ieder geval 4 sterren, maar verder moet ik nog even nadenken wat ik er precies van vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 22:10 



 
Profiel   

Djilna schreef
Yasmine schreef
Pelikaan? Ooievaar toch? _O-


Een baby past in de bek van een pelikaan :P
In het boek wat ik nu lees doen pelikanen het. Maar gaat om piraten en pelikanen zitten bij water en ooievaars niet, logisch dus :))

Whut _O- _O- ? Echt nog nooit gehoord hahahah

Ah, dat is lief van dat boekwinkeltje! Ik heb het weleens gehad bij zo'n kaaswinkeltje aan een boerderij. Had een paar hompen kaas "gekocht", maar kon dus niet pinnen. Mocht ik het overmaken als ik thuis was. Was helemaal verbaasd, wat een vertrouwen!

Ik heb vandaag de Bennie Griessel reeks van Deon Meyer binnen gehad en de standalone Koorts. Ze zijn zo mooi <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 23:02 



 
Profiel   

Heb je koorts al gelezen? Ik vond dat einde zoooo slecht terwijl het zo goed begon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 23:20 



 
Profiel   

Haha nee, kreeg ze vandaag binnen. Ik lees snel, maar niet zó snel _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 01:18 



 
Profiel   

Ja sommige kopen hier wel boeken die ze al gelezen heb denk ik? Was niet zeker :D

Soit boek begint goed gaat leuk en eindigt vreselijk imo := :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 01:20 



 
Profiel   

Hebben jullie eigenlijk goede tips voor audioboeken? Ik heb gek op een goed boek luisteren maar ik zet 8 van de 10 keer het boek weer uit omdat ik het niet lekker vind volgen. Vervelende stem, te veel namen waardoor je geen idee hebt over wie het gaat, rare geluiden zodat het meer een show lijkt dan een boek enz.

Het liefst fantasy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 10:47 



 
Profiel   

Ik heb Ten Tiny Breaths uit. Leuke tussendoor maar vond The Simple Wild veel beter. Plottwist had ik al zien aankomen en ik stoorde mij mateloos aan het feit dat een 20 jarige barkeept in een stripclub; dat mag helemaal niet in Amerika _O- Vond het ook wat té overdrama'd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 12:16 



 

Kana, ik luister nu The Shadow of the Fox van Julie Kagawa. Die vind ik leuk en goed te volgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 12:29 



 
Profiel   

Thanks! Ik ga het beluisteren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 12:41 



 
Profiel   

Ik weet niet of je ervan houdt, maar de audiobook van It van Stephen King is de beste die ik ooit geluisterd heb. Ingesproken door een acteur die het heel meeslepend en fantastisch goed vertelt. :j Hij duurt alleen wel 50 uur of zo :))

Oh, en ik hoorde dat de audiobook van Black Leopard, Red Wolf ook heel erg goed zou zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 13:55 



 
Profiel   

poes schreef
Ja sommige kopen hier wel boeken die ze al gelezen heb denk ik? Was niet zeker :D

Soit boek begint goed gaat leuk en eindigt vreselijk imo := :D

Ach, bedoelde je ‘m zo, haha! Ja, had ook gekund _O-. Maar nee, heb nog niks van Deon Meyer gelezen, ben dus érg benieuwd :D.

Net viel ook On the Come Up van Angie Thomas op de mat, dus mn lazy dagje morgen is alvast goed besteed _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 14:08 



 

Yasmine schreef
Ik weet niet of je ervan houdt, maar de audiobook van It van Stephen King is de beste die ik ooit geluisterd heb. Ingesproken door een acteur die het heel meeslepend en fantastisch goed vertelt. :j Hij duurt alleen wel 50 uur of zo :))

Oh, en ik hoorde dat de audiobook van Black Leopard, Red Wolf ook heel erg goed zou zijn!


Oh Black leopard vond ik moeilijk, maar erg goed en gaaf. Ben erg benieuwd hoe die luistert :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 15:01 



 
Profiel   

Kana schreef
Hebben jullie eigenlijk goede tips voor audioboeken? Ik heb gek op een goed boek luisteren maar ik zet 8 van de 10 keer het boek weer uit omdat ik het niet lekker vind volgen. Vervelende stem, te veel namen waardoor je geen idee hebt over wie het gaat, rare geluiden zodat het meer een show lijkt dan een boek enz.

Het liefst fantasy.

De audioboeken van The Witcher staan op youtube, voorgelezen door Peter Kenny. Erg goede reeks en heb allern maar goede dingen over Kenny gehoord dus die kan ik wel aanraden als je de Witcher nog niet kent :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 15:47 



 

Ik heb je volgende boek gevonden, Quebelle!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:12 



 
Profiel   

@Kana: Als je Engels goed is, dan vind ik qua fantasy volgende reeksen erg leuk: Talon, Percy Jackson and the olympians, Heroes of Olympus en Harry Potter. Meestal luister ik wel chicklits, want als ik een leuke narrator heb gevonden, heb ik de neiging meerdere boeken, die door dezelfde zijn ingesproken te beluisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:20 



 
Profiel   

Leys schreef
Ik heb je volgende boek gevonden, Quebelle!

[ [url=m/5n83gc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Schijnt datie niet zo goed is als ALL :+ Maar hij staat wel op mijn lijst....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:22 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Ik heb Ten Tiny Breaths uit. Leuke tussendoor maar vond The Simple Wild veel beter. Plottwist had ik al zien aankomen en ik stoorde mij mateloos aan het feit dat een 20 jarige barkeept in een stripclub; dat mag helemaal niet in Amerika _O- Vond het ook wat té overdrama'd.


Dat klinkt alsof jij helemaal weer hersteld bent van je hersenschudding ondertussen?


Ik ben even helemaal in de ban van Sarah Maes ACOTAR serie. Wilde eigenlijk een pauze nemen tussen de tweede en de derde, maar ben gewoon zonder nadenken verder gegaan :')

Ik leef echt wel van boek naar boek momenteel (sinds ik dus weer meer lees) en het heeft serieus invloed op mijn humeur merk ik hahaha, vaak wel positief hoor. Mijn vriend weet niet goed wat ervan te maken, maar die laat me gewoon doen.

Maar ik zit er dus wel 100 keer meer in dan ik met de series had die ik keek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:25 



 
Profiel   

Helemaal, SinneJ *D

Heb deel 2 van Ten Tiny Breaths geskipped en recht naar deel 3 gegaan, Livie vind ik niet zo'n intressant personage.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:36 



 
Profiel   

Gisterenavond 'De experimenten' uitgelezen. Vond het een goed verhaal, maar het einde verknalde het helemaal voor mij. Letterlijk de laatste zin, kwam zo uit de context, en verknalde een beetje het gehele verhaal/toon voor mij. Geen idee wat ik hier nu mee aan moet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 17:09 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Leys schreef
Ik heb je volgende boek gevonden, Quebelle!

[ [url=m/5n83gc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Schijnt datie niet zo goed is als ALL :+ Maar hij staat wel op mijn lijst....


Ik vond hem tegenvallen in alle eerlijkheid.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 18:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 55 van de 498 [ 12445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 498  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen