Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 324 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

 
Profiel   

Mag ik mij hier ook melden? Ik lees al een tijdje mee en heb door dit topic alweer de nodige boeken gelezen. Ik las vroeger heel veel maar de laatste jaren veel minder.

Een aantal boeken gelezen die ik in dit topic voorbij heb zien komen en inmiddels 15 boeken verder. Ik lees vooral romans/historische fictie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:15 



 
Profiel   

Tuurlijk mag je je melden! :D. Welkom. Welke heb je zoal gelezen die je hier voorbij hebt zien komen?


Heeft iemand enig idee hoe er een verschil van 8 euro kan zijn tussen e-books van hetzelfde boek? https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext ... 20ex%20hex

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:37 



 
Profiel   

Ze zijn van verschillende uitgevers, waarschijnlijk is een de Britse uitgever en de andere de Amerikaanse (of een ander Engelstalig gebied).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:01 



 
Profiel   

Welkom MarloesHJ, natuurlijk mag je meekleppen :D.
Heb je Het meisje in de witte kimono van Ana Johns al gelezen? Vond ik echt een pracht van een historische roman <3.

Wat gek is dat, Niniane! Misschien de ene een aanbieding, de ander niet?

Ik ga zondag ein-de-lijk bij de nieuwe Broese kijken :):) . Ik hoop The Winter Garden of Midnight in Everwood op de kop te tikken. Ben echt verliefd op de covers <3.

Ik hang nog steeds in Billy Summers. Er is iets gebeurd en het verhaal begint nu gelukkig eindelijk vorm te krijgen. Maar de eerste 200 pagina's waren hell. Ik raak nu wel voorzichtig nieuwsgierig naar het eind en ben duimen aan het draaien dat -ie deze stijl blijft aanhouden _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:13 



 
Profiel   

Veel plezier Yv! In de oude Broese zit nu een soort warenhuis met allerlei duurzame winkeltjes erin. Ook best leuk om eens te kijken!

Ik zit in de trein op weg naar Zwitserland!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:46 



 
Profiel   

Leuke vooruitzichten shoppen en Zwitserland! Have fun!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:55 



 
Profiel   

@Marloes: hoe meer zielen hoe meer vreugd en altijd wel iemand waarmee je overlapt.

@Niniane: ik heb het ook al gezien, echt vreemd want daar komt toch geen drukwerk oid meer aan te pas.

Gisteren "This is going to hurt" beluisterd. Getuigenis van een dokter in opleiding. Ontnuchterend, hilarisch en schrijnend. Wel een leuke afwisseling.
Nu gestart in "The hunting party" voor een buddy read.
Oh en uitzonderlijk nog eens een boek gepre-ordered. Een gesigneerde versie van Cécile met een geillustreerd zijverhaal. Was wel even slikken: 29.99€

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 09:44 



 
Profiel   

Daar komt ook een serie van volgens mij Petit!~Ik had het ergens voorbij zien komen een tijdje geleden.

Best prijsje!

Veel plezier in Zwitserland!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 09:53 



 
Profiel   

Goldie
Zag het op FB idd ook voorbij komen. Wat een mooie update zeg na alles wat jullie hebben meegemaakt met operatie en herstel! Genieten moet dat zijn!

MarloesHJ
Zoals petitparis ook zegt; hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Welkom. Heb je favorieten? Ben wel benieuwd naar waar je dan heel erg van hebt genoten! Ik houd van tijd tot tijd ook echt van romans en historische fictie. Lees je Engelstalig of Nederlands of beide? Mocht je Engelstalig lezen kan ik The things we leave unfinished van Rebecca Yarros aanraden. Dat is misschien wel wat voor je!

Niniane
Zo te zien inderdaad uitgevers uit verschillende landen. Kan te maken hebben met rechten die de een de ander moet betalen waardoor de kosten voor de ene hoger zijn. Maar kan ook best een andere reden hebben nog. Wel heel stom zo, want het is wel een behoorlijk verschil ja! Leuke cover heeft het boek trouwens haha!

Yv
Ohh ik ben benieuwd hoe het bij Broese is dan! Veel plezier alvast! Ik ben daar echt in geen jaren meer geweest. Hopelijk ga je de boeken vinden die je hoopt te vinden.

Tiggs
Veel plezier in Zwitserland! Hoe lang blijf je ook alweer?

petitparis
Leuk dat je This is going to hurt las! Ik heb daar echt enorm van genoten ook! De auteur heeft erna nog een follow up geschreven, daar ben ik ook nog erg benieuwd naar - nog niet aan toegekomen ofcourse haha. Wil altijd zoveel lezen, maar kom nergens aan toe haha. The hunting party ziet ook leuk uit en ohh een gesigneerde editie is altijd leuk om te krijgen; zeker met illustraties. Pittige prijs, maar sommige boeken zijn het waard! Wanneer ga je ‘m krijgen?



Ik heb mezelf net getrakteerd op Hardcovers van 5 en 6 uit de Shatter me serie van Tahereh Mafi. Ik heb 1 en 4 in HC staan en moest 2,3,5,6 nog. Besloten 5/6 nu al te kopen want die 2 moet ik nog lezen ook, de rest las ik al. Komen vanavond binnen. Ben benieuwd. Wil die serie toch nog wel graag compleet maken in HC. Zo verliefd op die covers hihi.


Met lezen nog in Nyxia bezig met Leo en die lezen we morgen uit als het goed is. Bedoeling is om ook door te gaan met 2, want het wordt steeds spannender dus we verwachten dat we na 1 graag verder willen haha. Boek 3 had ik nog niet dus die heb ik onlangs nog besteld en komt binnenkort binnen - de pb's zitten bij bol rond de 10e dus dat zijn wel prima prijzen :j. Dat koop je dan nog wel even snel bij tussendoor hihi. En dan kunnen we boek 3 ook nog samen lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 09:59 



 
Profiel   

Dank allemaal! Ik ga een weekje.

Nu Wolkenatlas van David Mitchell aan het lezen, heerlijk boek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:08 



 
Profiel   

Veel plezier Tiggs!

Oh en Goldie, leuk dat je paard weer aan de betere hand is.

Ik ga de laatste delen van de Shatter Me reeks niet meer lezen, was enorm teleurgesteld door de wending die het verhaal nam. Maar een reeks moet compleet zijn om in een kast te pronken.
Ik geloof dat het boek 27 oktober uitkomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 11:45 



 
Profiel   

Ik vond 4 ook een van de zwakkere delen maar de covers van deze serie en t overall plezier van 1-4 bij elkaar wil ik de serie idd nog wel compleet maken. Maar heb wel even getwijfeld om alleen 1-3 in boek vorm te doen/houden en de rest niet - probeer echt kritischer te kijken naar wat ik houd - maar omdat ik 4 al heb dan toch maar 5/6 kopen nog Hihi.

Ik ga vandaag even nog wat boeken uitzoeken die eventueel weggaan. Eens kijken of ik weer wat kan opschonen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 11:51 



 
Profiel   

Ik ben trouwens ook in een e boek bezig. Een feelgood genaamd Flessenpost. Liefhebbers van de kleine bakkerij gaan die ook leuk vinden, denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:53 



 
Profiel   

O en via vinted deze gescoord
[ img ]

Scheelde de helft. Dus.

Thanks voor die tip

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 16:28 



 
Profiel   

Bij deze ga ik die gewoon van 2 euro aanschaffen. :)) Prijsverschil is te groot om paperback te doen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:26 



 
Profiel   

Ik heb hier onder andere All The Light You Cannot See van Anthony Doerr opgepikt om te lezen, maar deze viel tegen.
The Flatshare van Beth O'Leary vond ik wel leuk voor even tussendoor.
A Wizard's Guide to Defensive Baking van T. Kingfisher heb ik in de nachtdienst gelezen, was wel een geschikt boek daarvoor, steeds kleine stukjes tussendoor.

Ik lees bij voorkeur Engelstalig, Nederlands eigenlijk alleen van Nederlandstalige auteurs. The things we leave unfinished heb ik gedownload staan om binnenkort te gaan lezen. Het meisje in de witte kimono staat op mijn te lezen lijst.

Recent een aantal boeken van Jennifer Robson gelezen die vond ik wel mooi om te lezen. Nog een aantal boeken liggen om aan te beginnen. Denk dat ik hierna Lilac Girls van Martha Hall Kelly ga lezen, althans dat zal mijn eerst volgende historische fictie boek zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:55 



 
Profiel   

Ja die Doerr viel mij dus ook tegen. De eerste 200 pagina's was voor mij echt een ramp en meermalig op het punt gestaan hem niet meer verder te lezen maar naar het einde toe raakte ik toch in het verhaal.

@Niniane. Dat zou ik ook doen. Dat verschil is idd te groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:02 



 
Profiel   

Ja dat is idd wel een groot verschil. Als het boek echt zoooo leuk is dat je ‘m nog vaker zou herlezen kun je altijd nog fysiek kopen naderhand bv.

Marloes,
Ik ben heel erg benieuwd wat je van the things we leave unfinished gaat vinden :)



Hier kwamen Defy me & Imagine me binnen. Die laatste blijkt gesigneerd te zijn dus dat is een leuke bonus <3

[ img ]
[ img ]



En Nyxia is uit. Ik kon niet meer stoppen haha - eigenlijk zouden we ‘m morgen uitlezen. Heerlijk weg lezend boek. Echt een aanrader voor de ya sci-fi fans! Heeft herkenbare elementen maar de auteur maakt ‘t echt eigen. Kan echt niet wachten om te zien hoe het verder gaat. Dit weekend gaan we aan 2 beginnen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:07 



 
Profiel   

Ooo, de Shatter- me reeks... Ik vond de schrijfstijl echt heel lastig doorkomen (heb ik sws met Mafi's stijl), maar ik snap de hype op zich wel. En die covers zijn natuurlijk prachtig <3.

Ik was gister in Broese en ... tromgeroffel ... ben gewoon zónder boek naar huis gekomen. Helemaal trot op mezelf, haha. Het nieuwe pand is echt heel mooi, maar ik vind het geen verbetering. Alles te dicht op elkaar, kreeg echt een claustrofobisch gevoel ervan. En op de oude lokatie was juist de ruimte zo fantastisch.

Billy Summers is ondertussen uit. Het was uiteindelijk toch wel vermakelijk, maar zeker geen topper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:41 



 
Profiel   

Ik heb gister De Lavendeltuin van Lucinda Riley uitgelezen. Heerlijk boek weer van haar. Nu ga ik vanavond beginnen aan Het Cupcake Café van Jenny Colgan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 10:46 



 

Shatter Me had in principe na 3 boeken klaar kunnen zijn :j de eerste drie vond ik echt tof. Heb geloof ik deel 4 en 5 ook wel gelezen maar die zijn me niet zo bij gebleven _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 11:28 



 
Profiel   

Yv: en hoeveel moeite heeft dat gekost om geen boek te kopen :P

De Shatter Me reeks heeft echt prachtige covers en als trilogie vond ik deze echt leuk. Maar de wending in boek 4 heeft me doen afhaken. Heb dat boek zelfs nooit uitgelezen...

Gisteren "The Hunting Party" uitgelezen voor een buddy read. Ondanks dat ik er in het begin moeilijk in kwam door de vele personages en POV's was ik echt geboeid en blij dat ik kon overleggen met mijn buddy. Zo spannend en verschillende twists...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:20 



 
Profiel   

tumtummie schreef
Ik heb gister De Lavendeltuin van Lucinda Riley uitgelezen. Heerlijk boek weer van haar. Nu ga ik vanavond beginnen aan Het Cupcake Café van Jenny Colgan.

Laat je weten wat je van Het Cupcake Café vind?

Ik kom er steeds meer in bij De Aardkinderen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:25 



 
Profiel   

Ik ben bezig in de serie Munch&Kruger van Samuel Bjork, deel 1 had ik al eens gelezen in een ver verleden en heb ik herlezen, nu bezig in deel 2 :)

@Melissa: Dat is zeker genieten *\o/* <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:49 



 
Profiel   

Mandyy schreef
tumtummie schreef
Ik heb gister De Lavendeltuin van Lucinda Riley uitgelezen. Heerlijk boek weer van haar. Nu ga ik vanavond beginnen aan Het Cupcake Café van Jenny Colgan.

Laat je weten wat je van Het Cupcake Café vind?

Ik kom er steeds meer in bij De Aardkinderen. :)


Ja ik ook benieuwd naar cupcake café ook al zal het nog wel echt even duren voor ik hem zal lezen. Zoveel wat nog klaar ligt en ook op Kobo heb ik echt teveel wat ik wil lezen.

In de kast heb ik Iene Iene Mutte van M.J Arlidge die ligt al een hele tijd klaar. Maar op de één of andere manier trekt die mij toch niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 13:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 324 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen