Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 32 [ 799 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Temptation Island 2021

 
Profiel   

Palmboom95 schreef
Spoiler:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo reageerde op die uitspraak van Delphine in het mannenkamp? Ik vatte die op alsof ze bedoelde dat Bert niet de enige man is waar ze ooit verliefd op kan/gaat worden, en niet alsof zij vreemd was gegaan.

Trouwens, serieus, een soa van de sauna? Heeeele vage verhalen. Ik vond het ook mooi hoe Wouter reageerde op al Bert zijn verhalen.
Ik hoop oprecht als Julia zegt dat ze niet verder wil met Niels en meer voor Wouter voelt ze dit ook aan hem laten zien.. Ik zou het gezien zijn 'progress' jammer vinden als ze hen nu door gemanipuleer verder uit elkaar drijven. Is natuurlijk wel een beetje de opzet van het programma maar toch, zou het bij hen zonde vinden :+



Ik vatte het ook op in de zin van dat Bert niet haar eerste vriend was. En ze voor Bert dus ook gewoon andere Jongens heeft gehad. Leek me ook vrij logisch haha! Over die Soa vond ik idd ook maar vreemd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:52 



 
Profiel   

Haha iedereen hier vat het op dezelfde manier op, maar nee hoor. Voor Bert is dit hét bewijs dat ze vreemd is gegaan. Vage vent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:06 



 
Profiel   

Hoe meer Bert en Delphine blijven volhouden dat ze niets met met elkaar te maken willen hebben en niet aan elkaar denken hoe minder ik het geloof :')

Ik wil trouwens ook wel een fotohoot met Shallie denk ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 22:10 



 
Profiel   

Ierpier schreef
Hoe meer Bert en Delphine blijven volhouden dat ze niets met met elkaar te maken willen hebben en niet aan elkaar denken hoe minder ik het geloof :')

Ik wil trouwens ook wel een fotohoot met Shallie denk ik :')



Beter met Shallie dan met Efrain in elk geval _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:07 



 
Profiel   

Bert en Delphine vind ik zo'n raar stel. En Bert kraamt nu echt onzin uit. Ik vind het dan weer wel leuk hoe Wouter daarop reageert. Ik hoop ook echt dat ze hem en Julia niet uit elkaar drijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:56 



 
Profiel   

Mloes schreef
Haha iedereen hier vat het op dezelfde manier op, maar nee hoor. Voor Bert is dit hét bewijs dat ze vreemd is gegaan. Vage vent.

Toch niet helemaal, mijn man begreep het gister op dezelfde manier als ze daar in de villa begrepen.
Als zijnde dat zij naast Bert nog een andere lief heeft.

Ik vind het wel heel raar hoe Bert hier nu weer op reageert, ik vind ze ook totaal niet geloofwaardig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 11:07 



 
Profiel   

Degene die Bert en Delphine heeft gecast voor dit seizoen krijgt wel een schouderklopje denk ik hahaha. Geweldige tv.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 11:32 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Degene die Bert en Delphine heeft gecast voor dit seizoen krijgt wel een schouderklopje denk ik hahaha. Geweldige tv.


Ja voor het seizoen echt fantastisch!! Je moet ze er maar uitpikken haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 11:33 



 
Profiel   

En dat te bedenken dat ik bij de eerste beelden van wie er mee gingen doen ik bij hun echt zoiets had van "duf koppel"

_O- _O- _O- _O-
Little did I know

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 11:35 



 

M_D_H schreef
Mloes schreef
Haha iedereen hier vat het op dezelfde manier op, maar nee hoor. Voor Bert is dit hét bewijs dat ze vreemd is gegaan. Vage vent.

Toch niet helemaal, mijn man begreep het gister op dezelfde manier als ze daar in de villa begrepen.
Als zijnde dat zij naast Bert nog een andere lief heeft.

Ik vind het wel heel raar hoe Bert hier nu weer op reageert, ik vind ze ook totaal niet geloofwaardig.

Ik vond het ook vreemd hoor wat ze zei. Ik zou daar niet de conclusie vreemdgaan aan hangen. Maar ik zou me wel afvragen wat ze ermee bedoelde. Ze leek zich ook express te verspreken en er stoer mee te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:12 



 

Maar die beelden van volgende week, wat Bert er allemaal uitgooit. :') prachtig, niemand volgt het meer en ze hebben allemaal totaal geen idee meer hoe het zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:13 



 
Profiel   

Zo ook weer bij gekeken.
Ik snap ook niet dat die opmerking van Delphine zo verkeerd valt, ik vatte het ook als : Bert is niet de eerste lief in mijn leven, dus dat ze voor hem al eerder met andere mannen is geweest. Niet zo zeer tijdens hem. Maar ja, dit uitleg zien we misschien wel nooit meer...

Dat verhaal van die soa klinkt vreemd, maar het wordt nu ineens naar boven gehaald..? Wel handig om te weten waar ze het dan over hebben, voor hetzelfde geldt hebben ze het over een koortslip, die kun je wel degelijk op een andere manier oplopen.

Die Bert lijkt idd wel een beetje door aan draaien, compleet in de war ofzo, sowieso hoe belachelijk hij deed, dat het hem echt niks meer deed, dan hou je gewoon jezelf voor de gek.. Niemand anders..


Denk dat Nico en Donna beter af zijn zonder elkaar, beide leuke mensen maar teveel geschaad vertrouwen.

Wouter en Julia hoop (en denk) ik ook dat wel goed komt, hij ziet in dat hij meer moet geven. Zij ziet in dat TE lief ook niet aan haar besteed is, volgens mij is het programma hiervoor bedoeld om zo te merken of je eigen vriend(in) het beste bij je past.

Efrain & Aylin heb ik eigenlijk nog niet echt een mening over..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:16 



 
Profiel   

Ik dacht dat ze bedoelde dat Bert niet haar enige liefde is 'geweest' in haar leven dus ik dacht eigenlijk aan iets van voor Bert. Tsja goed dat die 2 uit elkaar zijn.

In het begin had ik iets van dit programma is meer voor ehhh wat zal ik zeggen 'knappe' mensen. Er is naar mijn idee niemand die op Bert of Delphine gaat springen zegmaar. Niets ten nadele van hun, maar snap nu wel dat ze gecast zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:21 



 
Profiel   

Zo begreep ik dat ook van Delphine inderdaad dat ze gewoon voor Bert nog wel iemand heeft gehad. En wat ging hij bazelen over een soa ineens aan tafel? Ik vind hem echt heel raar :')

Ik hoop dat Julia klaar is met die jongen. Wouter is volgens mij echt een leuke vent die nu wel dondersgoed weet wat hij wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 14:13 



 
Profiel   

Ik vind het echt een goed seizoen, er is nog niet eens überhaupt gezoend en al twee koppels uit elkaar op basis van leren dat ze toxic voor elkaar zijn, en een koppel wat super erg groeit in mijn ogen. Ik reken die efrain en die ander niet mee, dat zijn gewoon acteurs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 15:44 



 
Profiel   

Ja bij efrain en aylin gingen natuurlijk al de nodige geruchten over hun deelname en of ze wel echt een koppel waren. Maar ik moet iedere x zo lachen om hun, oa bij het kampvuur.... Valt mij iedere keer op als ze dan de filmpjes gezien hebben zie je ze echt zo nadenken van, "oke, nu moet ik heel overdreven reageren/acteren dat ik heel boos, bang of whatever ben." :+
Ben ik de enige die dat opvalt? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 16:25 



 
Profiel   

Ach, toen haar fotolijst afging en ze Monica zag en daarna nog keihard moest janken dacht ik echt: doe normaal mens :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 16:45 



 
Profiel   

Aylin is toch het nichtje van een bokker die hier in dit topic een keer reageerde?
Denk zelf niet dat het acteurs zijn, maar ze maakt er wel een drama van. En Effie gaat echt wel de fout in vrees ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 17:21 



 
Profiel   

Es_ther schreef
Ach, toen haar fotolijst afging en ze Monica zag en daarna nog keihard moest janken dacht ik echt: doe normaal mens :roll:


Precies dit. Wat een dra-ma-queen pfffft

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 17:53 



 
Profiel   

Aylin had een paniek aanval volgens mij, dus ze kon er niet zoveel aan doen :=

Die Effrain wat een jaloers gedoe om absoluut niks zeg. Helemaal over de zeik door zijn beelden terwijl zij echt niks boeiends gedaan/gezegd heeft. Ze zegt alleen dat het een lieve jongen is, nou boehoe wat schokkend zeg.

Ik dacht overigens dat Delphine gewoon bedoelde dat ze voor Bert al een andere vriend heeft gehad, maar verder ook geen idee :?


Hoop ook dat Julia een beeld krijgt te zien van Wouter waarin hij juist aangeeft dat hij het de afgelopen tijd verkeerd heeft aangepakt etc en dat ze er samen uit gaan komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 15:42 



 
Profiel   

Dat verhaal over die soa was echt neusje van de zalm _O-
Gelooft die Bert zelf nog wel wat hij zegt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 19:59 



 

Maar in de beelden voor volgende week ook dat Bert verteld dat hij thuis nog een meisje heeft zitten die hij mist >;)
Echt die kerel is niet goed hoor, wat een soap _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:09 



 
Profiel   

Hij weet van gekkigheid gewoon niet meer wat hij moet zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:30 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Hij weet van gekkigheid gewoon niet meer wat hij moet zeggen.


Maar alleen Delphine zet zich voor schut op tv. Hij niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:35 



 
Profiel   

Ik apprecieer de spoilers wel, volgens mij kijken wij in BE de aflevering later dan jullie in NL :j

Maar ik ben dan ook wel slim genoeg om uit het topic te blijven tot ik de nieuwste aflevering gezien heb hoor haha, dus voor mij hoeven jullie je niet in te houden :D

Wat een aflevering weer :')

Ik hoop écht (maar dat lijkt wel zo, aan het voorstuk te zien) dat Julia terug krabbelt wat Niels betreft! De verbeterde versie van Wouter ligt voor het grijpen, hopelijk blijft ze mooi tussen de lijntjes kleuren en kunnen ze samen naar huis :j

Efrain wordt stommer met de dag, lijkt het wel :') Ayleen ook, hysterische kip, doe normaal zeg...
Ik hoop maar dat Shallie niet serieus is - met die windbuil wil je toch niet thuiskomen? :')

Donna - mooi, maar leeghoofd. Hou de eer aan jezelf. Jimmy lijkt me een hele leuke kerel, maar mij lijkt het voor haar een typisch gevalletje van de rebound-guy te zijn, en dat zou ik zonde vinden. Ik vind haar sowieso niet veel inhoud hebben, daar hebben volgens mij vroeger veel eieren en erwten onder gelegen :j
Nico is echt een.. wij noemen zo iemand een "foemp" :') Ik krijg het sowieso al op mijn zenuwen van zijn manier van praten - en hij woont volgens mij nog geen half uur hier vandaan haha, het ligt niet aan zijn dialect hoor. Maar ugh, als die jongen zijn mond open trekt, krijg ik meteen de kriebels. Nee, ik vind hem maar niks. Dat hij nu toegeeft dat het einde van de relatie zijn fout is, daar ben ik niet van onder de indruk. Je hebt naast de pot gepist, wat had je dan verwacht? Het lijkt alsof hij gewoon al langer van de relatie af wilde, en hij het op deze manier - vanop een andere locatie dan Donna - wel zo makkelijk vind. Ondertussen kan hij vrolijk vakantie vieren en een nieuwe vriendin zoeken. Ik vind hem kinderachtig.

En de kers op de taart was natuurlijk Bert en Delphine hahaha.
Mijn mama had de aflevering al gezien, en gaf als commentaar "apart, hoe mannen en vrouwen ZO anders reageren op wat Delphine zei". Dat lees ik hier op Bokt dus ook - wij vrouwen interpreteren het allemaal héél anders als de mannen :') Imo bedoelde ze helemaal niet dat ze vreemd ging, maar dat ze voor Bert verliefd geweest is, en dat in de toekomst ook nog zal worden. Meer was er volgens mij idd niet aan - behalve idd wat stoere praat, zatte praat ook denk ik, maar helemaal niet dat ze zou zijn vreemd gegaan.
En Bert.. Wat een idioot :') :') Hoezo een soa van de sauna? :') En dan idd die comment dat hij thuis nog een meisje heeft zitten wachten - ALS dat al waar was, zal die ook wel heel hard wegrennen hahahaha. Zielig ventje. Go Wouter, die kijkt er gelukkig dwars doorheen haha!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 32 [ 799 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen