Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

k2 zoekt k3 2021

 
Profiel   

Voor wie het niet wist morgen is de finale op tv ik hoor het net ineens van mijn zusje maar heb het nog nergens voorbij zien komen dat dat morgen al op tv kwam :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:03 



 
Profiel   

En Marthe is er niet live bij, die heeft corona.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:04 



 
Profiel   

Anouk_H schreef
Voor wie het niet wist morgen is de finale op tv ik hoor het net ineens van mijn zusje maar heb het nog nergens voorbij zien komen dat dat morgen al op tv kwam :)

Ooh, goed om te weten. :=
Ik kijk nu the masked singer.
Dan moet ik k2 zoekt k3 morgen maar gauw terug kijken. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:05 



 
Profiel   

Ja super sneu dat Marthe er niet bij kan zijn.. Ben heel benieuwd hoe ze het oplossen.. Als er 2 mensen eigenlijk niet kunnen missen op zo'n avond zijn het Hanne en Marthe wel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:12 



 
Profiel   

Renske_W schreef
Anouk_H schreef
Voor wie het niet wist morgen is de finale op tv ik hoor het net ineens van mijn zusje maar heb het nog nergens voorbij zien komen dat dat morgen al op tv kwam :)

Ooh, goed om te weten. :=
Ik kijk nu the masked singer.
Dan moet ik k2 zoekt k3 morgen maar gauw terug kijken. :+


Mijn avond ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:15 



 
Profiel   

Heeft Amy nu geen gordel om in de auto? :oo slordig. Jammer dat Remi nu al er half uitligt. Hij past er wel tussen :j

Wat ik aan foto gezien had geloof ik Marthe met een scherm of zo. Wel onhandig want nu ligt het stil en hopen dat ze verder niemand heeft aangestoken tijdens de voorbereidingen en dat het bij haar alleen blijft. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:25 



 
Profiel   

Anouk_H schreef
Voor wie het niet wist morgen is de finale op tv ik hoor het net ineens van mijn zusje maar heb het nog nergens voorbij zien komen dat dat morgen al op tv kwam :)


Kwam net als tekst bovenin voorbij. Is wel al om 19.55u! Dus een beetje vroeger, houd daar wel rekening mee!

Qua stem vond ik tot nu Diede het beste erbij passen. Remi iig totaal niet. En qua looks vond ik Luca er wel echt buiten vallen toen ze met z'n allen op het podium stonden.

Wel sneu van Marthe inddd....

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:30 



 
Profiel   

Oh Gordon was van de week nog in zuid afrika.oef dat wordt interessant

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:33 



 
Profiel   

Julia klopte gewoon ertussen vond ik. Diede vind ik erg goed maar kreeg ook het zusje van-gevoel.

Wel echt slechte timing dat Marthe ziek is, best belangrijk om erbij te zijn. Ergens zouden eigenlijk zij de eindkeuze moeten hebben, zij moeten toch heel veel uren met diegene doorbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:36 



 
Profiel   

Ik had op tiktok gezien dat de kijkers thuis de eerste afvaller bepalen. De tweede ronde is dan wie van de kijkers en jury de meeste stemmen krijgt ( dus de 2 die overblijven) en uit die 2 kiezen Hanne en Marthe wie het wordt. Maar geen idee of het klopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:40 



 
Profiel   

Waat. Ik snap nu niks. Commentaar bij Amy echt heel slecht en dan zoveel punten? Ik vond het inderdaad een gekunstelt toneelstukje. Luca nu is ook een rotnummer. :n

Oef Gert wordt afgeslacht nu. De lengte van Luca is inderdaad iets te veel verschil en zijn stem past ook niet echt lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:46 



 
Profiel   

Tsja 50% van de punten komt bij het publiek vandaan. Die zullen Amy gewoon heel leuk vinden. Hanne en Marthe vinden haar ook het leukste heb ik het idee...

Mijn favorieten/beste keuzes;
Diede qua stem
Julia het hele plaatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:53 



 
Profiel   

Nee de vakjury had heel hoge punten ook ondanks het negatieve commentaar van ze. Gordon vond het een toneelstukje. Een ander vroeg zich wel af of ze het ging volhouden en niet te snel verveeld was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:59 



 
Profiel   

Ze knippen er ook delen tussenuit. Vooral tijdens de commentaren dus je mist daardoor ook de context van sommige punten.

Super stom. Als je de afleveringen van vtm ergens ziet dan zit er veel meer beelden tussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:02 



 
Profiel   

Ik kijk inderdaad ook via VTM, die afleveringen duren echt lang :+

Stiekem denk ik dat 'ze' echt al wel een beslissing hebben gemaakt.. Studio 100 / Hanne & Marthe, het is natuurlijk wel een belangrijke beslissing, daar wil je het wel uitgebreid over hebben. De finaleshow zal misschien meer een soort bevestiging zijn..

Ik ben ook voor Julia. Diede mist net wat spontaniteit en frisheid voor de camera. Amy is heel populair maar ik zie haar al het acteerwerk en de shows nog niet echt doen.. Het is inderdaad wat ingestudeerd. Wel een super leuke klik met Hanne en Marthe, maar ik vind haar niet een echt K3'tje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:08 



 
Profiel   

Oe wat is Celeste slecht kwa zang nu, gewoon vals op sommige momenten, :x maar kennelijk is zij dus wel door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:09 



 
Profiel   

Marthe heeft corona en Gordon is in zuid Afrika geweest. Aparte finale zonder marthe

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:37 



 
Profiel   

Gordon is er gewoon bij, was alweer op tijd terug in Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:06 



 
Profiel   

Ik zie dit topic nu pas.
Had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden om te volgen.

Vanaf het begin zijn Diede en Julia mijn favorieten. Julia het totaalplaatje en Diede nog net iets sterker qua zang.

Ben blij dat Remi er nu eindelijk uit is. Voor mij was het totaal niet passend, te veel musical (en ik hou heel erg van musical, maar dit was meer een rol die hij aannam, dan dat hij het echt zelf was).
Eigenlijk heb ik ook vanaf moment 1 gezegd dat het uiteindelijk toch gewoon weer een meisje zou gaan worden.
Er waren ook momenten dat ik dacht, sommigen willen helemaal geen man in K3, maar het is een beetje 'sociaal wenselijk' om het format zo te maken in deze tijd waarin acceptatie zo belangrijk is.

Anyway, voor mij had een man echt wel kans gemaakt als het plaatje klopte (Goed in zang, dans, contact met publiek en ook visueel klopt) en in mijn ogen is er geen man bij geweest waarbij het echt helemaal klopte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:15 



 
Profiel   

Ik ga ook voor Julia of diede maar denk dat de meisjes zelf Amy kiezen. Ik denk persoonlijk niet dat zij het gaat volhouden maar ik snap wel dat persoonlijke klik belangrijk is. Diede vind ik wel echt een heel goede stem hebben, die kan solo ook wel verder.

Wat raar dat ze er bij jullie extra in knippen. Shows duren idd enorm lang en starten hier altijd om 19:55.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:40 



 
Profiel   

Julia onder ik ook niet de beste kwa erbij passenen zang. Celester zal ook wel niet worden.

Verder maar zien wie er wint.

Luca past er niet in kwa combinatie met stem ect. Als je het k3 merk wil houden. Dat lengte verschil niet past in plaatje snap ik deels wel van gert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:20 



 
Profiel   

Ik vind Amy zelf helemaal geweldig. Van mij mag zij het gewoon worden en anders Julia.
Ik zie de meeste chemie tussen die drie. Hanne heeft in het begin ook heel veel bij moeten leren en toen waren daar ook vragen over of ze het zou redden. Ik zie dat bij Amy ook goed komen. Het enige dat echt wel lastig gaat worden is dat zij al een gezinnetje heeft.
Ik vind Diede zelf niet zo leuk. Qua karakter klikt dat voor mij het minst. En ik vind haar zang wel goed, maar geen prettige klankkleur. Ik vind er wat schel.
Celester zie ik er sowieso niet tussen.
Marthe zal toch sowieso wel via een online verbinding aanwezig zijn. En Klaasje sluit ook aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:19 



 
Profiel   

Amy heeft toch geen gezin? Tenzij katten tellen als kinderen.
Vind haar op Instagram wel echt totaal anders zeg, 10 filters eroverheen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 13:34 



 
Profiel   

Ik vind Luca heel de tijd al iets, maar het laatste nummer gister schrok ik toch wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:38 



 
Profiel   

O? Dat dacht ik toch.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen